Ooh my lord!

Ingenting. Sist var jeg hekta på epler. Spiste 4-5 hver dag

Haha, jeg har så lyst på kjøtt!!! Finnbiff gryte, biff, spekemat (kan jeg jo ikke spise), og masse nam mat!! Hjemmelaget vårruller, hjemmelaget løkringer (eeelsker løk) og igår spaite vi baccalao, og nå har jeg lyst på det til frokost, lunsj, middag og kveldsmat!! Virderer og dra ned til reman og kjøpe en ferdigpakke :D
Kjøtt ja! :p var rimelig frustrert i helgen over at ingen biffresturanter åpner før kl.16..

Jeg MÅ ha frukt eller grønnsaker å tygge på, spesielt hvis jeg begynner å bli sulten og dermed kvalm... Har ikke vært noe flink til å spise frukt tidligere, men det er jo ikke det verste å få i seg ;)

Fikk kjempelyst på kald appelsin av å lese et innlegg lenger opp her :P men har vi appelsiner? Nei!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vann. Drikker sykt mye. Forrige svangerskap knasket jeg isbiter dagen lang :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Cravings hadde vært godt. Jeg har mistet matlysten totalt, og kroppen har ikke lyst på mat. Ikke en gang polarbrød, som er det beste i verden. Heldigvis har jeg en snill mann som gjør alt han kan for at jeg skal få i meg mat :) Er ikke kvalm eller uvel, har bare ingen matlyst.

Jeg har plutselig fått så lyst på rosiner, men spiser bare en håndfull om dagen siden det visstnok ikke er det beste å spise masse av når man er gravid.

Jeg har plutselig fått så lyst på rosiner, men spiser bare en håndfull om dagen siden det visstnok ikke er det beste å spise masse av når man er gravid.

Hvorfor skal man ikke spise rosiner? :confused:

❤ alle gode ting er tre ❤

Hvorfor skal man ikke spise rosiner? :confused:

❤ alle gode ting er tre ❤

De inneholder en type muggsopp som kan være skadelig i store mengder. Barn skal derfor også blant annet ikke ha for mye rosiner

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp