Oppbevaring av leker.

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvordan oppvevarer dere leker? Føler det flyter rundt over alt :eek: vi har to lekekasser. Men føler ikke vi har så mye system :p

Så langt så ser det sånn ut ImageUploadedByBV Forum1459830360.543958.jpg
Med tanke på at vi ikke har den største leiligheten kunne jeg trenge litt råd :p
Vurderer å kjøpe en liten hylle i Kalax serien fra ikea :)
Anyhow! Vis meg gjerne hvordan dere oppbevarer lekene til de små :D
 
Hyller er sikkert super smart!! Den hyllen har vi også tenkt på ;) har ikke noe særlig system her heller. Har en sånn stor lekepose av plast/tøy som jeg fyller alle lekene med på kvelden, bortsett fra noen som ligger pent på lekematten ;) pleier å rullére lekene ganske mye så han ikke blir lei!
 
Vi har denne fra IKEA, tar ikke mye plass og er en romslig lekekasse. Den kan fint gli inn på barnerommet i neste leilighet også og brukes i flere år.
ImageUploadedByBV Forum1459838838.789037.jpg
Vi har fått en del duplo og lignende og for å unngå å ta for mye gulvplass når den tid kommer så kommer vi til å bestille en sånn:
ImageUploadedByBV Forum1459838963.479181.jpg
Jeg var hjemme hos noen som hadde en sånn lekematte og de hang den inn i skapet når kvelden kom, genialt! Det gjør og at du enkelt kan ta med deg leker når dere skal på besøk og;)
 
Hyller er sikkert super smart!! Den hyllen har vi også tenkt på ;) har ikke noe særlig system her heller. Har en sånn stor lekepose av plast/tøy som jeg fyller alle lekene med på kvelden, bortsett fra noen som ligger pent på lekematten ;) pleier å rullére lekene ganske mye så han ikke blir lei!
Godt det er flere her som ikke har så mye system i lekene :p fant leker på badet istad jeg :eek:
 
Sånn, en til storebror og en til lillebror ☺
 

Vedlegg

  • 1459955822103.jpg
    1459955822103.jpg
    73 KB · Visninger: 27
ImageUploadedByBV Forum1459962819.424970.jpg
Prøver å rydde opp så godt det går på kvelden, slik ser det ut i stua i dag :p gitt opp organisering, da river han ut alt han har og klarer ikke leke med en leke da det blir for mye å se på ;)
 
Har en stor tøykurv der vi har de små lekene, og resten samler vi i lekegrinden når han har lagt seg:)
 
Back
Topp