Ooooonsdag !!!

Rustad90

Glad i forumet
Halloi damer!
Tenkte at ettersom klokka har tippa midnatt kan jeg jo lage en onsdagstråd!

Liten oppdatering fra meg da, lenge siden sist. Men vi storkoser oss i nye leil på Hamar. Ems har begynt i bhg og det går kjempefint! I morgen skal jeg på jobbintervju på en jobb jeg virkelig vil ha!! Så er utrolig spent!
Nå venter jeg bare på at sambo skal komme hjem fra jobb så jeg får sove :p er ikke flink til å være alene og ser for meg skumlinger som gjemmer seg over alt :rolleyes:

♥ Mamsen og Emsen ♥

God morgen!

Masse lykke til på intervju, Rustad!! ;)

Her har vi hatt ei god natt; vesla la seg kl.19 uten motsigelser. Hun skreik i søvne et par ganger på kvelden og en gang kl.00.30, men så sov hun til 07.30.♡
Nå har hun nettopp spist en papirbit som hun fant på gulvet (ny hobby), så da får vi ordne oss frokost snart.;)
I dag kommer dagmamma og skal ha med Jenny på trilletur bort til seg. Mens de gjør det, skal jeg en snartur til byen for å kjøpe meg ny laptop til skolestart. Det viste seg nemlig at lillebroren min hadde kasta den jeg hadde...

Have a good one!!:)

God morgen! :-)
Her skjer ikke så mye foreløpig. Asle var våken ørten ganger i natt, så vi er litt småslitne begge to. Morgenstell og flaske er unnagjort så vi venter på at melka skal sige litt før vi finner frem grøten. Gleder meg til formiddagsluren hans, kjenner jeg!! Da skal jeg også sove litt :)
Lykke til på intervjuet, Rustad!! :) Tvi-tvi
Har du fortsatt tenkt deg inn til Tigerstaden på mandag, Lilla-87??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen! :-)
Her skjer ikke så mye foreløpig. Asle var våken ørten ganger i natt, så vi er litt småslitne begge to. Morgenstell og flaske er unnagjort så vi venter på at melka skal sige litt før vi finner frem grøten. Gleder meg til formiddagsluren hans, kjenner jeg!! Da skal jeg også sove litt :)
Lykke til på intervjuet, Rustad!! :) Tvi-tvi
Har du fortsatt tenkt deg inn til Tigerstaden på mandag, Lilla-87??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Morn du!:)
Nevnte du ikke Tigerstadsturen i et innlegg i går og..? Fant det ikke igjen etter at appen klikka nemlig.:p

Jo, nå har jeg kjøpt flybilletter, og jeg lander på Gardermoen 10.30-ish på mandag. Innsjekk på hotellet er ikke før kl18, så da tar jeg meg noen timer i hovedstaden før jeg reiser videre tenker jeg. :)

Nevnte du ikke Tigerstadsturen i et innlegg i går og..? Fant det ikke igjen etter at appen klikka nemlig.:p

Jo, nå har jeg kjøpt flybilletter, og jeg lander på Gardermoen 10.30-ish på mandag. Innsjekk på hotellet er ikke før kl18, så da tar jeg meg noen timer i hovedstaden før jeg reiser videre tenker jeg. :)

Håper Asle tar seg en god og lang dubb snart, slik at du får hvilt deg litt.:)

Lykke til på intervju i dag Rustad:-)

Jeg har akkurat kommet opp fra soverommet, og har fått hvilt godt. To dager har gjort meg til et nytt menneske:-)
I morgen er det jobb igjen, også har vi plandag på fredag, så det skal nok gå greit.

Hallo damer!
Turbulente netter her og plutselig. Jeg skjønner ingenting...!
I formiddag har ene søsteren min vært innom en tur og jeg skal snart putte Lillebror i bilen og skysse min mormor til bærplukking. Hun skulle slutte med det tullet der for 3-4 år siden da hun begynte å falle så grusomt i skråningene ved , men hun klarer jo ikke å la vær! Mulig vi må bli i nærheten en liten stund for å se om hun klarer å stå i de bratte bakkene :p
Ellers skal vi på grilling på jobben til mannen i dag, det blir veldig koselig! :D

Halloi damer!
Tenkte at ettersom klokka har tippa midnatt kan jeg jo lage en onsdagstråd!

