Onsda'n.

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen...
I dag er denne mammaen trøtt. Sovna seint og våkna av vesla 06.15. Siden vi er tidlig oppe, rekker vi frokost sammen med mannen før han drar på jobb. Veldig koselig med fellesfrokost.♡
I dag øser det ned (fortsatt), så da passer det fint at søster'n og hennes to gutter (på 4 og 7) kommer på besøk. Det blir stas! De bor et stykke unna, så vi ser dem ikke så ofte..:)

Håper liten og stor får en fin dag!

Så hyggelig med besøk i regnværet :)
Kos dere masse!
Lillebror og je spiser alene i dag, mannen leverte T før jobb. Søs kommer snart for å se til Lillebror mens jeg skal til frisøren. Må nok sykle om jeg ikke rekker bussen - det blir kaldt!
:)

Kos dere masse!
Lillebror og je spiser alene i dag, mannen leverte T før jobb. Søs kommer snart for å se til Lillebror mens jeg skal til frisøren. Må nok sykle om jeg ikke rekker bussen - det blir kaldt!
Så deilig med frisørtime da!:) Kjekt at søstra di passer lillemann i mens. Det gjør seg med litt "egentid" innimellom, og det er så herlig å få friska opp litt hos frisøren syns jeg..
Ja, det er midt i blinken med søskenbarnbesøk i dag asså. Skikkelig drittvær er det, så i påvent av besøk hører vi på en sommersang av Knutsen og Ludvigsen.;)
Kos deg hos frisøren!!! :D

Så deilig med frisørtime da!:) Kjekt at søstra di passer lillemann i mens. Det gjør seg med litt "egentid" innimellom, og det er så herlig å få friska opp litt hos frisøren syns jeg..
Ja, det er midt i blinken med søskenbarnbesøk i dag asså. Skikkelig drittvær er det, så i påvent av besøk hører vi på en sommersang av Knutsen og Ludvigsen.;)
Kos deg hos frisøren!!! :D
Takk
Jeg skal være modell, flaks, da jeg har glemt lommeboka i bilen som mannen tok til jobb :-o
Men da utgår buss hvertfall, så det blir en frisk sykkeltur!

God morgen :) kos dere med frisørtime og søsterbesøk i drittværet :)
Her er det sol og mildt,det er deilig.....
Tenkte å vaske klær og vaske gulvene idag...
Mina er lagt for sin første lur... Våken siden 06.30 ...
Måtte se det nye programmet på tv3 igår kveld, 22.30... Fy søren så teit .... Og likte ikke hun Sara... Så falsk... Æsj... Så dere på det? :)

Sent from my iPad <3

God morgen...
I dag er denne mammaen trøtt. Sovna seint og våkna av vesla 06.15. Siden vi er tidlig oppe, rekker vi frokost sammen med mannen før han drar på jobb. Veldig koselig med fellesfrokost.♡
I dag øser det ned (fortsatt), så da passer det fint at søster'n og hennes to gutter (på 4 og 7) kommer på besøk. Det blir stas! De bor et stykke unna, så vi ser dem ikke så ofte..:)

Skjønner godt du er trøtt, for du står opp ganske så tidlig;) Kjedelig når det pøser ned, men hørtes ut til og bli en koselig dag med med besøk av søsters og guttene hennes;)
Måtte dere få en skikkelig koselig innedag:)

Kos dere masse!

Deilig med en ny frits;) Gleder meg til og se:D Brrrr, kaldt og sykle nå:p Heldigvis ikke såå kaldt her som det har vært, allerede 10 grader:) Ha en fin dag, søta:)

Go' morn! :)

Spennende å være hårmodel:D og ha en fin sykkeltur;)

Bra det blir besøk når det er så dårlig vær!:)

Liana våkna 2 ganger før vi la oss igår! Usikker på om det var drøm eller ikke den første gangen, men siste gangen så fikk hun dentinox, for da ville hun ikke ha noe kos eller noe:eek: bare dyttet oss vekk, noe som hun gjør når hun har vondt et sted, da blir hun sur:P men hun roet seg etter det!:) (heldigvis):)
Ellers var hun våken i 7 tiden, noe som passet bra idag, for jeg ville levere dem i bhg før 9, siden Emira skal i hallen rett etter frokosten;):)
Kl 10:30 skal jeg til jordmor igjen, må si det har blitt fryktelig vanskelig å treffe dette uringlasset for tiden:P hahaha..

Ha en fin dag, jenter♡

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen :)

Jeg er kvalm, kvalmere og kvalmest i dag. Sitter hos legen og har nettopp drukket 0,5liter sukkervann med appelsinsmak. Æsj og fysj! Og så jeg som ikke er glad i søtsaker da. *måtte bare klage litt*

Når jeg er ferdig her, skal jeg hjem og spise litt, og så tenkte vi å dra på lekeland. Oppdaga akkurat at det er høstferie, så kanskje vi dropper det om der er mange folk. Vi skal uansett kike på søskenvogn, kjøpe bursdagsgave og ordne resten av kostymene til kostymepartyet i helga.

