Oppbevaring av klær til baby

Vi har to MALM-kommoder jeg tok med fra jobb da jeg flyttet klinikklokaler, disse har blitt stuet inn på en bod men kan nå komme til sin rett - iallfall én av dem. Kanskje den andre kan brukes på badet med stellematte på toppen, der har jeg ikke bestemt meg enda:rolleyes:
 
Her har vi blitt enige om å ha kommode nå. Og klesstativ for kjoler og strikkeklær:joyful:
 

Vedlegg

  • 1BB145E4-2F4D-4CF6-8771-ECE515D11888.png
    1BB145E4-2F4D-4CF6-8771-ECE515D11888.png
    1,2 MB · Visninger: 25
Synes kommode er veldig greit å bruke når klærne er så små og tar lite plass, bli heller klesskap når hu blir større, samme har vi gjort med storebror:Heartred
 
Da fikk vi opp kommodene i går! Begynt litt smått å vaske klær og sortere de oppi her. Gleder meg til alt er vasket og på plassen sin ❤
 

Vedlegg

  • Snapchat-1916644525.jpg
    Snapchat-1916644525.jpg
    1,1 MB · Visninger: 42
Da fikk vi opp kommodene i går! Begynt litt smått å vaske klær og sortere de oppi her. Gleder meg til alt er vasket og på plassen sin ❤

så koselig å ordne klart! Fikk vasket det meste av klær i helgen, som forøvrig enda henger på stativene:hilarious:
 
Herregud.. føler meg drit treig nå :woot: eg tar det så chill nå iforhold til førstemann der alt var på plass ganske tidlig :hilarious:

dere som har begynt å vaske og legge på plass klær:wideyed:
Har ingenting klart og føler meg heller ikke stresset :hilarious::angelic:

Mangler fremdeles de viktigste tingene som vogn,bilstol og seng (har seng etter storebror i nød, men vil ha bedside crib denne gangen den første tiden) og har masse klær etter storebror, men denne gangen skal vi ikke vite kjønn, så har heller ikke orket gå gjennom klær heller..
Er d kun meg som tar d så chill? :anyone:wacky:
 
Har arva utrolig mye klær, så nå er alt sortert og plassert i plast kasser med str. Lett og ta frem ny boks når str skal byttes ut og blir lagt i kommode :)
 
Herregud.. føler meg drit treig nå :woot: eg tar det så chill nå iforhold til førstemann der alt var på plass ganske tidlig :hilarious:

dere som har begynt å vaske og legge på plass klær:wideyed:
Har ingenting klart og føler meg heller ikke stresset :hilarious::angelic:

Mangler fremdeles de viktigste tingene som vogn,bilstol og seng (har seng etter storebror i nød, men vil ha bedside crib denne gangen den første tiden) og har masse klær etter storebror, men denne gangen skal vi ikke vite kjønn, så har heller ikke orket gå gjennom klær heller..
Er d kun meg som tar d så chill? :anyone:wacky:
Jeg har kjøpt de store tingene på salg, bilstol og vogn og har en del etter storebror, men har ingen hast med å få det montert. Begynt å handle inn litt tøy og sett igjennom etter storebror, men bare de minste størrelsene og kommer ikke til å vaske tøy før jeg går ut i permisjon. Har ikke veldig dårlig tid føler jeg, kan kanskje vurdere å få montert sprinkelsengen før permisjon, men står den for lenge samler den bare støv :hilarious:
 
Jeg har kjøpt de store tingene på salg, bilstol og vogn og har en del etter storebror, men har ingen hast med å få det montert. Begynt å handle inn litt tøy og sett igjennom etter storebror, men bare de minste størrelsene og kommer ikke til å vaske tøy før jeg går ut i permisjon. Har ikke veldig dårlig tid føler jeg, kan kanskje vurdere å få montert sprinkelsengen før permisjon, men står den for lenge samler den bare støv :hilarious:


Haha off.. godt det ikke bare er meg :smiley-ashamed008:hilarious:
Har begynt og gå litt gjennom kler idag etter storebror som er nøytralt. Som jeg kan ha med meg i sykehus bagen.. så tenker at eg heller vasker opp når jeg kommer hjem.. (tror eg har tid og ork til det håper eg :hilarious:) er det jente som popper ut må eg ut på shopping :angelic:

Har et håp om at eg ikke føder før tiå så håper eg får handla på black friday.. om lille kommer før så er vi litt fucked tror eg :hilarious::hilarious:
 
