Ja det kan jeg forståJeg er helt forelska i den lille butikken jeg..
Jeg skal storshoppe om 2 uker, reiser til byn da! Ååh jeg gleder meg og lommeboka gruer seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan jeg forståJeg er helt forelska i den lille butikken jeg..
Så søtt! Gleder meg til jeg kan shoppe til enten gutt eller jenteVis vedlegget 128607Vis vedlegget 128608 Shoppa litt idag Body kjole fra Kappahl og strømpebukse for den nette sum av 75 for begge Sånn heldrakt i tynt stoff fra Lindex til 199![]()
Hvilke merker er det på klærne? Så fineJeg er helt forelska i den lille butikken jeg..
Vi har begynt å gå gjennom klærne til storesøster for å få en oversikt over hva vi har fra før(selv om jeg helst skulle kjøpt alt nytt, det er jo så mye fint!!) Herreminhatt, 3 søppelsekker har vi å gå gjennom i 50 - 56! :O (mye arvetøy vi aldri brukte, da men lell!)
Jeg har først og fremst handlet til meg selv! I dag bestilte jeg meg en Bbhugme, i lavendel:
![]()
Den kan også brukes som ammepute og babynest, men jeg gleder meg først og fremst til å få sove litt bedre <3
Ellers har jeg funnet mye lekkert i en facebookgruppe som selger brukt MeMini, Mini A Ture, Lilleba og Hust&Claire, til en brøkdel av prisen - storesøster ble født i juli, så har feks ikke noe ull. Har fått noe av det i posten, og er superfornøyd!
Merker jeg er litt mer avslappet nå enn da jeg var førstegangs. Da skulle aaalt være nytt, babybjørn vippestol og bæresele, tripptrapp, bagdel, whatnot! Denne gangen tror jeg bare det blir bilsetet vi kjøper nytt, hehe.
Hvor har du kjøpt den??? Den så magisk god ut! Sover så dårlig om natta for tiden, våkner mange gangen pga øm rygg :/Vi har begynt å gå gjennom klærne til storesøster for å få en oversikt over hva vi har fra før(selv om jeg helst skulle kjøpt alt nytt, det er jo så mye fint!!) Herreminhatt, 3 søppelsekker har vi å gå gjennom i 50 - 56! :O (mye arvetøy vi aldri brukte, da men lell!)
Jeg har først og fremst handlet til meg selv! I dag bestilte jeg meg en Bbhugme, i lavendel:
![]()
Den kan også brukes som ammepute og babynest, men jeg gleder meg først og fremst til å få sove litt bedre <3
Ellers har jeg funnet mye lekkert i en facebookgruppe som selger brukt MeMini, Mini A Ture, Lilleba og Hust&Claire, til en brøkdel av prisen - storesøster ble født i juli, så har feks ikke noe ull. Har fått noe av det i posten, og er superfornøyd!
Merker jeg er litt mer avslappet nå enn da jeg var førstegangs. Da skulle aaalt være nytt, babybjørn vippestol og bæresele, tripptrapp, bagdel, whatnot! Denne gangen tror jeg bare det blir bilsetet vi kjøper nytt, hehe.
Hvor har du kjøpt den??? Den så magisk god ut! Sover så dårlig om natta for tiden, våkner mange gangen pga øm rygg :/
Hvilke merker er det på klærne? Så fine![]()