Opp og hopp lørdag :D

hehe, har aldri laga annen grøt så det har jeg ingen formening om :p Men synes den ser ut som den babygrøten jeg har sett rundt meg ;)

Hm hva er det jeg gjør med den da mon tro hehe..:-) laughing7

Det er kjempegodt. Ordner seg i grunn sjøl, trenger bare noen timer i ovnen på middels varme. :)
Denne består av marinert lammekjøtt i bunnen, potet, gulrot, squash, aubergine, salt, hvitløk, rosmarin, hakkede tomater, olivenolje og fetaost, pakka inn i bakepapir. Skal vel egentlig bruke matpapir, men vi har brukt alu.folie tidligere, så dette kan ikke bli noe mindre bra tror jeg.;)

Nammis:-)

ja men da går det nok bra ;) Emira var sånn ofte når hun var liten (av og til nå også :p ) hehe.. men så fort jeg hadde reist og dem fant noe å gjøre, så gikk det fort over :)

Satser på at det blir slik her også:-) Det dumme er at hun tok en lur nå, så da ble det litt mindre tid.

Vi har vært å sett på reisetrille. Tror det står mellom 4me London og 4me Fusion. Klarer ikke å bestemme oss for hvilke av de. Fusion er mindre sammenlagt, mens London har 4 hjul og bedre fremkommelighet.

jeg vet jo at de er små på str. Så jeg bestilte ei bukse fra Vertabudet i 36 måneder, den passa akkurat! :eek: Men buksa så så stor ut, men neida, var ikke det o_O

det er kjedelig.. men bra dem kan bli brukt LITT da hvertfall :P de vokser jo så fort også..

Vi har vært å sett på reisetrille. Tror det står mellom 4me London og 4me Fusion. Klarer ikke å bestemme oss for hvilke av de. Fusion er mindre sammenlagt, mens London har 4 hjul og bedre fremkommelighet.

Jeg syns London så finere ut også :P men er jo praktisk med en som tar mindre plass å.. så hadde hatt problemer selv :P men tror jeg ville endt opp med London ;)

Så mange fine bilder det var her i dag :)
Vi er på vei hjem fra konf nå!
Har kun bilder på kamera.
Tror det ble litt lite mat på Lillebror i dag... Tok ikke med oss så mye. Men han har fått smake brød og blåbær, masse skumpinner og en smoothie.
Han sovnet i bilen nå, og jeg håper vi bare kan legge han over i sengen når vi kommer hjem. Men han sover jo så lett, så det spørs :)
Det var hvertfall deilig å ta av penskoene nå! :-)

Liana koste seg med pære litt tidligere idag.mog etterhvert som dagen ble varmere, koste hun seg heller med lite klær :P

1369506441304.jpg
1369506457094.jpg
1369506475859.jpg

Nå har barna lagt seg og jeg skal slappe av ;) men blir nok ikke noe snop siden jeg ikke kjenner smaken på noe av det jeg spiser uansett :P satser på at formen er bedre imårra, så jeg kan spise god mat og godteri da :P heheh

*sender fra mobil*

Så mange fine bilder det var her i dag :)
Vi er på vei hjem fra konf nå!
Har kun bilder på kamera.
Tror det ble litt lite mat på Lillebror i dag... Tok ikke med oss så mye. Men han har fått smake brød og blåbær, masse skumpinner og en smoothie.
Han sovnet i bilen nå, og jeg håper vi bare kan legge han over i sengen når vi kommer hjem. Men han sover jo så lett, så det spørs :)
Det var hvertfall deilig å ta av penskoene nå! :)

Har dere hatt en fin dag da? :) krysser fingrene for at dere klarer å legge han med engang :D haha jeg og pensko, eller sko generelt..tar de av overalt :P ender ofte med å gå uten sko i selskaper.. hahah :D

Jeg har fått meg en liten hjelper:rolleyes: hun var på tur inn i oppvaskmaskinen før jeg fikk sukk for meg:p
1369507229255.jpg1369507248274.jpg

*Surfer mobilt*

Så herlig bilde:) Hun er jo blitt kjempeflink til å stå:)
ja det har kommet seg skikkelig de siste to dagene! Nå reiser hun seg overalt! Også i senga o_O ;) :P
En ny runde med barnesikring må til nå kan man si!

Ja vi koste oss veldig!
Barna var eksemplariske og vi fikk i oss nok mat og kaker ;)
Lillebror er nok sliten, for han sov bare en halvtime før korpset til konfirmanten kom marsjerende og spillende :-p

Jeg syns London så finere ut også :p men er jo praktisk med en som tar mindre plass å.. så hadde hatt problemer selv :p men tror jeg ville endt opp med London ;)
ja, heller mot London jeg også. Er jo kjekt å kunne bruke vogna på vinterføre også! Tviler på at vi blir å ha den som håndbagasje uansett :P ;)

Liana koste seg med pære litt tidligere idag.mog etterhvert som dagen ble varmere, koste hun seg heller med lite klær :p

Vis vedlegget 16279
Vis vedlegget 16280
Vis vedlegget 16281

Nå har barna lagt seg og jeg skal slappe av ;) men blir nok ikke noe snop siden jeg ikke kjenner smaken på noe av det jeg spiser uansett :p satser på at formen er bedre imårra, så jeg kan spise god mat og godteri da :p heheh

*sender fra mobil*
ååå, så deilig hun har det! de elsker jo å få være i bartærne! :rolleyes:

Hm hva er det jeg gjør med den da mon tro hehe..:) laughing7
haha, ikke vet jeg :P Sinlacen den blir bare limete og seig synes jeg o_O Men Hollegrøtene blir mer som finmalt havregrøt, bare ikke så klissete som havregrøt! ;)

Haha.. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hva du sikter til, noe som er litt ergerlig, for jeg har på følelsen at du tenker koffert
(??) and that is usually where my mind wanders!!! :p
haha, ja, musa er vel et annet ord man kan bruke :P

Back
Topp