Opp 05

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Har vært vant til at dagen starter 06-0630, men de siste dagene har den startet 05. Hvordan snu det?

Venter i spenning, jeg også... Vanligvis opp mellom 6 og 7, men noen dager har det blitt futt og fart fra 5.

Hørte et foredrag med en spesialist en gang, som mente at 6 var det tidligste morgenen burde starte. Men det eneste rådet jeg kan huske, var å bli i "sovemodus" selv om knøttet er våkent. Dvs være i senga, mørkt rom osv. Vi gjennomfører det, men vanskelig å vite om det hjelper foreløpig.

uff, her vil han opp i 5-6 tiden, men jeg synes det er uaktuelt så enn så lenge har jeg fått han til å sovne igjen ved å ta han opp i senga hos meg da kan vi sove til 0730-09 :)
sikkert dumt av meg å gjøre det, men jeg har såååå liiiite lyst til å stå opp før fuglene har fjærta! :p

Hender at min prøver seg på den og. Da går det gjerne i ett bleiebytt, så tar jeg han med tilbake til sengen vår. Noen ganger sovner han, andre styrer han til kl er ca 7. Men sjelden han gidder å ligge noe mer enn det :P

Huff det er tidlig ja! Vi forsøkte å legge biiittelitt senere på kvelden. Endte opp med en potte sur unge og urolige netter. Nå gjør jeg det slik at jeg står opp med en gang jeg hører han knirke (rundt 05) henter ei flaske med lunken melk og gir han den. Da sovner han som oftest ganske kjapt igjen. Men trikset mitt er å gi før han våkner skikkelig opp. Gjør han det så er løpet kjørt. Kan kjøpe meg et par timer på det. Hvis bleien er veldig våt hender det at jeg skifter dem mens han ligger i senga og før han får flaske.

Ja, gir melk (hun her spiser hver 3.t om natta). Hjelper ikke :sorry: og ligger i senga og ignorerer henne. Hun ligger rett ved siden av meg.

Jeg står ikke opp 05, men nå har hun holdt på siden 05 igjen. Hun er misfornøyd, men jeg NEKTER å stå opp før 0630-0700.

Sender tydelige signaler om at det er natt. Men det hun holder på med passer ikke den biologiske klokka mi, legger jeg meg 21 er jeg fortsatt utmattet kl 05.:sorry:

I går sovnet hun 1930-20.

Vi hadde det sånn i hele vår. Det hjalp ikke hva enn vi gjorde. Dagen startet rundt kl.05 uansett.
Men plutselig, for en liten måned siden, så snudde det og nå sover han til +/- halv 7 :-)
Jeg har ingen gode tips å komme med men håper det snur sånn helt plutselig igjen hos dere og :-)

Vi hadde det sånn i hele vår. Det hjalp ikke hva enn vi gjorde. Dagen startet rundt kl.05 uansett.
Men plutselig, for en liten måned siden, så snudde det og nå sover han til +/- halv 7 :)
Jeg har ingen gode tips å komme med men håper det snur sånn helt plutselig igjen hos dere og :)
Ja, håper det :) !!

Venter i spenning, jeg også... Vanligvis opp mellom 6 og 7, men noen dager har det blitt futt og fart fra 5.

Hørte et foredrag med en spesialist en gang, som mente at 6 var det tidligste morgenen burde starte. Men det eneste rådet jeg kan huske, var å bli i "sovemodus" selv om knøttet er våkent. Dvs være i senga, mørkt rom osv. Vi gjennomfører det, men vanskelig å vite om det hjelper foreløpig.

Jeg har gjort det samme. Jeg nekter å stå opp kl 6 og jeg :p prøver å bli liggende i hvert fall til 7.30, noen ganger sovner hun igjen og andre dager må vi bare stå opp. Siste uka har hun sovet lenger, om det er fordi jeg nekter å stå opp vet jeg ikke, det kan jo være tilfeldig også.

Idag våknet 3 åringen kl 02-03 og var våken til kl 05. Det var verre :o

Idag våknet 3 åringen kl 02-03 og var våken til kl 05. Det var verre :o

Huff.. Føler med deg! Vi prøver veldig til å få vesla til å sove i egen seng, så ganske lite søvn her for tiden også om det er noen trøst (det har vel aldri vært særlig mye av det uansett :p) i natt som hun faktisk prøvde å sove på egenhånd kom selvfølgelig katten på utsiden av vinduet og gaula!

Huff.. Føler med deg! Vi prøver veldig til å få vesla til å sove i egen seng, så ganske lite søvn her for tiden også om det er noen trøst (det har vel aldri vært særlig mye av det uansett :p) i natt som hun faktisk prøvde å sove på egenhånd kom selvfølgelig katten på utsiden av vinduet og gaula!
Det er typisk!! ;)

Ja, gir melk (hun her spiser hver 3.t om natta). Hjelper ikke :sorry: og ligger i senga og ignorerer henne. Hun ligger rett ved siden av meg.

Jeg står ikke opp 05, men nå har hun holdt på siden 05 igjen. Hun er misfornøyd, men jeg NEKTER å stå opp før 0630-0700.

Sender tydelige signaler om at det er natt. Men det hun holder på med passer ikke den biologiske klokka mi, legger jeg meg 21 er jeg fortsatt utmattet kl 05.:sorry:

I går sovnet hun 1930-20.
sånn har det begynt her også nå :( utrolig slitsomt, håper han finner ut at han kan sove til 07-08 igjen slik han har pleid :)

Back
Topp