Oooops...da startet shoppingen...

Mammabukse og jakke fra stormberg, stelleveske, vognpynt og kroker til stelleveska..nesten 4000 i netthandel idag det......:S
4500kr på bilstoler for noen dager siden! :eek: har 3 mamma bukser, en mamma tights og 4 t-skjorter, en jakke, en bluse og 2 cardigans, noen topper, sports-BH'er og et par nye gode sko til meg selv! Kjøpt en flaske også. Medela calma. Noen pappa bøker og en bok om fødselen.. om jeg skal legge sammen beløpet jeg har brukt siden graviditeten.. det er nok mer penger enn jeg har brukt til sammen på flere år på sånt. :o Oi!

Men det er jo så herlig da!

4500kr på bilstoler for noen dager siden! :eek: har 3 mamma bukser, en mamma tights og 4 t-skjorter, en jakke, en bluse og 2 cardigans, noen topper, sports-BH'er og et par nye gode sko til meg selv! Kjøpt en flaske også. Medela calma. Noen pappa bøker og en bok om fødselen.. om jeg skal legge sammen beløpet jeg har brukt siden graviditeten.. det er nok mer penger enn jeg har brukt til sammen på flere år på sånt. :o Oi!

Men det er jo så herlig da!

Hehe..ja fort gjort ;) trenger mer mammaklær jeg også...:P og så mye annet spennende!
Men har vogn og bilstol etter gutten da

Hehe..ja fort gjort ;) trenger mer mammaklær jeg også...:P og så mye annet spennende!
Men har vogn og bilstol etter gutten da
Føler jeg/vi ikke får brukt så mye penger på utstyr selv da familien trår til og kjøper eller har allerede kjøpt det meste.. sitter på jollyroom.no og sikler etter duppeditter og slikt men har allerede fått :p grrrr

Dyrt med å være gravid og ha barn :p
Jeg kjøper mye pent brukt denne gang,første svangerskap tok jeg helt av og brukte tusenvis på utstyr ;)

Dyrt med å være gravid og ha barn :p
Jeg kjøper mye pent brukt denne gang,første svangerskap tok jeg helt av og brukte tusenvis på utstyr ;)

Jeg er ikke særlig glad i bruke ting...Hehe.. Men skal prøve å få kjøpt newborn seat til tripp trapp'en og ergobaby brukt ihvertfall - men vi får se ;)

Jeg er ikke særlig glad i bruke ting...Hehe.. Men skal prøve å få kjøpt newborn seat til tripp trapp'en og ergobaby brukt ihvertfall - men vi får se ;)
Skulle kjøpe Newborn Seat brukt i går,de fleste ligger på 500 kr på finn. Men t.o.m i morgen er det 25 % rabatt på to valgfrie varer på babyshop,så da kjøpte jeg det der til samme pris. Bare et lite tips,om du har babyshop i nærheten:)

Skulle kjøpe Newborn Seat brukt i går,de fleste ligger på 500 kr på finn. Men t.o.m i morgen er det 25 % rabatt på to valgfrie varer på babyshop,så da kjøpte jeg det der til samme pris. Bare et lite tips,om du har babyshop i nærheten:)

Takk for tips!! Bestilte det og badebalje der idag

Ikke jeg heller egentlig, men jeg kjøper bare ting som ikke ser veldig brukt ut. kjøper ikke noe nedslitt og fælt liksom, haha!

Ikke jeg heller egentlig, men jeg kjøper bare ting som ikke ser veldig brukt ut. kjøper ikke noe nedslitt og fælt liksom, haha!

Vi bor så langt unna der de fleste legger ut, at vi har ikke mulighet til å sjekke tilstand på ting først... Dersom vi skal kjøre så blir det fort dyrere enn nytt faktisk :p

Vi bor så langt unna der de fleste legger ut, at vi har ikke mulighet til å sjekke tilstand på ting først... Dersom vi skal kjøre så blir det fort dyrere enn nytt faktisk :p
Ja da skjønner jeg godt hvorfor det blir nytt isteden ;)

Vet du om det gjelder på nett, eller kun i butikk (ser ikke noe om det på siden deres)? :)

Tror det kun er i butikk men jeg bestilte over tlf da.. Det jeg skulle ha var ikke inn på butikk så ble bestilt opp! Så henter jeg i butikk (bor langt unna butikken) når det er klart

Hehe, ja pengene sitter litt løst her også merker jeg! Har heldigvis klart å bare titte på klær, har nemlig fått beskjed om å komme og raide loftet til et vennepar, de har 2 gutter vi kan arve fra:-) Skal ta turen etter ferien. I dag kjøpte jeg et pent brukt soveskinn samt nøstebarnteppe på Finn. Vi skal ha 2 soveskinn, og tenkte brukt var greit i vogna. Skal kjøpe nytt skinn til sprinkelsenga. Jeg har flere hjemmelagde tepper, men vil ha et skikkelig brukspledd jeg ikke er redd for. Betalte 760 kroner for skinn og teppe (inkl. frakt).
Tror jeg skal kjøpe Voksi Move bilstolpose nå, ser ut til at jeg får tak i en pent brukt til 400:-) Den kan hentes i nærheten, og da er det jo lettvint. Da får vi også sjekket tilstanden.

Jeg har brukt en del hundrelapper på klær til lille allerede :p Ellers får vi arve en hel del også! Fant bedside crib til under halv pris på finn sist uke, så det kjøpet er jeg veldig fornøyd med :D

Jeg sliter med å finne nøytrale klær :( finner jo mye hvite bodyer, strømpebukser,sokker osv, men blææ. .. vanskelig :p Går forbi så masse fint, men alt er enten til jente eller gutt :p

Jeg sliter med å finne nøytrale klær :( finner jo mye hvite bodyer, strømpebukser,sokker osv, men blææ. .. vanskelig :p Går forbi så masse fint, men alt er enten til jente eller gutt :p

Vanskelig å finne nøytralt ja. Nøstebarn har en del, det er jo ubehandlet ull og er dyrt. Men man trenger også mindre klær enn med bomull. Vaskes sjeldnere pga lanolin og selvrensende effekt. Jeg har strikket i nøytrale farger.

HM har endel hvitt og grått da..det kan brukes til begge.

Back
Topp