Oooonsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
D1C4BEC8-8C3C-4C31-9DC4-DA920F8BD345-6352-0000064530D96A1A_zpsc44931ab.jpg

Sola kommer :)
Skulle gjerne hatt planer om å gå lang tur som i går, men i dag MÅ jeg sove med Lillebror da jeg skal på senvakt og slutter 23.15...
Frokost hvert øyeblikk, og litt lek før dupping :)

D1C4BEC8-8C3C-4C31-9DC4-DA920F8BD345-6352-0000064530D96A1A_zpsc44931ab.jpg

Sola kommer :)
Skulle gjerne hatt planer om å gå lang tur som i går, men i dag MÅ jeg sove med Lillebror da jeg skal på senvakt og slutter 23.15...
Frokost hvert øyeblikk, og litt lek før dupping :)
Så deilig med sol:-) Skjønner godt at du prioriterer å sove ;-)
Her startet dagen kl.5. Storebror er og blir et A menneske,som sin far. Mina og jeg liker å sove lenger på morgen. Men,det kan jeg glemme for tiden hehe.

Mina sover. Spist masse grøt og banan. Begge er fortsatt forkjølet her.
Må finne på et eller annet idag. Men,aner ikke hva :-)

Sent from my GT-I9300

Så deilig med sol:) Skjønner godt at du prioriterer å sove ;-)
Her startet dagen kl.5. Storebror er og blir et A menneske,som sin far. Mina og jeg liker å sove lenger på morgen. Men,det kan jeg glemme for tiden hehe.

Mina sover. Spist masse grøt og banan. Begge er fortsatt forkjølet her.
Må finne på et eller annet idag. Men,aner ikke hva :)

Sent from my GT-I9300

Hm... Han kan ikke underholdes med en film eller noe bare bittelitt på morgenen da? :p
Husker vi gjorde det i perioder Teodor våknet styggtidlig :o Vi har et kontor oppe ved soverommene, med pc-skjerm og en gammel dekoder. Det hendte vi satt han der med litt fruktfrokost og barne-tv :p :o
Håper dere finner på noe rolig og koselig :D

Forresten grøt med banan til frokost her også :D
Og hjemmelaget nøttemüsli og gresk yoghurt på meg!

Hm... Han kan ikke underholdes med en film eller noe bare bittelitt på morgenen da? :p
Husker vi gjorde det i perioder Teodor våknet styggtidlig :o Vi har et kontor oppe ved soverommene, med pc-skjerm og en gammel dekoder. Det hendte vi satt han der med litt fruktfrokost og barne-tv :p :o
Håper dere finner på noe rolig og koselig :D
Hehe. Han sitter rolig i kanskje ti min. Og da leggee jeg meg på sofaen. Haha. Her er alt trygt,så han får ikke funnet på noe. Det verste han kan gjøre er å ta ut klær fra skapet sitt etc hehe. Eller å gå å vekke M:-) Tenker han får mye lys og sol. Men,snart er det mørketid igjen hehe.

Sent from my GT-I9300

Hehe. Han sitter rolig i kanskje ti min. Og da leggee jeg meg på sofaen. Haha. Her er alt trygt,så han får ikke funnet på noe. Det verste han kan gjøre er å ta ut klær fra skapet sitt etc hehe. Eller å gå å vekke M:) Tenker han får mye lys og sol. Men,snart er det mørketid igjen hehe.

Sent from my GT-I9300
Ja, T var ganske stor før han kunne sitte rolig og se en film :p

God morgen!

Deilig med fint vær! Men forstår godt at du vil sove;):)

Kjedelig at de fortsatt er forkjølet, OG at du må stå opp så tidlig! Kan ikke være så lett med 2 barn alene HELE tiden!

Jeg derimot har nå levert jentene i bhgen:eek::p helt merkelig å ikke ta med Liana tilbake..er virkelig noe som mangler her! Kansje jeg må gi dem fri snart?:P men det er siste tilvenningdag idag, så etter det kan jeg "gjøre som jeg vil" med henting og levering:)
Nå skal jeg spise litt frokost, så kansje opp på loftet å se hva jeg har av babyklær som kan passe til gutt:P:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Dagens frokost hos oss :) en for liten og en for stor ;)
1377068625904.jpg

Og hun som spiser maten sin:)
1377068667495.jpg

Nå er det kaffe og så forelesning! Ukas siste så blir tidlig helg:D

*Surfer mobilt*

God morgen!