Liten oppdatering fra meg da, lenge siden sist. Men vi storkoser oss i nye leil på Hamar. Ems har begynt i bhg og det går kjempefint! I morgen skal jeg på jobbintervju på en jobb jeg virkelig vil ha!! Så er utrolig spent!
Nå venter jeg bare på at sambo skal komme hjem fra jobb så jeg får sove :p er ikke flink til å være alene og ser for meg skumlinger som gjemmer seg over alt :rolleyes:

♥ Mamsen og Emsen ♥

Krysser fingrene for at du får jobben :D

Uff disse skumlingene er en plage altså! :P vet åssen det er.. hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

God ettermiddag, jenter:)
Emmeth er fortsatt dårlig og nå er jeg blitt dårlig også, passer i grunn veldig dårlig nå som Mathea har første skoledag i morgen:oops: Emmeth kastet opp igår, men ikke gjort det idag. Han har vært mye våken i natt:eek: spent på hvordan denne natten blir:) Idag har jeg vært innom europris en tur og fått handla litt sterinlys og kubbelys:D Får ikke nok av tente lys på kvelden:):rolleyes:;):p Her merkes det godt at høsten er rett rundt hjørnet. 16 grader, litt sol innimellom, men stort sett overskya. Er begynt og bli veldig mørkt på kveldene også.

Lykke til på jobbintervju, Rustad:D:D:D:D:D Krysser fingrene:cool::cool::cool::cool:

Hei på dere :-)

Har ikke kommet meg inn på bv siden o går tidlig, men nå gikk det endelig!

Vi har vært på hs i dag. Hun fikk vaksine og leika med de andre babyene. Hun er 78 cm og 1121 g. På vekta hjemme var hun over 12 kg, så velger å tro at det er den som er feil for da blir jeg lettere..hihi ;-p

Neste ktr blir mest sannsynlig på ettårsdagen. Datasystemet braut sammen, så vi skulle få innkalling i posten. Fikk ikke sett vekstnurven men hs trodde den var fin :)

Snuppa er kjempesår i rumpa - helt ut på rumpeballene - etter 7 bæsjebleier i dag. Hun skreik og skreik og ingenting hjalp før jeg googla og fant et tips om å strø på potetmel. Det hjalp med en gang! :-)

Emmeth er fortsatt dårlig og nå er jeg blitt dårlig også, passer i grunn veldig dårlig nå som Mathea har første skoledag i morgen:oops: Emmeth kastet opp igår, men ikke gjort det idag. Han har vært mye våken i natt:eek: spent på hvordan denne natten blir:) Idag har jeg vært innom europris en tur og fått handla litt sterinlys og kubbelys:D Får ikke nok av tente lys på kvelden:):rolleyes:;):p Her merkes det godt at høsten er rett rundt hjørnet. 16 grader, litt sol innimellom, men stort sett overskya. Er begynt og bli veldig mørkt på kveldene også.

Ikke noe bra timing da nei :( god bedring til deg også! Syns det er skummelt når de små kaster opp:( like vondt hver gang!

Åh jeg elsker å tenne lys, men gjør det mest på høsten og vinteren, for blir så varmt i den lille stua vår :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi har vært på hs i dag. Hun fikk vaksine og leika med de andre babyene. Hun er 78 cm og 1121 g. På vekta hjemme var hun over 12 kg, så velger å tro at det er den som er feil for da blir jeg lettere..hihi ;-p

Neste ktr blir mest sannsynlig på ettårsdagen. Datasystemet braut sammen, så vi skulle få innkalling i posten. Fikk ikke sett vekstnurven men hs trodde den var fin :)

Snuppa er kjempesår i rumpa - helt ut på rumpeballene - etter 7 bæsjebleier i dag. Hun skreik og skreik og ingenting hjalp før jeg googla og fant et tips om å strø på potetmel. Det hjalp med en gang! :-)

Så stor og god jente da :D er nok kjempe fine mål :);)

