Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er alltid deilig å høre at en ikke er den eneste Håper det gir seg.Samme her! Godt å høre det er flere enn meg!
Jeg begynner i ny jobb 5. Januar, kan jo bli spennende å holde den lille bolla skjult!:/
Samme her forferdelig oppblåst også! Ser ut som jeg er 5 mnd på vei! Vanskelig å skjule magenFlere her som er oppblåst? Jeg er normal om morgenen og svææær utover dagen. Skulle tro jeg var gravid i 6. måned Full av luft!
Ja, det er alltid deilig å høre at en ikke er den eneste Håper det gir seg.
Gratulerer så mye med ny jobb! Det blir jo kjempespennende Er det drømmejobben?
Jeg synes det er helt utrolig at det kan gå så fort! Babyen er jo pittepitteliten, men likevel ser jeg gravid ut Har lest litt at det er vanlig i begynnelsen, men at det går over. Så nå gleder jeg meg til oppblåstheten trekker seg tilbakeSamme her forferdelig oppblåst også! Ser ut som jeg er 5 mnd på vei! Vanskelig å skjule magen
Men så deilig med fast jobb da!! Det er jo kjempebra! Masse lykke til i den nye jobbenTakk for det Er ikke drømmejobben, men det er den første faste stillingen jeg har fått etter jeg ble mamma første gangen så det er veldig trygt og godt
Høres veldig fornuftig ut! Jeg må nok gjøre det samme buksene har plutselig blitt fryktelig ubehagelige å gå medTusen takk dere! I dag kjøpte jeg meg noen ekstra store gensere og thigts for å kunne skjule klumpen litt