Opp og hopp lørdag :D

God formiddag!:)
Jeg fikk sove til 09.15 i dag, men fikk vonde menssmerter og blei skikkelig kvalm, og måtte teturnere til senga en times tid. Utrolig hva litt søvn kan gjøre for formen!!:)
Nå sover snuppa ute i vogna, og jeg har akkurat satt dagens middag til langsteiking i ovnen; 1369481288372.jpg1369481304716.jpg
I dag blir det gresk mat på menyen, nemlig Kleftiko. Åh, som i gle me!! :D

God ettermidag:)
Har lite tid til BV om dagen. Hatt mye og gjøre hver eneste dag de siste ukene. Igår fikk vi kjøpt en masse blomster til hagen og fikk planta de i diverse potter og blomsterkasser:) Idag skal vi til ett vennepar av oss som har en liten gutt på alder med Neline og grille og kose oss:) Måtte alle septemberjentene ha en fiin dag!:D

Jeg fikk sove til 09.15 i dag, men fikk vonde menssmerter og blei skikkelig kvalm, og måtte teturnere til senga en times tid. Utrolig hva litt søvn kan gjøre for formen!!:)
Nå sover snuppa ute i vogna, og jeg har akkurat satt dagens middag til langsteiking i ovnen; Vis vedlegget 16244Vis vedlegget 16245
Så skikkelig godt ut:D elsker grilla squasj:rolleyes:

Nå sover snuppa ute i vogna, og jeg har akkurat satt dagens middag til langsteiking i ovnen; Vis vedlegget 16244Vis vedlegget 16245

Det har jeg aldri smakt, ser godt ut:-)

hehe ja dem er mer bestemte nå i denne alderen :p

Hun kommer noen timer før vi skal dra så nasse kan bli litt vant med at hun er der før vi drar:-)

Hun kommer noen timer før vi skal dra så nasse kan bli litt vant med at hun er der før vi drar:)

ja men da går det nok bra ;) Emira var sånn ofte når hun var liten (av og til nå også :P ) hehe.. men så fort jeg hadde reist og dem fant noe å gjøre, så gikk det fort over :)

Det har jeg aldri smakt, ser godt ut:-)
Det er kjempegodt. Ordner seg i grunn sjøl, trenger bare noen timer i ovnen på middels varme. :)
Denne består av marinert lammekjøtt i bunnen, potet, gulrot, squash, aubergine, salt, hvitløk, rosmarin, hakkede tomater, olivenolje og fetaost, pakka inn i bakepapir. Skal vel egentlig bruke matpapir, men vi har brukt alu.folie tidligere, så dette kan ikke bli noe mindre bra tror jeg.;)

Følger ikke oppskrifta jeg heller, varmer ca 1 dl vann med mme, og grøtpulver til den blir passe tykk.
Men likevel synes jeg den blir rar i konsistensen i forhold til annen grøt.
hehe, har aldri laga annen grøt så det har jeg ingen formening om :P Men synes den ser ut som den babygrøten jeg har sett rundt meg ;)

hmmmm...hva er det da? Høres ut som et ord for...ja, du vet! :P

såå fin :) søte klær..hehe.. har opplevd dette mange ganger med ellos, at klærne er små i str :( så tørr ikke bestille mer.. hahah..
jeg vet jo at de er små på str. Så jeg bestilte ei bukse fra Vertabudet i 36 måneder, den passa akkurat! :eek: Men buksa så så stor ut, men neida, var ikke det o_O

hmmmm...hva er det da? Høres ut som et ord for...ja, du vet! :P
Haha.. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hva du sikter til, noe som er litt ergerlig, for jeg har på følelsen at du tenker koffert
(??) and that is usually where my mind wanders!!! :p

Back
Topp