Oooonsdag!

Idag har Liana vært i barnehagen til kl 15! Hun måtte ha 2 dubber fordi de absolutt skulle legge hun i vogn første gangen, og jeg har sagt at hun sover best i seng og at i vogn så sover hun stort sett bare en halv time, noe som har stemt både idag og igår! Så de valgte å prøve seng seinere, og da sov hun så søtt i 1,5 time før jeg måtte vekke hun;):) og hun har vært i sååå strålende godt humør etter at hun kom hjem:D ikke noe klaging i det hele tatt!:D

★Sender fra pipe-gjøken★
Så flott at det har gått så bra :D

Blir spennende å se da! Men kan jo hende han våkner av vane i et par netter, og så sover bedre etter det ;)
Ja.
Planen var å følge flere tips jeg fikk i boken og sette opp "logg" for sovingen og rutinene. Men han har ikke vært helt i form heller, så jeg ville vente til han ble frisk. Men det har tatt helt av på nettene nå!

Ja.
Planen var å følge flere tips jeg fikk i boken og sette opp "logg" for sovingen og rutinene. Men han har ikke vært helt i form heller, så jeg ville vente til han ble frisk. Men det har tatt helt av på nettene nå!
Er det oppvåkning som er problemet?

I sengen sover han som regel hvertfall 1,5 time. Det er ganske deilig :-)
Vi trengte det ja!
Mannen la han på et annet rom i kveld. Må bare se om det hjelper på natta!

Ja kan jo hende det hjelper, siden har våkner så lett :)krysser fingrene! :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg er litt usikker på om det er oppvåkning eller det at han ikke får roet seg igjen..
Har det pågått lenge?
Hermine har perioder hvor hun våkner\sutrer/kaver i ett hele natta, men gir seg som regel etter et par uker!
Kan jo også hjelpe at det ikke lukter mamma i rommet, om det ikke er noe som plager han i utgangspunktet ;)

Motsatt i vår bhg, og med vår unge! :p

Ja det er merkelig.. dem tror det har noe med rommet å gjøre, er veldig høyt tak å sånt.. men når jeg jobba der for flere år siden, så husker jeg de hadde flere som sov i sprinkelseng.. hehe.. men kommer dem til å legge Hermine i vogn eller seng tror du?

★Sender fra pipe-gjøken★

Har det pågått lenge?
Hermine har perioder hvor hun våkner\sutrer/kaver i ett hele natta, men gir seg som regel etter et par uker!
Kan jo også hjelpe at det ikke lukter mamma i rommet, om det ikke er noe som plager han i utgangspunktet ;)
Han har vært forkjølet,'og det startet da. Så jeg tror det bare henger igjen..! Men vi får se litt. Han er bedre i formen nå hvertfall. Men han har jo alltid hatt litt vanskeligheter med å komme gjennom den lette søvnen, da våkner han som regel til og hiver seg rundt i sengen og blir så våken :-p

Så flott at det har gått så bra :D

Ja:D var litt smågråt når jeg jeg vinket til snuppene i vindu når jeg reiste, men jeg hørte at det ikke var sånn lei seg/redsel gråt..var mer sånn gråt hun får når hun ikke får viljen sin.. så imårra skal jeg la dem spise frokost hjemme, og levere dem i 10 tiden;) kansje det hjelper!

★Sender fra pipe-gjøken★

Liana har foresten fått sine to fortenner oppe :D de er veldig små enda da, men har kommet ut, og flere er på vei:eek::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Endelig hjemme =)
Nå er det pumping og så senga!!

Back
Topp