Opp og hopp lørdag :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jadda, jeg sitter her igjen jeg :p :o
I dag MÅ jeg sove når Lillebror skal sove litt. Vi skal av gårde i konfirmasjon i dag og har to timer reisevei hver vei i tillegg til at vi må kjøre litt før pga flom og mulig stengte veier.
Lillebror har fått et par skumpinner på gulvet, for å glemme at han helst vil rive i alle ledningene her :p
Jeg drikker kaffe og måtte ta meg en sterk Ibux pga hodevondt :(
Gleder meg til å treffe familie i dag! En fetter av meg har nettopp fått baby også - håper de kommer :D
Ha en super dag alle sammen!

God morgen! :) Håper formen din kommer seg, og at får sovet litt i løpet av dagen.
Det er tidlige morgener her også. I dag har Arian vært våken siden før fem, men ga opp og stod opp nå nettopp. Han er blid og skravlete og åler seg rundt. :) Jeg er trøtt!
Vi har ingen store planer i dag. Husarbeid og praktiske gjøremål tenker jeg. Kanskje det må bli litt handling. Vi må få oss trappegrind og seng til Arian - han sover i vugga enda, men greier å dra seg opp til kanten nå. Jeg har så lyst på Leanderseng til ham - bare synd den er så dyr...

God morgen! :) Håper formen din kommer seg, og at får sovet litt i løpet av dagen.
Det er tidlige morgener her også. I dag har Arian vært våken siden før fem, men ga opp og stod opp nå nettopp. Han er blid og skravlete og åler seg rundt. :) Jeg er trøtt!
Vi har ingen store planer i dag. Husarbeid og praktiske gjøremål tenker jeg. Kanskje det må bli litt handling. Vi må få oss trappegrind og seng til Arian - han sover i vugga enda, men greier å dra seg opp til kanten nå. Jeg har så lyst på Leanderseng til ham - bare synd den er så dyr...
Åh, Leandersengen er nydelig. Vi har en kjedelig en fra IKEA, men den gjør jammen meg nytten sin =) Den står på øverste hakk enda, og jeg tror den ksn stå slik litt til. Sengen står inne i et hjørne og så kommer vår seng helt inntil igjen, så om han klatrer over etterhvert havner han hos meg og kan ikke falle i gulvet noe sted :p
Før 5 her og, og det er NATTA!
Men en blir og fornøyd gutt her også, i tillegg var han våt gjennom bleien da han våknet!

Gooood morgen!! Idag skal Emilie være hos mormoren sin, men jeg og kjærsten skal på GATEBIIIIL!!!!! Ååh årets høydepunkt!!! :D flere her som skal? :)

♥ appen ♥

God morgen!
Blitt lite babyverden på meg i det siste... vanskelig å få tid synes jeg nå som jeg er tilbake på jobb... men jeg har ikke glemt dere jenter!
Daniel vil fortsatt ikke i seng om kveldene.. i går ble klokka 23:30... sukk. Så nå skal jeg legge en slagplan for hvordan jeg skal endre dette.

I dag stod jeg og storebror opp 06:40, og Daniel våknet ca 07:30. Vi har ingen konkrete planer i dag, men vil kose oss sammen hele familien. Jeg stikker til Stockholm i morgen sammen med bestevenninna mi for å gå på P!NK konsert der - kommer hjem igjen på mandag. Skal bli deilig å få hentet litt energi ved å sove på hotell og få litt kvalitetstid med bestevenninna mi :)

God morgen:-)

Håper du får sove litt senere i dag Fru H:-)

Vi stod opp syv i dag, lillemor har våknet en del i natt, merker foreløpig ingen endring etter vi la om til melkefritt kosthold.
Hun hater de nye grøtene sine, bytter mellom Holle og Sinlac.
Må vel ta noen uker før forbedring sikkert.

Vi skal ut å spise i dag, tante kommer for å sitte barnevakt, jeg er veldig spent på hvordan det går. Hun har fått slik angst når en av oss drar.

Hallo på dere :)
Her sto jeg og jentene opp ca 7:45 ;) Emira lå å sov imellom oss :eek: noe som hun aldri får til.. haha. Liana vekte oss litt over halv 8..Nå sitter hun å leker på gulvet og Emira ser på tv :) Jeg derimot sitter her og er forkjølet IGJEN :( rar hals og snørrete + kjenner ingen smak av noen ting :P våknet opp med skikkelig hodebank og verking i trynet :P så da ble det paracet på meg ;) prøver å unngå det når jeg er gravid, men av og til må man bare.. hehe.

Så hva dagen går til, vet jeg ikke enda.. men en tur ut blir det nok hvertfall :)

Vi stod opp syv i dag, lillemor har våknet en del i natt, merker foreløpig ingen endring etter vi la om til melkefritt kosthold.

Vi skal ut å spise i dag, tante kommer for å sitte barnevakt, jeg er veldig spent på hvordan det går. Hun har fått slik angst når en av oss drar.

Hva med å prøve å mose litt banan eller pære i grøten for å få en litt anna smak? Kanskje d hjelper :)

♥ appen ♥

Jadda, jeg sitter her igjen jeg :p :eek:
I dag MÅ jeg sove når Lillebror skal sove litt. Vi skal av gårde i konfirmasjon i dag og har to timer reisevei hver vei i tillegg til at vi må kjøre litt før pga flom og mulig stengte veier.
Lillebror har fått et par skumpinner på gulvet, for å glemme at han helst vil rive i alle ledningene her :p
Jeg drikker kaffe og måtte ta meg en sterk Ibux pga hodevondt :(
Gleder meg til å treffe familie i dag! En fetter av meg har nettopp fått baby også - håper de kommer :D
Ha en super dag alle sammen!

