Oooonsdag!

Jeg har hjemmedag i dag, leverte nasse halv ti i barnehagen, vi koset oss lenge med frokosten først:-)
Mannen har ordnet vaskehjelp i dag, så hun er i farta, jeg får jo ikke til å gjøre stort på grunn av hånda, så det var kjærkomment, skønner han er sliten også som må ta seg av nesten alt.

Ellers har det vært krig på terrassen, en fugl ligger der massakrert og innholdet uttover :sick006 :scared007
Det skal mannen få ordne opp i :rolleyes:

Å så deilig å ha en vaskehjelp :D det er nok godt for deg :) ha en fin hjemmedag:)

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen:)Jentene sto opp halv 6 idag, så mannen sto opp med de og jeg lå til halv 8:D Emmeth vekte vi litt over 8:) vært på samtale i bhgen. Bare litt info om oppstart osv, ville møte opp selvom jeg er syk pga Nelines situasjon mht ppt og er faen ikke sendt henvisning ennå:eek::mad::oops::( ga klar beskjed om at det var jeg ikke fornøyd med, fikk bare til svar at sånt går ikke på en dag:eek::( nå er vi hjemme og slapper litt av:) Emmeth sover dagens første lur. Mathea kommer med bussen halv 1:) Vi er fortsatt dårlige og skal i bryllup på lørdag? Hva skal jeg gjøre? Man kan vel ikke gå syk i bryllupet? Vil ikke skuffe folk heller, men:(:oops:

Jeg har hjemmedag i dag, leverte nasse halv ti i barnehagen, vi koset oss lenge med frokosten først:)
Mannen har ordnet vaskehjelp i dag, så hun er i farta, jeg får jo ikke til å gjøre stort på grunn av hånda, så det var kjærkomment, skønner han er sliten også som må ta seg av nesten alt.

Ellers har det vært krig på terrassen, en fugl ligger der massakrert og innholdet uttover :sick006 :scared007
nei huffda :o

God morgen:)Jentene sto opp halv 6 idag, så mannen sto opp med de og jeg lå til halv 8:D Emmeth vekte vi litt over 8:) vært på samtale i bhgen. Bare litt info om oppstart osv, ville møte opp selvom jeg er syk pga Nelines situasjon mht ppt og er faen ikke sendt henvisning ennå:eek::mad::oops::( ga klar beskjed om at det var jeg ikke fornøyd med, fikk bare til svar at sånt går ikke på en dag:eek::( nå er vi hjemme og slapper litt av:) Emmeth sover dagens første lur. Mathea kommer med bussen halv 1:) Vi er fortsatt dårlige og skal i bryllup på lørdag? Hva skal jeg gjøre? Man kan vel ikke gå syk i bryllupet? Vil ikke skuffe folk heller, men:(:oops:
UFF, byråkratiet tar nok tid :(
Aner ikke hva jeg hsdde gjort angående bryllupet jeg... :O

Her var vi oppe litt over 6 i dag, lillegutt koste seg med frokosten mens han så på disney junior :) Var i barnehagen rundt 9 og da jeg kom hjem så rydda jeg del 1 av vaskerommet og fikk kasta masse søppel der for har brukt det til oppbevaringsrom av ting vi ikke trenger :D Resten er klær som skal sorteres og gås igjennom :) Formen kunne vært bedre men måtte ta det for har sklidd litt ut og det var ganske fult der inne hehe..

UFF, byråkratiet tar nok tid :(
Aner ikke hva jeg hsdde gjort angående bryllupet jeg... :O

Ja, det tar veldig lang tid:(:eek:
Jeg har bestemt meg for og dra i bryllupet også hellere dra hjem tidligere på kvelden om formen er dårlig:)

Jeg har hjemmedag i dag, leverte nasse halv ti i barnehagen, vi koset oss lenge med frokosten først:-)

Så flott at dere har fått vaskehjelp! Deilig når man slipper å bekymre seg for sånne trivielle ting! :)

*Surfer mobilt*

I alle dager:eek: en hendvendelse kan da selvfølgelig sendes på dagen! Det er jo hos ppt det er ventetid, ikke i bhg! Det er for dårlig av bhg!!! :mad:

Dere er nok ikke smittsomme ennå, så det skal du ikke bekymre deg for. Men om dere ikke føler dere i form til å gå vil nok brudeparet ha full forståelse for at dere er syke;)

