Onsdagsskravvel!

Vi skal hjem lørdag. Er så utrygt i Libya,så vi må sette det på vent noen måneder. Mye frem og tilbake :-( blir deilig å komme gjem til et kjøligere vær... storebror og jeg har sittet på terrasen.. varmt og han er en klatremus :)
Får dere til å legge ut bilder fra app? Ikke jeg....
Sent from my GT-I9300
 
Guuud morning! :p:)

Idag våknet alle mann kl 7! Liana først, og tok ikke lange tida før Emir var på plass i senga vår :p hehe.. Samboer er på jobb, og jeg sitter her med to troll som leker og styrer på :p:)

Vi skal snart avgårde til min mamma, så tenker jeg Liana kan ta dubben sin der :) Været er fint! Sol og ikke ALTFOR varmt :D deilig, siden det var så voldsomt med regn og torden igår ;)

Ønsker dere en super dag!

Liana syns det var stas å få børdskiva si selv :p får hun biter, så blir det BARE søl :p
IMG070.jpg

Stolt jente som reiser seg ved bordet :)
IMG077.jpg

Og ikke fult like glad når hun fikk satt seg ned igjen :p (selvom hun gjorde det selv)...
IMG078.jpg
 
Hehe... Kanskje? ;)

Innbiller meg at jeg ville merket kvalme, ettersom jeg var veldig kvalm med begge guttene, men man trenger vel ikke nødvendigvis bli det hver gang?

Jeg ble veldig kvalm TIDLIG med begge jentene, men denne gangen, som det er gutt i magen, så var jeg bare uggen i noen få uker fra uke 13-14 eller noe?;):) så trenger ikke være likt hver gang nei :D
 
Vi skal hjem lørdag. Er så utrygt i Libya,så vi må sette det på vent noen måneder. Mye frem og tilbake :-( blir deilig å komme gjem til et kjøligere vær... storebror og jeg har sittet på terrasen.. varmt og han er en klatremus :)
Får dere til å legge ut bilder fra app? Ikke jeg....
Sent from my GT-I9300

Skjønner at det blir en tur hjem hit da ja! men kjedelig når det blir mye frem og tilbake:(
Jeg får lagt ut bilder fra appen hvertfall.. nesten litt enklere for meg fra der, fordi om jeg gjør det fra pc, så må jeg først endre størrelsen på bildene:eek::p
 
Hehe... Kanskje? ;)

Innbiller meg at jeg ville merket kvalme, ettersom jeg var veldig kvalm med begge guttene, men man trenger vel ikke nødvendigvis bli det hver gang?
Spesielt om det er et annet kjønn kan symptomer være anderledes mener jeg :D
 
Sent from my GT-I9300
 

Vedlegg

  • 1375258828352.jpg
    1375258828352.jpg
    48,4 KB · Visninger: 18
  • 1375258842986.jpg
    1375258842986.jpg
    32,8 KB · Visninger: 15
  • 1375258856169.jpg
    1375258856169.jpg
    33,2 KB · Visninger: 14
  • 1375258866132.jpg
    1375258866132.jpg
    47,9 KB · Visninger: 15
  • 1375258878486.jpg
    1375258878486.jpg
    47,4 KB · Visninger: 16
Vi skal hjem lørdag. Er så utrygt i Libya,så vi må sette det på vent noen måneder. Mye frem og tilbake :-( blir deilig å komme gjem til et kjøligere vær... storebror og jeg har sittet på terrasen.. varmt og han er en klatremus :)
Får dere til å legge ut bilder fra app? Ikke jeg....
Sent from my GT-I9300
Litt "godt" å høre at dere vender snuten hjem synes jeg! Selvom det er kjedelig med mye frem og tilbake!
 
Guuud morning! :p:)

Idag våknet alle mann kl 7! Liana først, og tok ikke lange tida før Emir var på plass i senga vår :p hehe.. Samboer er på jobb, og jeg sitter her med to troll som leker og styrer på :p:)

Vi skal snart avgårde til min mamma, så tenker jeg Liana kan ta dubben sin der :) Været er fint! Sol og ikke ALTFOR varmt :D deilig, siden det var så voldsomt med regn og torden igår ;)

Ønsker dere en super dag!

