Hermine i de nye klærne sine fra Ellos! Trodde buksa i 80 skulle være så romslig men den var nesten knapp på lengda
Vis vedlegget 16230
Sååå stor!!!
Vis vedlegget 16231
*Surfer mobilt*
Kjempefin jente og klær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hermine i de nye klærne sine fra Ellos! Trodde buksa i 80 skulle være så romslig men den var nesten knapp på lengda
Vis vedlegget 16230
Sååå stor!!!
Vis vedlegget 16231
*Surfer mobilt*

Vis vedlegget 16230
Sååå stor!!!
Vis vedlegget 16231
*Surfer mobilt*
Så skikkelig godt utGod formiddag!
Jeg fikk sove til 09.15 i dag, men fikk vonde menssmerter og blei skikkelig kvalm, og måtte teturnere til senga en times tid. Utrolig hva litt søvn kan gjøre for formen!!
Nå sover snuppa ute i vogna, og jeg har akkurat satt dagens middag til langsteiking i ovnen; Vis vedlegget 16244Vis vedlegget 16245
I dag blir det gresk mat på menyen, nemlig Kleftiko. Åh, som i gle me!!![]()
Bilder av litt blomstet og diverse
Vis vedlegget 16247
Neline skal vise fram marken sin
Vis vedlegget 16248
Vis vedlegget 16249
Vis vedlegget 16250
Vis vedlegget 16251
Vis vedlegget 16252
Vis vedlegget 16253
Vis vedlegget 16254
Mathea koser med Fiona![]()
God formiddag!
Jeg fikk sove til 09.15 i dag, men fikk vonde menssmerter og blei skikkelig kvalm, og måtte teturnere til senga en times tid. Utrolig hva litt søvn kan gjøre for formen!!
Nå sover snuppa ute i vogna, og jeg har akkurat satt dagens middag til langsteiking i ovnen; Vis vedlegget 16244Vis vedlegget 16245
Vis vedlegget 16230
Sååå stor!!!
Vis vedlegget 16231
*Surfer mobilt*
Takk, håper det går fint
Det gikk greit sist, men da var hun mye mindre.
Bilder av litt blomstet og diverse
Vis vedlegget 16247
Vis vedlegget 16248
Vis vedlegget 16249
Vis vedlegget 16250
Vis vedlegget 16251
Vis vedlegget 16252
Vis vedlegget 16253
Vis vedlegget 16254
hehe ja dem er mer bestemte nå i denne alderen![]()
Hun kommer noen timer før vi skal dra så nasse kan bli litt vant med at hun er der før vi drar![]()
Ja, squash er godt. Putta oppi aubergine også jeg. Mmm..Så skikkelig godt utelsker grilla squasj
![]()
Det er kjempegodt. Ordner seg i grunn sjøl, trenger bare noen timer i ovnen på middels varme.Det har jeg aldri smakt, ser godt ut![]()
hehe, har aldri laga annen grøt så det har jeg ingen formening omFølger ikke oppskrifta jeg heller, varmer ca 1 dl vann med mme, og grøtpulver til den blir passe tykk.
Men likevel synes jeg den blir rar i konsistensen i forhold til annen grøt.
så flotte bilderBilder av litt blomstet og diverse
Vis vedlegget 16247
Vis vedlegget 16248
Vis vedlegget 16249
Vis vedlegget 16250
Vis vedlegget 16251
Vis vedlegget 16252
Vis vedlegget 16253
Vis vedlegget 16254
hmmmm...hva er det da? Høres ut som et ord for...ja, du vet!God formiddag!
jeg vet jo at de er små på str. Så jeg bestilte ei bukse fra Vertabudet i 36 måneder, den passa akkurat!såå finsøte klær..hehe.. har opplevd dette mange ganger med ellos, at klærne er små i str
så tørr ikke bestille mer.. hahah..
Haha.. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hva du sikter til, noe som er litt ergerlig, for jeg har på følelsen at du tenker kofferthmmmm...hva er det da? Høres ut som et ord for...ja, du vet!![]()