Onsdagsskravvel!

DE flotte ulldressene fra Vill til 140kr/stk i stedet for 349kr/stk :D jeg har jo en forkjærlighet for heldresser da, så kan hun ha kun ulldress på inne i bhg i stedet for body og strømpis;)
Vis vedlegget 24323

*Surfer mobilt*

Kjempe fine! Har også alltid likt hele dresser :D

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

De er superfine!
Vi fikk en slik i sen barselgave til Lillebror. Brukt som pysj eller på hytta foreløpig =)
De er ofte på tilbud ;) Så det lønner seg å følge med, for klærne er ganske gode synes jeg! :D
Nupper litt fort, men det gjør jo mye!!!
Har aldri funnet de klærne på tilbud før jeg :p De er ganske så svære nå, så sparer de til vinteren ;)

Kjempe fine! Har også alltid likt hele dresser :D

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app
Enten kan man ha de som tynt mellomplagg under parkdress, eller som innerste plagg med strikkaklær utpå :)

Ja, alle må vel ha ferie, men her må de ha det helt frem til skolestart, altså etter at de har gått ut i ferie skal de ikke tilbake i barnehagen. Så vidt jeg har skjønt =)
Her har alle barnehageplass til 31.juli, uavhengig av når de har ferie ;)

Guuud morning! :P:)

Idag våknet alle mann kl 7! Liana først, og tok ikke lange tida før Emir var på plass i senga vår :P hehe.. Samboer er på jobb, og jeg sitter her med to troll som leker og styrer på :P:)

Vi skal snart avgårde til min mamma, så tenker jeg Liana kan ta dubben sin der :) Været er fint! Sol og ikke ALTFOR varmt :D deilig, siden det var så voldsomt med regn og torden igår ;)

Ønsker dere en super dag!

Liana syns det var stas å få børdskiva si selv :P får hun biter, så blir det BARE søl :P
Vis vedlegget 24282

Stolt jente som reiser seg ved bordet :)
Vis vedlegget 24283

Og ikke fult like glad når hun fikk satt seg ned igjen :P (selvom hun gjorde det selv)...
Vis vedlegget 24284
Hermine spiser også bedre om hun får 1/4 brødskive i hånda med skorpa på, enn om hun får små biter ;)

Eskil ble superglad for å få vite at Jenny kommer på besøk og fant med en gang frem penn og papir for å skrive handliste til lunch :D
950F20DF-5721-446E-A7ED-778751DE4A04-6857-0000074F25F98101_zps42aabda6.jpg
Søtingen!
Hva serverte han til lunch da?

Matpakke for nattevakten er klar
E45C2854-28E7-44E2-A6E8-DA92D315A4A4-6857-0000078D747919F5_zpse2eb3143.jpg

Eggerøre, tomat, røkt skinke og ost :)
Nå gjenstår bare et par timer på øyet sammen med Lillebror, så er jeg klar :-)

Tappatappa

Matpakke for nattevakten er klar
E45C2854-28E7-44E2-A6E8-DA92D315A4A4-6857-0000078D747919F5_zpse2eb3143.jpg

Eggerøre, tomat, røkt skinke og ost :)
Nå gjenstår bare et par timer på øyet sammen med Lillebror, så er jeg klar :-)

Tappatappa
Ser herlig ut! Og for en lunsjservering da! :D
God nattevakt!

Enten kan man ha de som tynt mellomplagg under parkdress, eller som innerste plagg med strikkaklær utpå :)

ja det er jo så kjekt :D kan brukes på flere måter..

Hermine spiser også bedre om hun får 1/4 brødskive i hånda med skorpa på, enn om hun får små biter ;)

hehe ja det er kjekt da, så slipper jeg å sitte å mate hun heletiden ;):) Jeg matet første brødskive da, en bit av gangen.. men nå har hun begynt å ville ha mer enn 1 brødskive (uten skorpe da), så nr 2 fikk hun bretta i hånda, og så og si hele gikk ned :D

Vi har vært hos "bestemor" nesten hele dagen :) Jentene har kosa seg med tanter, besteforeldre, mat, is, lek og moro! :) OG så blir det en god del avlastning på meg :P hehe..
Nå sover snuppene godt i sengene sine, og Emira er klar for bhg imårra! Lurer på hva jeg skal drive med om dagen:P
Er vandt til å ha alle hjemme nå, så blir det plutselig bare meg og Liana :P Tenkte KANSJE å starte smått med litt sparkling og rengjøring på det kommende rommet til Liana, meeen får se :P (har blitt "litt" lei maling og det som følger med)...

