Mammabukse og jakke fra stormberg, stelleveske, vognpynt og kroker til stelleveska..nesten 4000 i netthandel idag det......:S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4500kr på bilstoler for noen dager siden!Mammabukse og jakke fra stormberg, stelleveske, vognpynt og kroker til stelleveska..nesten 4000 i netthandel idag det......:S
4500kr på bilstoler for noen dager siden!har 3 mamma bukser, en mamma tights og 4 t-skjorter, en jakke, en bluse og 2 cardigans, noen topper, sports-BH'er og et par nye gode sko til meg selv! Kjøpt en flaske også. Medela calma. Noen pappa bøker og en bok om fødselen.. om jeg skal legge sammen beløpet jeg har brukt siden graviditeten.. det er nok mer penger enn jeg har brukt til sammen på flere år på sånt.
Oi!
Men det er jo så herlig da!
Føler jeg/vi ikke får brukt så mye penger på utstyr selv da familien trår til og kjøper eller har allerede kjøpt det meste.. sitter på jollyroom.no og sikler etter duppeditter og slikt men har allerede fåttHehe..ja fort gjorttrenger mer mammaklær jeg også...
og så mye annet spennende!
Men har vogn og bilstol etter gutten da
Dyrt med å være gravid og ha barn
Jeg kjøper mye pent brukt denne gang,første svangerskap tok jeg helt av og brukte tusenvis på utstyr![]()
Skulle kjøpe Newborn Seat brukt i går,de fleste ligger på 500 kr på finn. Men t.o.m i morgen er det 25 % rabatt på to valgfrie varer på babyshop,så da kjøpte jeg det der til samme pris. Bare et lite tips,om du har babyshop i nærhetenJeg er ikke særlig glad i bruke ting...Hehe.. Men skal prøve å få kjøpt newborn seat til tripp trapp'en og ergobaby brukt ihvertfall - men vi får se![]()
Skulle kjøpe Newborn Seat brukt i går,de fleste ligger på 500 kr på finn. Men t.o.m i morgen er det 25 % rabatt på to valgfrie varer på babyshop,så da kjøpte jeg det der til samme pris. Bare et lite tips,om du har babyshop i nærheten![]()
Ikke jeg heller egentlig, men jeg kjøper bare ting som ikke ser veldig brukt ut. kjøper ikke noe nedslitt og fælt liksom, haha!Jeg er ikke særlig glad i bruke ting...Hehe.. Men skal prøve å få kjøpt newborn seat til tripp trapp'en og ergobaby brukt ihvertfall - men vi får se![]()
Ikke jeg heller egentlig, men jeg kjøper bare ting som ikke ser veldig brukt ut. kjøper ikke noe nedslitt og fælt liksom, haha!
Ja da skjønner jeg godt hvorfor det blir nytt istedenVi bor så langt unna der de fleste legger ut, at vi har ikke mulighet til å sjekke tilstand på ting først... Dersom vi skal kjøre så blir det fort dyrere enn nytt faktisk![]()
Takk for tips!! Bestilte det og badebalje der idag
Vet du om det gjelder på nett, eller kun i butikk (ser ikke noe om det på siden deres)?![]()
Kappahl?Jeg sliter med å finne nøytrale klærfinner jo mye hvite bodyer, strømpebukser,sokker osv, men blææ. .. vanskelig
Går forbi så masse fint, men alt er enten til jente eller gutt
![]()
Jeg sliter med å finne nøytrale klærfinner jo mye hvite bodyer, strømpebukser,sokker osv, men blææ. .. vanskelig
![]()
Jeg sliter med å finne nøytrale klærfinner jo mye hvite bodyer, strømpebukser,sokker osv, men blææ. .. vanskelig
![]()