Opp i vekt da?

Beibii

Glad i forumet
Januarlykke 2020
❄️ Januargull 2023 ❄️
Noen som har gått opp i vekt da?

Jeg er 8+4 og har gått opp 3 kg allerede. Bakgrunnen er nok at jeg er i litt lite aktivitet for tiden, da jeg i hovedsak sitter mye i ro å skriver oppgave (siste 2 mnd) og så har jeg fått en enorm matlyst. Fra tidligere spiste jeg et par knekkebrød til frokost, så det samme til lunch, så middag og så kanskje en yoghurt til kvelds. Nå spiser jeg så og si annenhver time, både brød og knekkebrød, kveldsmat og ja.. helt sykt til meg å være.. timeglassfiguren blir mindre definert for hver dag..

Gått opp selv ja. Har veid 48 kg siden ungdomsskolen (er 160 høy), og veide det ogaå kort tid etter første fødsel (gikk opp halve kroppsvekten min i svangerskapet - 24 kg), nå er jeg 8+6 og veier 50kg. Jeg har ikke hatt noe matlyst og vært veldig kvalm, men har spist masse mellom kl 14-20 for har da endelig fått tilbake matlysten. Og så har jeg sitter mye i ro de siste 4 mnd med masteroppgaven min. Eneste aktiviteten har vært når jeg har levert og hentet 2 åringen i bhg og når vi har lekt ute :o Gleder meg til å begynne å trene litt så fort formen er bedre!

Jeg er 7+4. Sist mandag var jeg gått opp 2 kg. Tenker jeg veier meg i morgen. Jeg er 156 høy så kan ikke legge på meg 20 kg. Da kommer jeg meg ikke på jobb

Jeg er 8+3 med tvillinger.
Har ikke gått opp noe enda, men det vil nok komme i rasende fart. Er kvalm og uggen enn så lenge.
Var det til uke 14 med første og da gikk jeg ikke opp før i uke 16. Gikk opp 14 kg totalt.

Står på stedet hvil.. veide 66 før svangerskapet og veide det idag også. 9+2
Men eier ikke matlys og spiser lite..

Må innrømme jeg ikke har turt å veie meg. Vært alt for mye usunn mat og mye mindre bevegelse enn jeg er vant til! Blir heldigvis skjerpings når det roer seg ned med byggeplasstilstandene her i heimen. Har nok gått opp noen kg ja, og jeg som skal gå opp minst mulig. :facepalm::bag:

Har ikke veid meg enda siden er kun 6+4, men forrige svangerskap gikk jeg opp sånn 17-18 kg. Gikk fort tilbake.

Uke 11 med tvillinger og har gått opp 600 g hittil..
Kvalmen gjør sitt foreløpig. Tar det garantert igjen!

9 + 3 og har gått opp 2,4 kg. Jeg er i dårlig form og beveger meg knapt, samtidig som jeg er skrubbsulten hele døgnet. Dårlig kombinasjon, men lite å gjøre med nå.

Tror jeg har gått opp ca 2 kg, uke 8. Uggen og sulten hele tiden, blir bare verre om jeg ikke spiser. Tror jeg gikk opp 20 kg sist, men gikk ned alt pluss litt til innen ett år.

Tror jeg har gått opp ca 2 kg, uke 8. Uggen og sulten hele tiden, blir bare verre om jeg ikke spiser. Tror jeg gikk opp 20 kg sist, men gikk ned alt pluss litt til innen ett år.

Du er flink! Jeg gikk opp 16 kg med førstemann og fikk bare unna 7 kg innen dette svangerskapet. Og førstemann blir snart fire, så det er ingen unnskyldninger. :P

9 +2 og opp 3 kg.. har sluttet med løpetrening siste 2 mnd og må spise ganske mye hver 2-3 time for å ikke bli kvalm.. går på jobb, så hjem for å sove 10 timer.. ellers blir jeg kvalm om jeg ikke sover nok også :(

Har gått opp 1kg, håper på å ikke gå opp såå mye denne gangen da jeg fortsatt har litt igjen fra sist:D

Må innrømme jeg ikke har turt å veie meg. Vært alt for mye usunn mat og mye mindre bevegelse enn jeg er vant til! Blir heldigvis skjerpings når det roer seg ned med byggeplasstilstandene her i heimen. Har nok gått opp noen kg ja, og jeg som skal gå opp minst mulig. :facepalm::bag:
Hvorfor skal du gå opp minst mulig? :-)
Et personlig mål, eller om det er en grunn liksom :-)

Back
Topp