7 bæsjebleier er jammen ikke lite:eek: ikke rart hun er sår:( men så bra du deler tipset med oss!:D har aldri hørt det med potetmel, men skal jammen ha det i bakhodet;):D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei hei alle sammen :)

Idag har jeg vært hos jordmor og nå har lillebror snudd seg med hode ned :) men det har jeg så og si visst, for har kjent det på sparkene;):D ellers var alt strålende :D
Var også innom legesenteret for å ta blodprøve IGJEN! OG innom legen for å forlenge sykemeldingen.. Liana var hos min mamma imens :) greit når hun å er sykmeldt, for da får jeg barnepass :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahaha!! Flotte badevekta.. Hvor kjøpte du den sa du? ;)
Fine mål på lillemor også. Blir en langbent modell det der skal du se.:)

Oih, det var bæsjen sin det!!! Er det tenner på gang, som setter magen i sving? :confused:

Mina våknet 07.50 idag,men var våken mye i natt...som vanlig.vannvittig tørst.hun spiser og drikker masse på dagen.hmm.storebror er som vanlig tidlig oppe. 6....merker jeg ikke digger det haha...

Vært i Sverige med farmor idag.spist kinamat og kjøpt klær til barna.ullkåpe til meg selv,og en brun kjole.koselig :-) snart cæsar..... spennende. Noen andre som følger med?

Sent from my GT-I9300

Stemmer at jeg posta i går også, men det var borte vekk da jeg sjekka tråden i dag tidlig, så tenkte jeg fikk prøve på nytt ;) Kom liksom aldri innpå igjen i går.. Satser på jeg omsider får hilst på deg da :D;) Kjedelig at det gikk i vasken sist!

Asle syns forøvrig formiddagslur på 25 minutter holdt i massevis, så han var våken igjen før jeg fikk såpass varme i føttene at jeg også fikk sove :eek: Var litt gulvkaldt her i dag tidlig, så jeg ble litt fotakald :p

Lykke til på intervju i dag Rustad:)

Jeg har akkurat kommet opp fra soverommet, og har fått hvilt godt. To dager har gjort meg til et nytt menneske:)
I morgen er det jobb igjen, også har vi plandag på fredag, så det skal nok gå greit.

Så bra at du føler deg bedre! :) Husker med gru hvor sliten jeg var da jeg gikk med Asle, og kan ikke forestille meg hvor hardt det er å ha en (snart) 1-åring i tillegg + bekkeløsning :eek: Håper formkurven er stigende!! Håper du får sjansen til å hvile godt fremover!

Hallo damer!
Turbulente netter her og plutselig. Jeg skjønner ingenting...!
I formiddag har ene søsteren min vært innom en tur og jeg skal snart putte Lillebror i bilen og skysse min mormor til bærplukking. Hun skulle slutte med det tullet der for 3-4 år siden da hun begynte å falle så grusomt i skråningene ved , men hun klarer jo ikke å la vær! Mulig vi må bli i nærheten en liten stund for å se om hun klarer å stå i de bratte bakkene :p
Ellers skal vi på grilling på jobben til mannen i dag, det blir veldig koselig! :D

Håper nettene kommer seg fremover! Litt ugreit den der rolpinga når man har jobb å skjøtte.. o_O

"Ville" bestemødre er uforbederlige, dessverre :p Men du og du for et pågangsmot de har i disse gamle kroppene ;):p:D

Grilling hørtes digg ut! :D Yummie!!

God bedring i heimen!! Kjipt å være sjuk til vanlig, men ekstra kjedelig når man har tusen man skal ha gjort!

Lys er kos!! Gleder meg til å krølle meg sammen i sofakroken under pledd med en medium dårlig bok, en kopp varm te og litt lys i krokene utover høsten :) Når jeg tenker etter er det leeenge siden jeg har tent lys.
..men det har sin naturlige forklaring i at jeg sovnet fra tente lys ved 2 anledninger da jeg gikk gravid (jeg sovnet bare til alle døgnets tider). Det var riktignok telys i metallholdere, men det satt en støkk i meg likevel, så jeg sluttet med det :eek:

Back
Topp