snowball
Glad i forumet
Jeg er veldig oppblåst! Og jeg har vanligvis ganske flag mage. Er dette vanlig; at man kan bli så oppblåst etter så kort tid?
Er gravid kun i 5.uke. Føler jeg går og prøver og holde inn magen hele tiden. Føler meg fet! Utrolig ubehagelig. Har ikke så lyst å bli så stor ennå, og har lyst å se slank ut.
Føler meg tung i magen, som om jeg har spist spaghetti for 4 personer
Om jeg slapper helt av i magen og ikke prøver å holde den inn, ser det ut som jeg er 4 måneder på vei eller noe sånt!
Har dere merket at om man har litt større mage, så ser man på en måte ut som om man veier 5 kg mer...minst?
Går denne oppblåsthetfølelsen over etterhvert?
Jeg føler også at underdelen av magen/underlivet er mer oppblåst enn vanlig, sett fra siden.
Dere som er/har vært gravid; har dere noen liknende erfaringer?
Leste også et sted at man kanskje venter tvillinger om man blir fort stor i magen. Hjeeelp!!
Når kan man evt. få sjekket det tidligst mulig?
Er gravid kun i 5.uke. Føler jeg går og prøver og holde inn magen hele tiden. Føler meg fet! Utrolig ubehagelig. Har ikke så lyst å bli så stor ennå, og har lyst å se slank ut.
Føler meg tung i magen, som om jeg har spist spaghetti for 4 personer
Om jeg slapper helt av i magen og ikke prøver å holde den inn, ser det ut som jeg er 4 måneder på vei eller noe sånt!
Har dere merket at om man har litt større mage, så ser man på en måte ut som om man veier 5 kg mer...minst?
Går denne oppblåsthetfølelsen over etterhvert?
Jeg føler også at underdelen av magen/underlivet er mer oppblåst enn vanlig, sett fra siden.
Dere som er/har vært gravid; har dere noen liknende erfaringer?
Leste også et sted at man kanskje venter tvillinger om man blir fort stor i magen. Hjeeelp!!
Når kan man evt. få sjekket det tidligst mulig?
Deilig å føle seg "lett" og normal igjen. I går følte jeg meg SÅ gravid, men i dag føler jeg det som om jeg ikke er gravid i det hele tatt.