Haha off.. godt det ikke bare er meg :smiley-ashamed008:hilarious:
Har begynt og gå litt gjennom kler idag etter storebror som er nøytralt. Som jeg kan ha med meg i sykehus bagen.. så tenker at eg heller vasker opp når jeg kommer hjem.. (tror eg har tid og ork til det håper eg :hilarious:) er det jente som popper ut må eg ut på shopping :angelic:

Har et håp om at eg ikke føder før tiå så håper eg får handla på black friday.. om lille kommer før så er vi litt fucked tror eg :hilarious::hilarious:
Min plan er å handle siste rest på black friday, har ingen tro på at lillesøster kommer før termin, i alle fall ikke med mer enn en uke. Men plutselig så føler jeg at jeg har dårlig tid og handler inn alt, ikke godt å si hvordan jeg føler det om ett par uker :hilarious: skal sies at jeg har hatt ett behov for å få unna større prosjekter som å pusse opp soverommet ogsånt, men ser frem til å pusle med klesvask i permisjon. Da går tiden forhåpentligvis fortere:hilarious:
 
Min plan er å handle siste rest på black friday, har ingen tro på at lillesøster kommer før termin, i alle fall ikke med mer enn en uke. Men plutselig så føler jeg at jeg har dårlig tid og handler inn alt, ikke godt å si hvordan jeg føler det om ett par uker :hilarious: skal sies at jeg har hatt ett behov for å få unna større prosjekter som å pusse opp soverommet ogsånt, men ser frem til å pusle med klesvask i permisjon. Da går tiden forhåpentligvis fortere:hilarious:

jeg er generelt utålmodig av meg, planlegger, lager lister å liker ha ting på plass tidlig. Til samboers store fortvilelse :hilarious: mangler bare kommode nå, så er faktisk alt på plass :D og det blir garantert kjøpt inn neste uke når samboer er hjemme igjen:rolleyes:
 
Herregud.. føler meg drit treig nå :woot: eg tar det så chill nå iforhold til førstemann der alt var på plass ganske tidlig :hilarious:

dere som har begynt å vaske og legge på plass klær:wideyed:
Har ingenting klart og føler meg heller ikke stresset :hilarious::angelic:

Mangler fremdeles de viktigste tingene som vogn,bilstol og seng (har seng etter storebror i nød, men vil ha bedside crib denne gangen den første tiden) og har masse klær etter storebror, men denne gangen skal vi ikke vite kjønn, så har heller ikke orket gå gjennom klær heller..
Er d kun meg som tar d så chill? :anyone:wacky:

Jeg må være chill. Vi bor på hotell frem til 4/5 uker før termin pga et superforsinket oppussingsprosjekt :hungover: så må vi flytte inn igjen ALT.. -biter negler-
 
Jeg må være chill. Vi bor på hotell frem til 4/5 uker før termin pga et superforsinket oppussingsprosjekt :hungover: så må vi flytte inn igjen ALT.. -biter negler-
Vi tar over den nye leiligheten 5 uker før termin og begynner å flytte inn 4 uker før, så her er ingenting klart annet enn at mye er kjøpt inn. Og nå er i esker, poser eller i garasjen eller kjelleren. Så babyen bør helst ikke komme mye for tidlig :p
 
Har Malm kommode oppe på rommet, og en kurv under bordet med skift så jeg slipper å springe opp og ned:p
 
Vi tar over den nye leiligheten 5 uker før termin og begynner å flytte inn 4 uker før, så her er ingenting klart annet enn at mye er kjøpt inn. Og nå er i esker, poser eller i garasjen eller kjelleren. Så babyen bør helst ikke komme mye for tidlig :p

Hehe, da er vi i samme båt. Kjenner jeg er ganske sliten nå pga mangel på søvn, håper det bedrer seg slik at jeg finner energi til å komme i orden på topp av jobb og alt annet.. puhh
 
Jeg bruker Hemnes kommoden til både klær og stellebord.
Nye håndtak og kappet beina litt kortere:)
 

Vedlegg

  • B4981A55-6FB7-4000-90D7-D31EC25F0477.jpeg
    B4981A55-6FB7-4000-90D7-D31EC25F0477.jpeg
    325,6 KB · Visninger: 28
Jeg bruker Hemnes kommoden til både klær og stellebord.
Nye håndtak og kappet beina litt kortere:)

Hva heter den madrassen du har liggende oppå kommoden? :)
 
Back
Topp