Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det kommer noen tips!!Her og. Hvis det finnes en måte vil jeg gjerne høre!
og ligger i senga og ignorerer henne. Hun ligger rett ved siden av meg.
Ja, håper detVi hadde det sånn i hele vår. Det hjalp ikke hva enn vi gjorde. Dagen startet rundt kl.05 uansett.
Men plutselig, for en liten måned siden, så snudde det og nå sover han til +/- halv 7
Jeg har ingen gode tips å komme med men håper det snur sånn helt plutselig igjen hos dere og![]()
Venter i spenning, jeg også... Vanligvis opp mellom 6 og 7, men noen dager har det blitt futt og fart fra 5.
Hørte et foredrag med en spesialist en gang, som mente at 6 var det tidligste morgenen burde starte. Men det eneste rådet jeg kan huske, var å bli i "sovemodus" selv om knøttet er våkent. Dvs være i senga, mørkt rom osv. Vi gjennomfører det, men vanskelig å vite om det hjelper foreløpig.
Idag våknet 3 åringen kl 02-03 og var våken til kl 05. Det var verre![]()
Det er typisk!!Huff.. Føler med deg! Vi prøver veldig til å få vesla til å sove i egen seng, så ganske lite søvn her for tiden også om det er noen trøst (det har vel aldri vært særlig mye av det uansett) i natt som hun faktisk prøvde å sove på egenhånd kom selvfølgelig katten på utsiden av vinduet og gaula!
sånn har det begynt her også nåJa, gir melk (hun her spiser hver 3.t om natta). Hjelper ikkeog ligger i senga og ignorerer henne. Hun ligger rett ved siden av meg.
Jeg står ikke opp 05, men nå har hun holdt på siden 05 igjen. Hun er misfornøyd, men jeg NEKTER å stå opp før 0630-0700.
Sender tydelige signaler om at det er natt. Men det hun holder på med passer ikke den biologiske klokka mi, legger jeg meg 21 er jeg fortsatt utmattet kl 05.
I går sovnet hun 1930-20.