Opp i vekt da?

34+5 og opp 14 kg. Har heldigvis stagnert litt for de første 10-12 kg kom fort!
 
Jeg gikk opp 25 kg sist jeg var gravid - fikk et helt gjennomsnittlig stort barn og gikk ned igjen etterpå. Liten vits i å tenke så mye på det, tror for de fleste at man går opp det man går opp liksom :)
Hehe, så godt å høre egentlig føler meg og er jo ellers frisk og jordmor reagerer ikke på vekten heller
 
34+3, opp 20 kg. Ikke alle kan være like perfekt som dere!

Har gått opp 20 kg jeg også :) Gikk opp 18 med sønnen min for 10 år siden. Og 11 kg forsvant på sykehuset på 2,5 dag :nailbiting: Han var 3840 Gr og 51 cm ved fødsel! Så helt perfekt :Heartblue Så dette er ikke noe å bekymre seg for! Jordmor sier bare at det er et sunnhetstegn for baby ;) men ser ut til at vekten har stagnert litt nå da.
 
Gikk opp 18-19 kg sist (fødte 39+2). Er 38+6 idag og har gått opp 20,5. Vekstkontrollene har hele veien vist en gjennomsnittlig stor baby. Jeg legger bare utrolig lett på meg i svangerskap tydeligvis.

Sist forsvant 16 kg før det var gått to uker, så stresser ikke med det.
 
34+1 i dag opp 14 kg. Mye mindre aktivitet enn normalt igjennom helle svangerskapet, og kiloene har gått i rykk og napp. Avhengig av å spise jevnlig for å ha litt energi å gå på :p My sutring hvis det blir litt lite energi ;)
 
Uke 36 imorgen, har nå gått opp 25kg:wideyed: men fortsatt mye mindre vektoppgang enn med førstemann:angelic: håper vekta stagnerer litt nå!
 
Uke 36 + 0 i dag og opp 16,7 kg.
 
Første svangerskap gikk jeg opp nesten 30 kgxsmile5 5kg aleine siste uken bare med vann i kroppen.. Er 36+4 og gått opp 18 kg til nå og vannet har så smått begynt å melde sin ankomst igjen.. Sånn er det bare :happy:
 
Uke 36+3 i dag, og opp 13 kg så langt. Eg har fått litt vatn i kroppen (spesielt synleg i anklane på kveldstid) dei siste vekene.
 
Back
Topp