Oooonsdag!

Jeg er på plass på jobb og takk posten for å hente pensumbøker! Kjekt når det (igjen!) er stille på huset her :-p
Denne blir jeg nok å se mye de neste tre årene!
Vis vedlegget 27232

Og så ble jeg så glad for å bli spurt om senvakt i morgen også, da jeg måtte takke nei til hele helgen (og masse penger...!), så da ble det jo tre vakter denne uken med søndagen som var :-)
Venter og venter på lønn da, jeg hadde tatt feil av lønningsdagen :-o
Den boken har jeg lest ja! Er vår bibel det der! :p ;)

Snuppelupp sov kl 18.43 idag, uten protester, hun slokna på fanget mitt mens vi sang :rolleyes: Er spent på om hun har tatt natt nå da :p
Har vært og kjøpt garderobeskap og Elfa-kurvstativ, så i morgen skal mannen montere det i gangen så vi får ordentlig system på jakker, ulltøy, votter, luer osv før vi får barnehagejente :) har bestilt lekereol fra Ikea til snuppas rom, så når den kommer får vi gjort ferdig rommet hennes :D

Nei, bare det at de ikke hadde hørt noe fra HS ennå?:O Det er vel bare og ta en tlf, vel? Virker som jeg må gjøre alt selv, men det får så være, da får jeg gjøre det så jeg veit det blir gjort!
Kan de ikke sende henvisning uten å snakke med hs?

Huff, så trasig! Den søstra du mistenkte var gravid? :(
Er ikke lett uansett, det vet jeg jo selv. Må bare gi de tida til hjelp for å komme seg ovenpå og videre.
Ja hun var dessverre ikke gravid igjen :(

Ja hun var dessverre ikke gravid igjen :(
Er så trist når det blir sånn :(
Håper en ny spire sitter snart for dem, selv om søs ikke visste om hun orket å prøve på nytt i tilfelle gjentakelse :(

Ja, jeg er veldig misfornøyd også:(
Så ba om et møte snarest så det blei gjort! Nå har det gått ett år siden jeg ba om det, over det også! Ja, har bestemt meg for og dra:D Så får vi heller dra tidligere på kvelden om formen ikke er på topp!

Ja da får vi håpe det blir gjort ganske fort ;) er så kjedelig å være den som må gjøre andres jobb:eek::confused:

Ikke så dum idé:D blir nok koselig da..er det noen veldig nær som skal gifte seg eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Jo, hun hadde jo en blødning i juli, men da viste hcg og ul at fosteret var i live. Så må ha skjedd noen uker etter det :(

Må være utrolig vondt:eek::( hvertfall når man har virkelig prøvd å bli gravid:(

★Sender fra pipe-gjøken★

Er så trist når det blir sånn :(
Håper en ny spire sitter snart for dem, selv om søs ikke visste om hun orket å prøve på nytt i tilfelle gjentakelse :(
Har de flere fra før?
Uheldigvis er det veldig vanlig å miste, de aller fleste går i gjennom det en gang i livet. Mange mister også så tidlig at de ikke er klar over det og merker kun en kraftig mens. Men det må være vanskelig når man har vist det så lenge :(

Idag har Liana vært i barnehagen til kl 15! Hun måtte ha 2 dubber fordi de absolutt skulle legge hun i vogn første gangen, og jeg har sagt at hun sover best i seng og at i vogn så sover hun stort sett bare en halv time, noe som har stemt både idag og igår! Så de valgte å prøve seng seinere, og da sov hun så søtt i 1,5 time før jeg måtte vekke hun;):) og hun har vært i sååå strålende godt humør etter at hun kom hjem:D ikke noe klaging i det hele tatt!:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Idag har Liana vært i barnehagen til kl 15! Hun måtte ha 2 dubber fordi de absolutt skulle legge hun i vogn første gangen, og jeg har sagt at hun sover best i seng og at i vogn så sover hun stort sett bare en halv time, noe som har stemt både idag og igår! Så de valgte å prøve seng seinere, og da sov hun så søtt i 1,5 time før jeg måtte vekke hun;):) og hun har vært i sååå strålende godt humør etter at hun kom hjem:D ikke noe klaging i det hele tatt!:D

★Sender fra pipe-gjøken★
Godt det gikk bra da!
Har de mulighet til å legge i seng burde de jo gjøre det :-)

Godt det gikk bra da!
Har de mulighet til å legge i seng burde de jo gjøre det :-)

Ja de hadde noen reisesenger stående:) for de fleste barn der roer seg mer eller sover bedre i vogn, så de har kuttet ut sprinkelseng.. så de skulle prøve å legge hun i sengen imårra når hun blir trøtt.. hun er også veeeldig bevegelig når hun sover, og ligger overalt i senga, så hun trives nok best der :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja de hadde noen reisesenger stående:) for de fleste barn der roer seg mer eller sover bedre i vogn, så de har kuttet ut sprinkelseng.. så de skulle prøve å legge hun i sengen imårra når hun blir trøtt.. hun er også veeeldig bevegelig når hun sover, og ligger overalt i senga, så hun trives nok best der :)

★Sender fra pipe-gjøken★
Lillebror også sover best i seng! I dag sov vi 2,5 time sammen :-p

Lillebror også sover best i seng! I dag sov vi 2,5 time sammen :-p

Å så deilig! :D det trengte dere nok, begge to ;):) her er det så typisk at de få gangene jeg har lagt meg til å sove samtidig som Liana på dagen, så har hun bare sovet i 30-60 min :P ellers sover hun i 2-3 timer.. haha.. så jeg har lissom bare fått 30 min søvn :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Å så deilig! :D det trengte dere nok, begge to ;):) her er det så typisk at de få gangene jeg har lagt meg til å sove samtidig som Liana på dagen, så har hun bare sovet i 30-60 min :P ellers sover hun i 2-3 timer.. haha.. så jeg har lissom bare fått 30 min søvn :P

★Sender fra pipe-gjøken★
I sengen sover han som regel hvertfall 1,5 time. Det er ganske deilig :-)
Vi trengte det ja!
Mannen la han på et annet rom i kveld. Må bare se om det hjelper på natta!

Har de flere fra før?
Uheldigvis er det veldig vanlig å miste, de aller fleste går i gjennom det en gang i livet. Mange mister også så tidlig at de ikke er klar over det og merker kun en kraftig mens. Men det må være vanskelig når man har vist det så lenge :(
Ja, de har ei på 3,5 år! Heldigvis!
Joda, vet det er vanlig, mista selv i uke 8 for to år siden. Litt rart for søs ville hatt termin 15.mars, og jeg skulle hatt 16.mars...er ikke meninga at det skal bli marsbarn i vår familie :confused:

★Sender fra pipe-gjøken★
Motsatt i vår bhg, og med vår unge! :p

I sengen sover han som regel hvertfall 1,5 time. Det er ganske deilig :-)
Vi trengte det ja!
Mannen la han på et annet rom i kveld. Må bare se om det hjelper på natta!
Blir spennende å se da! Men kan jo hende han våkner av vane i et par netter, og så sover bedre etter det ;)

Back
Topp