Nå skal jeg smøre meg litt mat, ta en kaffe mocca og nyte resten av kvelden ;):) Bare jeg får "jaget" samboer og min bror vekk fra ps3:eek::P:D hihi...

hehe ja det er kjekt da, så slipper jeg å sitte å mate hun heletiden ;):) Jeg matet første brødskive da, en bit av gangen.. men nå har hun begynt å ville ha mer enn 1 brødskive (uten skorpe da), så nr 2 fikk hun bretta i hånda, og så og si hele gikk ned :D
Hermine NEKTER å la seg mate med brød :p like greit, så kan jeg spise selv samtidig ;)

Vi har vært hos "bestemor" nesten hele dagen :) Jentene har kosa seg med tanter, besteforeldre, mat, is, lek og moro! :) OG så blir det en god del avlastning på meg :P hehe..
Nå sover snuppene godt i sengene sine, og Emira er klar for bhg imårra! Lurer på hva jeg skal drive med om dagen:P
Er vandt til å ha alle hjemme nå, så blir det plutselig bare meg og Liana :P Tenkte KANSJE å starte smått med litt sparkling og rengjøring på det kommende rommet til Liana, meeen får se :P (har blitt "litt" lei maling og det som følger med)...

Nå skal jeg smøre meg litt mat, ta en kaffe mocca og nyte resten av kvelden ;):) Bare jeg får "jaget" samboer og min bror vekk fra ps3:eek::P:D hihi...
Hermine sov kl 19.10, DET er ny rekord det!!! :p
Nå sitter jeg og ser på brukte sovesofaer til rommet til Hermine! Vil ha en sofa der inne som vi kan sitte i og lese på kvelden, som hun kan klatre i og som gjester kan sove i ;)

Hermine NEKTER å la seg mate med brød :p like greit, så kan jeg spise selv samtidig ;)

haha ja det gjør ting litt enklere :P Her har jeg sittet å matet Liana, smurt mat til Emira og meg selv + at jeg prøver å spise dette mens jeg styrer med dem :P Så kommer nok til å fortsette å gi brettet brødskive til Liana ja!

Åssen pålegg liker Hermine?

Hermine sov kl 19.10, DET er ny rekord det!!! :p
Nå sitter jeg og ser på brukte sovesofaer til rommet til Hermine! Vil ha en sofa der inne som vi kan sitte i og lese på kvelden, som hun kan klatre i og som gjester kan sove i ;)

Så deilig med tidlig kveld hos barna! :D Å så koselig det høres ut som da :):):) Er jo veldig kjekt med sovesofa ja! Hadde vi hatt større plass, så hadde jeg nok vurdert det selv, men til da så får gjestene sove på sofan i stua :P hehe..
Finner du noen sofaer du liker da?

Her legger dem seg stort sett i 8 tiden :) men er godt når de plutselig sover innen kl 20:00 :P:D Emira skal sitte å "lese" bok og leke litt i senga før hun legger seg for å sove, så nå som hun begynner i bhg igjen, så må jeg PRØVE å få hun i seng rundt halv 8..men det er lettere sagt enn gjort :P

Så deilig med tidlig kveld hos barna! :D Å så koselig det høres ut som da :):):) Er jo veldig kjekt med sovesofa ja! Hadde vi hatt større plass, så hadde jeg nok vurdert det selv, men til da så får gjestene sove på sofan i stua :P hehe..
Finner du noen sofaer du liker da?

Her legger dem seg stort sett i 8 tiden :) men er godt når de plutselig sover innen kl 20:00 :P:D Emira skal sitte å "lese" bok og leke litt i senga før hun legger seg for å sove, så nå som hun begynner i bhg igjen, så må jeg PRØVE å få hun i seng rundt halv 8..men det er lettere sagt enn gjort :P
Her har også 20 vært normaltiden til nå, men hun sover så lenge om morran når hun legges så sent så prøver nå å få henne tidligere i seng for å se om det hjelper noe på ;)

haha ja det gjør ting litt enklere :P Her har jeg sittet å matet Liana, smurt mat til Emira og meg selv + at jeg prøver å spise dette mens jeg styrer med dem :P Så kommer nok til å fortsette å gi brettet brødskive til Liana ja!

Åssen pålegg liker Hermine?
Kun leverpostei! :p

Her har også 20 vært normaltiden til nå, men hun sover så lenge om morran når hun legges så sent så prøver nå å få henne tidligere i seng for å se om det hjelper noe på ;)

hehe ja men det er jo deilig om man klarer å legge de tidligere enn det :D Hjelper nok noe, hvertfall her! for disse snuppene sover 11-12 timer om natten, men det er stort sett i strekk å da ;):):D
Liana sover stort sett fra 20 til rundt 7 om morgen, og tidligere enn det trenger hun ikke våkne for min del :P

Kun leverpostei! :p

haha såpass ja :P Tror ikke jeg har hørt om en unge i denne alderen som ikke liker leverpostei :P hehe.. er favoritten her også, men hun liker godt baconost/skinkeost.. men kaviar brakk hun seg av:eek::P
Men er må jo være lite utvalg av smørepålegg for Hermine som ikke kan ha kumelk:eek:

Back
Topp