Snuppa er blitt så utrolig klengete siste uka. Hun skal opp hele tiden og gråter mens vi lager melk eller smører på ei skive osv...det er ok om vi sitter rett ved siden av på gulvet eller holder hun. Normalt? Hun har ikke opplevd noe skummelt eller noe slikt tror vi. Hun var slik hos farmora i helga også så det er ikke bare med oss.

God morgen...

Koselig med fellesfrokost da :) Her også øser det ned! Kjedelig utevær men koselig innevær ;) Blir kjekt med besøk i dag da! Er Jenny hjemme i dag?

Kos dere masse!

Å så deilig med frisørtime! :) Du må nyte alenetida og kose deg :) og så må vi få se resultatet ;)

Måtte se det nye programmet på tv3 igår kveld, 22.30... Fy søren så teit .... Og likte ikke hun Sara... Så falsk... Æsj... Så dere på det? :)

Sent from my iPad <3

Sånne programmer ekke helt min greie, synes det er patetisk, akkurat som paradise hotel. Piss og drama... Jeg så på brennpunkt igår som handla om dyremishandling og at det blir gjort så lite med det i Norge. Folket ønsker dyrepoliti, men ikke politiet selv:angry4 De henlegger bare sakene som kommer inn fra mattilsynet! Helt horibelt. Ikke minst på dyrenes vegne, men også pga de som mishandler og dreper dyr ofte ender opp med og gjøre likedane ting mot mennesker!:eek::confused::oops:
Supert med finvær, har der her idag vi også:) 10 grader, blå himmel og solskinn:) Jeg skal vaske klær idag jeg også, og ut en tur med Emmeth:) Er så deilig og være ute i finværet:)

Neline våknet litt over 5 idag, heldigvis roa hu seg og sovna igjen, men greide selvsagt og vekke Emmeth, så han var våken en halvtimes tid. Sto opp kl 06.50 hele gjengen:)

Har fortsatt mageknip og skikkelig gå-på-do mage.. Vært på do 4 ganger siden litt i 7:oops: Hvordan går det med magen din? Fortsatt menssmerter fra H?

Dobbelpost

Skjønner godt du er trøtt, for du står opp ganske så tidlig;) Kjedelig når det pøser ned, men hørtes ut til og bli en koselig dag med med besøk av søsters og guttene hennes;)
Måtte dere få en skikkelig koselig innedag:)
Takk for det!:)
Pleier sjeldent å stå opp så tidlig. Som regel står vi opp kl.07, så jeg er godt vant.:p

Jeg er kvalm, kvalmere og kvalmest i dag. Sitter hos legen og har nettopp drukket 0,5liter sukkervann med appelsinsmak. Æsj og fysj! Og så jeg som ikke er glad i søtsaker da. *måtte bare klage litt*

Når jeg er ferdig her, skal jeg hjem og spise litt, og så tenkte vi å dra på lekeland. Oppdaga akkurat at det er høstferie, så kanskje vi dropper det om der er mange folk. Vi skal uansett kike på søskenvogn, kjøpe bursdagsgave og ordne resten av kostymene til kostymepartyet i helga.

Snuppa er blitt så utrolig klengete siste uka. Hun skal opp hele tiden og gråter mens vi lager melk eller smører på ei skive osv...det er ok om vi sitter rett ved siden av på gulvet eller holder hun. Normalt? Hun har ikke opplevd noe skummelt eller noe slikt tror vi. Hun var slik hos farmora i helga også så det er ikke bare med oss.

Uff, kvalme:confused: håper det gir seg! Syns kvalmen er det verste med hele svskapet OG fødselen!

Er ganske normal oppførsel på snuppa di;) Emira var sånn fra første dag og helt til hun var over 2 år, og jeg måtte slutte å bære på hun pga graviditet;) Liana takler ikke å vente på maten heller, blir hun satt i stolen, så skal hun ha mat med engang:P og hun har også blitt mer klengete enn før..så kan jo bare være en fase i denne alderen?;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Det som er kjipt er at jeg må sykle alle bakkene opp hjem igjen :-p Lilla vet kanskje hvor bratt det er :-p

Sent from my iPad <3
Har ikke tv3, så jeg vet ikke hvilket program det er snakk om..:) Jeg så på Farmen og Else på tv2.

Tar dy glukosebelastningstest?
Jordmor ville jeg skulle ta det sist, men jeg nektet da jeg ikke hadde noen tegn på diabetes (men pga svær storebror ville hun sjekke...), men fastlegen min tok en "ny" blodprøve for å sjekke blodsukkeret istedet, synes den desken var grei :-p

Har ikke tv3, så jeg vet ikke hvilket program det er snakk om..:) Jeg så på Farmen og Else på tv2.
Jeg så ikke tv i det hele tatt i går jeg. Mannen spilte GTA :-o

Koselig med fellesfrokost da :) Her også øser det ned! Kjedelig utevær men koselig innevær ;) Blir kjekt med besøk i dag da! Er Jenny hjemme i dag?
Ja, veldig koselig med fellesfrokost.:) Missunner deg ikke din frokost iallfall! Blæh.. Greit å bli ferdig med det da.
Jenny er hjemme siden vi får besøk ja.:) Dette er jo egentlig lesedagen min, meeeneeeh..får ikke lest noe av pensum på dagtid akkurat! :p

Back
Topp