Og dere er oppe tidlig som vanlig :P får håpe dere kan sove godt etterpå da :) Så moro å treffe litt familie da :) men kjedelig å kjøre sååå mye på en dag..syns hvertfall jeg :P spesielt om det er barn om bord :P haha

God morgen!
Blitt lite babyverden på meg i det siste... vanskelig å få tid synes jeg nå som jeg er tilbake på jobb... men jeg har ikke glemt dere jenter!
Daniel vil fortsatt ikke i seng om kveldene.. i går ble klokka 23:30... sukk. Så nå skal jeg legge en slagplan for hvordan jeg skal endre dette.

I dag stod jeg og storebror opp 06:40, og Daniel våknet ca 07:30. Vi har ingen konkrete planer i dag, men vil kose oss sammen hele familien. Jeg stikker til Stockholm i morgen sammen med bestevenninna mi for å gå på P!NK konsert der - kommer hjem igjen på mandag. Skal bli deilig å få hentet litt energi ved å sove på hotell og få litt kvalitetstid med bestevenninna mi :)

så kjipt at han ikke sovner tidligere på kvelden :( hvor ofte og lenge sover han om dagen?
Høres både gøy og godt ut å reise litt da :D litt tid uten unger er godt for kroppen og hodet :P men så mye man savner de forde :P Kos deg masse på konsert :D

God morgen:)

Håper du får sove litt senere i dag Fru H:)

Kan nok ta litt tid ja.. dumt hun ikke liker de grøtene da :( men kansje hun venner seg til dem etterhvert ;)
Så deilig å kunne ut å spise litt :D går nok bra med snuppa da, kansje litt gråt med engang, men pleier å gå fort over :) Kos dere masse!

God morgen!
Fikk sove til 09.30 idag jeg, heeerlig!!! Hermine og pappan sto opp 08 da! ;)
Idag er det slutt på varmen, 10 grader og regn. Var i grunn deilig å få det litt kjølig på soverommet igjen:p
Nå skal vi ta igjen litt husarbeid som har blitt neglisjert den siste uka! Himmel som det har hopet seg opp:eek:

*Surfer mobilt*

Hermine i de nye klærne sine fra Ellos! Trodde buksa i 80 skulle være så romslig men den var nesten knapp på lengda:eek::confused:
1369468690393.jpg

Sååå stor!!!
1369468706244.jpg
*Surfer mobilt*

Hermine HATER også Sinlac! Tror det er fordi den er så søt, og den smaker jo virkelig stygt!!! :p MEN Hollegrøtene er tamme uten ekstra frukt i! ;) derfor vi tilsetter så mye godt i de:p de gule posene fra Ellas gir nydelig smak til grøten! Bruker å røre ut 1/2 pose i en porsjon grøt:)

*Surfer mobilt*

Skummelt når de kan reise seg opp til kanten på senga, er jo utrolig lett å tippe over da:eek: vi måtte bytte fra bedside crib til sprinkelseng da Hermine var 7 måneder, for hun satte seg opp og tok tak i kanten! Litt synd i grunn for hun lå mye bedre i den trange senga:p;)
Sprinkelsenga har vi på mellomste hakk, for hun er ikke lang nok til å nå helt opp når hun står:) men måtte trekke opp sengegjerdet på den sida som er mot meg, ellers kommer hun krabbende over i mi seng:rolleyes:

*Surfer mobilt*

Hermine HATER også Sinlac! Tror det er fordi den er så søt, og den smaker jo virkelig stygt!!! :p MEN Hollegrøtene er tamme uten ekstra frukt i! ;) derfor vi tilsetter så mye godt i de:p de gule posene fra Ellas gir nydelig smak til grøten! Bruker å røre ut 1/2 pose i en porsjon grøt:)

*Surfer mobilt*

Tenkte jeg skulle mose banan i Hollegrøten, så kanskje den får litt mer grøtkonsistens:-)
Synes den er litt vassen.

Kan nok ta litt tid ja.. dumt hun ikke liker de grøtene da :( men kansje hun venner seg til dem etterhvert ;)
Så deilig å kunne ut å spise litt :D går nok bra med snuppa da, kansje litt gråt med engang, men pleier å gå fort over :) Kos dere masse!

Takk, håper det går fint:-)
Det gikk greit sist, men da var hun mye mindre.

Hva med å prøve å mose litt banan eller pære i grøten for å få en litt anna smak? Kanskje d hjelper :)

♥ appen ♥

Tenkte å mose banan i kveldsgrøten i kveld:-)

Tenkte jeg skulle mose banan i Hollegrøten, så kanskje den får litt mer grøtkonsistens:)
Synes den er litt vassen.
jeg følger ikke oppskriften på pakken!!! Varmer ønsket mengde mm, iblandet fett, (som regel 50-70ml) og rører inn pulver til den blir passe tykk! ;) SÅ blander jeg i frukt! Da blir det helt vanlig grøt! MEN den kan bli tynnere når den blir avkjølt, pga morsmelka!

jeg følger ikke oppskriften på pakken!!! Varmer ønsket mengde mm, iblandet fett, (som regel 50-70ml) og rører inn pulver til den blir passe tykk! ;) SÅ blander jeg i frukt! Da blir det helt vanlig grøt! MEN den kan bli tynnere når den blir avkjølt, pga morsmelka!

Følger ikke oppskrifta jeg heller, varmer ca 1 dl vann med mme, og grøtpulver til den blir passe tykk.
Men likevel synes jeg den blir rar i konsistensen i forhold til annen grøt.

Back
Topp