Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så søt med hatt på! Som en liten safariturist!Fikk et Instagram-bilde av søs av Lillebror og meg
Vis vedlegget 16289
Hehe ja, sitter fint den daså søt med hatt på! Som en liten safariturist!![]()
![]()
Hahaha!!!!haha, ja, musa er vel et annet ord man kan bruke![]()
tja, litt som kløfta, som er et ord som brukes herHahaha!!!!
Syns du kleftiko høres ut som dét? Du ass..![]()
haha, ikke vet jegSinlacen den blir bare limete og seig synes jeg
Men Hollegrøtene blir mer som finmalt havregrøt, bare ikke så klissete som havregrøt!
![]()
Æææh, sistnevnte var ikke noe pent nei. Men asså.. Finnes det noe pent ord for det da??tja, litt som kløfta, som er et ord som brukes herEvt kjøttkløfta, et mer styggord laughing7
ja det har kommet seg skikkelig de siste to dagene! Nå reiser hun seg overalt! Også i senga![]()
![]()
En ny runde med barnesikring må til nå kan man si!
huff, nei, gjør ikke det!Æææh, sistnevnte var ikke noe pent nei. Men asså.. Finnes det noe pent ord for det da??![]()
haha, ser den! Men ville hatt trappegrinda klar, for før du vet ordet av det så forflytter hun seg i turbofartNyter enda at hun ikke kommer seg bort til trappa her![]()
ja, heller mot London jeg også. Er jo kjekt å kunne bruke vogna på vinterføre også! Tviler på at vi blir å ha den som håndbagasje uansett![]()
![]()
ååå, så deilig hun har det! de elsker jo å få være i bartærne!![]()
haha, ser den! Men ville hatt trappegrinda klar, for før du vet ordet av det så forflytter hun seg i turbofart![]()
Så utrolig flott bilde av dere!Fikk et Instagram-bilde av søs av Lillebror og meg
Vis vedlegget 16289
Tusen takkSå utrolig flott bilde av dere!![]()