Oppblåst.no

Nienna.

Forumet er livet
Marslykke 2016
Augustbarna2024
Flere her som er oppblåst? Jeg er normal om morgenen og svææær utover dagen. Skulle tro jeg var gravid i 6. måned :p Full av luft!
 
Samme her! Godt å høre det er flere enn meg!:p

Jeg begynner i ny jobb 5. Januar, kan jo bli spennende å holde den lille bolla skjult!:/
 
Samme her! Godt å høre det er flere enn meg!:p

Jeg begynner i ny jobb 5. Januar, kan jo bli spennende å holde den lille bolla skjult!:/
Ja, det er alltid deilig å høre at en ikke er den eneste :p Håper det gir seg.
Gratulerer så mye med ny jobb! Det blir jo kjempespennende :) Er det drømmejobben?
 
Ja, det er alltid deilig å høre at en ikke er den eneste :p Håper det gir seg.
Gratulerer så mye med ny jobb! Det blir jo kjempespennende :) Er det drømmejobben?

Takk for det :) Er ikke drømmejobben, men det er den første faste stillingen jeg har fått etter jeg ble mamma første gangen så det er veldig trygt og godt :)
 
Samme her :eek: forferdelig oppblåst også! Ser ut som jeg er 5 mnd på vei! Vanskelig å skjule magen :(
Jeg synes det er helt utrolig at det kan gå så fort! Babyen er jo pittepitteliten, men likevel ser jeg gravid ut :p Har lest litt at det er vanlig i begynnelsen, men at det går over. Så nå gleder jeg meg til oppblåstheten trekker seg tilbake :)
 
Takk for det :) Er ikke drømmejobben, men det er den første faste stillingen jeg har fått etter jeg ble mamma første gangen så det er veldig trygt og godt :)
Men så deilig med fast jobb da!! Det er jo kjempebra! :) Masse lykke til i den nye jobben :)
 
Samme her, føler jeg må gå rundt og holde inn magen i alle juleselskapene.

Gratulerer med fast jobb Ane86! :)
 
Tusen takk dere! I dag kjøpte jeg meg noen ekstra store gensere og thigts for å kunne skjule klumpen litt ;)
 
Tusen takk dere! I dag kjøpte jeg meg noen ekstra store gensere og thigts for å kunne skjule klumpen litt ;)
Høres veldig fornuftig ut! Jeg må nok gjøre det samme :p buksene har plutselig blitt fryktelig ubehagelige å gå med :p
 
Back
Topp