Oppbevaring av klær til baby

marnil90

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Utmarsj 2024
Aprilspirene 2024❤️
Vi er i gang med å skal gjøre klart til baby på soverommet vårt. Trenger kommode/skap til babyklær. Hva bruker dere/tenkt å kjøpe?
 
Vi er i gang med å skal gjøre klart til baby på soverommet vårt. Trenger kommode/skap til babyklær. Hva bruker dere/tenkt å kjøpe?

Vi har kjøpt Limfjorden kommode på Jysk, den er så og si identisk med malm kommode fra Ikea med 4 skuffer:)
Nå som jeg begynner å samle opp litt klær og annet diverse som f.eks babytepper, og ting familie og venner har kjøpt, så er jeg redd det blir litt liten plass med bare en kommode. Alternativ kan vi jo legge vekk enkelte størrelser, men vi har ikke all verden med lagringsplass.

Har Pax garderobeskap selv og angrer på at jeg ikke kjøpte et skap med en gang så kunne jeg hatt plass til å samle alt av babyting der:)
 
Her blir det Malm-kommode fra IKEA.
 
Regner med det blir en kommode her også, sannaynligvis Malm, når vi forhåpentligvis får flyttet før fødselen. Akkurat nå ligger alt av klær i en Rema-pose :p
 
Vi skal ha klærne i kommode, må bare pusse opp gangen først :happy: enn så lenge er det litt nytt tøy i en ledig hylle i klesskapet til storebror og arvetøyet oppbevares i plastbokser
 
Vi har en kommode jeg hadde på rommet mitt da jeg bodde hjemme, enkel og grei kommode :) Aner ikke merke eller noe.
 
Vi tenkte først å bare ha en kommode, men fant etterhvert ut at vi ønsket mulighet til å henge opp klær også. Veldig greit med kjoler osv når de blir litt eldre. Vi endte med sundvik skap og kommode/stellebord fra IKEA som vi er kjempe fornøyd med!
 
Vet ikke helt enda, må se hvilke møbler som går hvor når vi kommer i hus :p
Men regner med at det i første omgang blir en eller annen kommode fra Ikea, trolig malm, da vi har en fra før. Klær som skal henge, som f.eks kjoler og utedresser, regner jeg med at blir å henge i boden hvor ungene får en liten walk-in garderobe på deling.
 
Last edited:
ADDABB0E-4810-4B2F-9BF8-3A434847B6E7.png B3E0E769-E19C-46C0-8F07-33831ABEB6A6.png

Mye malm her ja! Må
se litt hva som finnes på møbelbutikkene her i byen, eller så får jeg vurdere å bestille fra ikea. Skulle gjerne hatt litt hengeplass også:rolleyes: har vurdert disse fra ikea, men blir fort dyrt med frakt til Bodø.
 

Vedlegg

  • 8CFFCB37-21FA-440D-85DF-F73AFEFD263A.png
    8CFFCB37-21FA-440D-85DF-F73AFEFD263A.png
    815,2 KB · Visninger: 14
Bruker vanlig kommode med Skubb-bokser fra ikea i forskjellig str for inndeling i skuffene. Genialt da storesøster var liten :)
 
Vanlig kommode fra jysk bruker vi her. Det fungerer egentlig flotters. Klærne er såpass små i starten at man får plass til mye i en kommode:)
 
Alle våre ting ligger foreløbig i plastesker. Men planen er å ha klærne i en del av PAX garderoben vår på soverommet. Vi gjorde det samme med storebror sitt:)
 
Vi er i gang med å skal gjøre klart til baby på soverommet vårt. Trenger kommode/skap til babyklær. Hva bruker dere/tenkt å kjøpe?

Vi bruker stellebordet med hyller og bokser på badet til det meste av bodyer og strømpebukser. Da er alt lett tilgjengelig
 
Stellebord på badet, og kommoder på barnerommet :) Tenker det får holde frem til hun trenger vanlig klesskap :)
 
Back
Topp