Deilig med fint vær! Men forstår godt at du vil sove;):)

Kjedelig at de fortsatt er forkjølet, OG at du må stå opp så tidlig! Kan ikke være så lett med 2 barn alene HELE tiden!

Jeg derimot har nå levert jentene i bhgen:eek::p helt merkelig å ikke ta med Liana tilbake..er virkelig noe som mangler her! Kansje jeg må gi dem fri snart?:p men det er siste tilvenningdag idag, så etter det kan jeg "gjøre som jeg vil" med henting og levering:)
Nå skal jeg spise litt frokost, så kansje opp på loftet å se hva jeg har av babyklær som kan passe til gutt:p:)

★Sender fra pipe-gjøken★
Må værer rart å levere begge to ja, men sikkert deilig med egentid og :D

Dagens frokost hos oss :) en for liten og en for stor ;)
Vis vedlegget 27147

Og hun som spiser maten sin:)
Vis vedlegget 27148

Nå er det kaffe og så forelesning! Ukas siste så blir tidlig helg:D

*Surfer mobilt*
Så herlig mat :D
Tallerknene flyr veggimellom her, så det er sjelden vi bruker det :p :D
Herlig med langhelg da! :D Jeg har fått hentemelding på bøkene mine nå - jeg gleder meg veldig til å få dem og begynne lesingen!!

Forresten grøt med banan til frokost her også :D
Og hjemmelaget nøttemüsli og gresk yoghurt på meg!
Ikke verst at du får i han grøt da! :D
Her spiser hun pålegget av brødet først, og så fyller vi på med grøt etterpå:p

*Surfer mobilt*

Ikke verst at du får i han grøt da! :D
Her spiser hun pålegget av brødet først, og så fyller vi på med grøt etterpå:p

*Surfer mobilt*
Grøt går greit nå, om vi venter litt etter å ha stått opp (siden han fyller på med så store mendger melk på natten...!), men det må være mye banan i :p

Så herlig mat :D
Tallerknene flyr veggimellom her, så det er sjelden vi bruker det :p :D
Herlig med langhelg da! :D Jeg har fått hentemelding på bøkene mine nå - jeg gleder meg veldig til å få dem og begynne lesingen!!
Hehe, fatet står fint helt til hun erklærer seg for ferdig, da hiver hun det på gulvet :p
Hehe, er ikke så gira på å lese noe ennå, men har iallfall funnet bøkene mine igjen om ikke annet :p :D

Grøt går greit nå, om vi venter litt etter å ha stått opp (siden han fyller på med så store mendger melk på natten...!), men det må være mye banan i :p
Ikke store matlysten på morgenen her heller, ser for meg at når hun begynner i bhg så blir det mme til frokost hjemme i tilfelle hun ikke tar til seg noe i bhg ;)

Hehe, fatet står fint helt til hun erklærer seg for ferdig, da hiver hun det på gulvet :p
Hehe, er ikke så gira på å lese noe ennå, men har iallfall funnet bøkene mine igjen om ikke annet :p :D
Bra du fant dem :p :o
Jeg er veldig gira på å lese, spesielt siden vi ble hevet rett ut i gruppeoppgave og to individuelle arbeidskrav ila september :p

Ikke store matlysten på morgenen her heller, ser for meg at når hun begynner i bhg så blir det mme til frokost hjemme i tilfelle hun ikke tar til seg noe i bhg ;)
Skal se hun spiser masse i barnehagen :p :D

Må værer rart å levere begge to ja, men sikkert deilig med egentid og :D

Ja er jo godt med litt alenetid å:D men altfor uvant! Nesten så jeg vil hente dem :P men får vel holde ut! Hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg har hjemmedag i dag, leverte nasse halv ti i barnehagen, vi koset oss lenge med frokosten først:-)
Mannen har ordnet vaskehjelp i dag, så hun er i farta, jeg får jo ikke til å gjøre stort på grunn av hånda, så det var kjærkomment, skønner han er sliten også som må ta seg av nesten alt.

Ellers har det vært krig på terrassen, en fugl ligger der massakrert og innholdet uttover :sick006 :scared007
Det skal mannen få ordne opp i :rolleyes:

Back
Topp