*Surfer mobilt*

Jeg som skulle bli tante igjen blir ikke det likevel:( søs fikk blødninger i uke 12 og ul viste en ma, mest sannsynlig fra uke 7/8 :(
Har så vondt av søs og mannen som har prøvd sålenge, gledet seg sånn og fortalt nyheten til alle! Verst er at de er på en kant av landet og familien på en annen kant, så er ikke så lett å stille opp med hjelp, barnepass e.l. :confused::oops:

*Surfer mobilt*

Jeg som skulle bli tante igjen blir ikke det likevel:( søs fikk blødninger i uke 12 og ul viste en ma, mest sannsynlig fra uke 7/8 :(
Har så vondt av søs og mannen som har prøvd sålenge, gledet seg sånn og fortalt nyheten til alle! Verst er at de er på en kant av landet og familien på en annen kant, så er ikke så lett å stille opp med hjelp, barnepass e.l. :confused::oops:

*Surfer mobilt*

Uff, så utrolig trist og høre hu ha en MA:(
Det er ikke noen trivelig opplevelse og føles nok veldig veldig tungt:(

I alle dager:eek: en hendvendelse kan da selvfølgelig sendes på dagen! Det er jo hos ppt det er ventetid, ikke i bhg! Det er for dårlig av bhg!!! :mad:

Dere er nok ikke smittsomme ennå, så det skal du ikke bekymre deg for. Men om dere ikke føler dere i form til å gå vil nok brudeparet ha full forståelse for at dere er syke;)

*Surfer mobilt*

Yes, var det jeg klaget på også! Skjemaet til PPT er ikke utfylt ennå engang, og det skulle gjøres i mai:O Er mildt sagt skuffa og irritert! Ja, men vi drar i bryllupet og er vi i for dårlig form drar vi heller tidlig hjem:)

*Surfer mobilt*

Så trist :( er i samme situasjon selv , men de bor nære da.

Yes, var det jeg klaget på også! Skjemaet til PPT er ikke utfylt ennå engang, og det skulle gjøres i mai:O Er mildt sagt skuffa og irritert! Ja, men vi drar i bryllupet og er vi i for dårlig form drar vi heller tidlig hjem:)
Hadde de noe å si til at det ikke var gjort da??

Sånt burde da bli prioritert ganske raskt mener nå jeg..godt du sa ifra til dem :)
Ang. Bryllup så hadde jeg fulgt formen;) men er jo ennå noen dager til, så kan jo hende formen er bedre til da :D

★Sender fra pipe-gjøken★

*Surfer mobilt*

Så trist :( trudde dem ikke at dem hadde mista tidligere her å?:(

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg er på plass på jobb og takk posten for å hente pensumbøker! Kjekt når det (igjen!) er stille på huset her :-p
Denne blir jeg nok å se mye de neste tre årene!
ImageUploadedByTapatalk1377099515.212864.jpg

Og så ble jeg så glad for å bli spurt om senvakt i morgen også, da jeg måtte takke nei til hele helgen (og masse penger...!), så da ble det jo tre vakter denne uken med søndagen som var :-)
Venter og venter på lønn da, jeg hadde tatt feil av lønningsdagen :-o

Hadde de noe å si til at det ikke var gjort da??

Nei, bare det at de ikke hadde hørt noe fra HS ennå?:O Det er vel bare og ta en tlf, vel? Virker som jeg må gjøre alt selv, men det får så være, da får jeg gjøre det så jeg veit det blir gjort!

Sånt burde da bli prioritert ganske raskt mener nå jeg..godt du sa ifra til dem :)
Ang. Bryllup så hadde jeg fulgt formen;) men er jo ennå noen dager til, så kan jo hende formen er bedre til da :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, jeg er veldig misfornøyd også:(
Så ba om et møte snarest så det blei gjort! Nå har det gått ett år siden jeg ba om det, over det også! Ja, har bestemt meg for og dra:D Så får vi heller dra tidligere på kvelden om formen ikke er på topp!

Så trist :( er i samme situasjon selv , men de bor nære da.
Huff, så trasig! Den søstra du mistenkte var gravid? :(
Er ikke lett uansett, det vet jeg jo selv. Må bare gi de tida til hjelp for å komme seg ovenpå og videre.

Så trist :( trudde dem ikke at dem hadde mista tidligere her å?:(

★Sender fra pipe-gjøken★
Jo, hun hadde jo en blødning i juli, men da viste hcg og ul at fosteret var i live. Så må ha skjedd noen uker etter det :(

Back
Topp