Liana syns det var stas å få børdskiva si selv :p får hun biter, så blir det BARE søl :p
Vis vedlegget 24282

Stolt jente som reiser seg ved bordet :)
Vis vedlegget 24283

Og ikke fult like glad når hun fikk satt seg ned igjen :p (selvom hun gjorde det selv)...
Vis vedlegget 24284
Hun er så søt :D
 
Spesielt om det er et annet kjønn kan symptomer være anderledes mener jeg :D
Det hadde vært hyggelig det altså! :D

Mest sannsynlig er jeg ikke gravid. Mensen er nok bare treg fordi jeg ammer så mye enda. Blir bare skuffet om jeg tester og testen er negativ. Skal klare å vente to uker til med å teste. Tror jeg... ;)
 
Eskil ble superglad for å få vite at Jenny kommer på besøk og fant med en gang frem penn og papir for å skrive handliste til lunch :D
950F20DF-5721-446E-A7ED-778751DE4A04-6857-0000074F25F98101_zps42aabda6.jpg
Så herlig han er! :D Gleder meg veldig til å møte dere til helgen!
 
Heisann

Jeg er hjemme i dag også, fremdeles kvalm og helt ødelagt i hånda mi etter undersøkelsen på sykehuset i går.
Var så heldig å fikk komme inn i går, siden noen avbestilte. Det var definitivt carpal tunnel syndrom i høyre, samt litt i venstre også.
Meeen de var skeptiske til operasjon siden jeg er gravid, men det er jo kun lokalbedøvelse, skal jo ikke være noe skummelt det.

Lillenass begynner i barnehagen i morgen, jeg er utrolig spent, må vel begynne å merke klær i dag.

Hva er det? carpal tunnel syndrom?
E så spennanes med barnehage! Eg gru meg tell Fie ska begynn :/ Men må vell gå bra...håp eg! Ho e veldi gla i onga som e større enn ho :p
 
God Morgen :)

Vi sto opp klokka 08 :D Men eg må begynn å vekk ho tidligar, når ho ska begynn i barnehagen så må vi opp myyyye tidligar :/

Ellers så e ho ikje i nå særle humør i dag! Ha lagt ho tell først kvila, men høres ikje ut som ho ha tenkt å legg seg, ligg å kjæft :p ska prøv å gje ho litt melk :)

Så ska vi tell bæsteforeldran i dag på besøk, også ska eg sjå gjønnom nå kleia som ho har som e for små, om det e nåkka eg kan gje bort :)
 
Det hadde vært hyggelig det altså! :D

Mest sannsynlig er jeg ikke gravid. Mensen er nok bare treg fordi jeg ammer så mye enda. Blir bare skuffet om jeg tester og testen er negativ. Skal klare å vente to uker til med å teste. Tror jeg... ;)
Stor forskjell på jente og gutte sv.skap her. Jenta veldig kvalm fra uke 10, og frem til fødsel.. med gutten,veldig bekkenløsning fra uke 6,og en del halsbrann fra uke 20 ca...

Du får oppdatere oss da,Iris :)

Sent from my GT-I9300
 
Hva er det? carpal tunnel syndrom?
E så spennanes med barnehage! Eg gru meg tell Fie ska begynn :/ Men må vell gå bra...håp eg! Ho e veldi gla i onga som e større enn ho :p


Det er en tranghet i håndleddet, så nervene blokkeres.
Vi får krysse fingrene for at de trives i barnehagen:)
 
Uff så kjipt å høre at du ikke har det så altfor bra for tiden :(
Ser heller ikke skummelheten i det akkurat.. gravide får jo både lokalbedøvelse eller narkose under ks :p

Så spennende! lykke til med bhg imårra ;)


Nei, det har vært mye rart det siste året synes jeg, får håpe det hjelper med operasjon når den tid kommer.

Takk:)
 
Stor forskjell på jente og gutte sv.skap her. Jenta veldig kvalm fra uke 10, og frem til fødsel.. med gutten,veldig bekkenløsning fra uke 6,og en del halsbrann fra uke 20 ca...

Du får oppdatere oss da,Iris :)

Sent from my GT-I9300
Jeg skal gjøre det ;)
 
Spennende med barnehagestart da!!! :D
Ville de ikke operere i det hele tatt så lenge du er gravid?


Helst ikke, men skal se hva jeg kan påvirke, bedre å få det gjort før nr 2 kommer synes jeg.

Takk, grugleder meg hehe:)
 
Det er en tranghet i håndleddet, så nervene blokkeres.
Vi får krysse fingrene for at de trives i barnehagen:)

åja, åkei...kan det opereres då?

Ja, eg e så spent på ke det bi med ho Fie i barnehagen...Det eg e mæst spent på, e det med søvinga i barnehagen, og spisinga. Ho e jo ikje ein ræsar på å spis akkurat! Men de får det vell tell, de e sekkert vant med onga som e vanskele i matveien, så de har sekkert nå goe metoda de kan prøv ut :)
 
Back
Topp