Onsdagsskravvel!

God middag:)
Emmeth blei vekt av søstrene sine kl halv 8 idag;) Han har vært med pappa alene på butikken og jeg er igang med klesvask;) Jentene er i bhgen:) Siste dagen til Mathea i bhgen idag, så skal hu være hjemme i 2 uker før hu blir skolejente<3 Idag er det ikke de store planene, er overskya og er meldt regn:(

åja, åkei...kan det opereres då?

Ja, eg e så spent på ke det bi med ho Fie i barnehagen...Det eg e mæst spent på, e det med søvinga i barnehagen, og spisinga. Ho e jo ikje ein ræsar på å spis akkurat! Men de får det vell tell, de e sekkert vant med onga som e vanskele i matveien, så de har sekkert nå goe metoda de kan prøv ut :)

Soving og spising i barnehagen pleier å gå seg raskt til:-)

Ja det kan heldigvis opereres:-)

Spesielt om det er et annet kjønn kan symptomer være anderledes mener jeg :D

Stemmer hos meg hvertfall ;) så og si samme graviditet på jentene, men denne gangen er den annerledrs :)mye bedre denne gangen ;)

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

Eskil ble superglad for å få vite at Jenny kommer på besøk og fant med en gang frem penn og papir for å skrive handliste til lunch :D
950F20DF-5721-446E-A7ED-778751DE4A04-6857-0000074F25F98101_zps42aabda6.jpg

Hahah så herlig og omtenksom han er:p:D

Nei, det har vært mye rart det siste året synes jeg, får håpe det hjelper med operasjon når den tid kommer.

Takk:-)

Ja håper da det! Men hadde jo vært bra om du slapp å vente til etter fødsel:confused:;)

åja, åkei...kan det opereres då?

Ja, eg e så spent på ke det bi med ho Fie i barnehagen...Det eg e mæst spent på, e det med søvinga i barnehagen, og spisinga. Ho e jo ikje ein ræsar på å spis akkurat! Men de får det vell tell, de e sekkert vant med onga som e vanskele i matveien, så de har sekkert nå goe metoda de kan prøv ut :)

De har som regel god erfaring når det kommer til det med mat;):D

Emmeth blei vekt av søstrene sine kl halv 8 idag;) Han har vært med pappa alene på butikken og jeg er igang med klesvask;) Jentene er i bhgen:) Siste dagen til Mathea i bhgen idag, så skal hu være hjemme i 2 uker før hu blir skolejente<3 Idag er det ikke de store planene, er overskya og er meldt regn:(

Tenker du har en spent jente hjemme da ja:D

Eskil ble superglad for å få vite at Jenny kommer på besøk og fant med en gang frem penn og papir for å skrive handliste til lunch :D
950F20DF-5721-446E-A7ED-778751DE4A04-6857-0000074F25F98101_zps42aabda6.jpg
Og han gjorde en god jobb med handlelista, for det var en knakande goe lunsj vi fikk! :)
Jenny sutra litt når jeg satte henne i bilstolen (noe jeg skjønner godt, for jeg knøla som bare det!;)), men hun sover heldigvis enda. Tror det hjalp å bli sliten.. Har snart kjørt 1/4 nå, så her går det unna!;)

Vi har spist sushi til lunsj idag:D jobba bare halv dag, så dro vi på senteret og handla ulltøy fra Vill på 60% rabatt, ho mor fikk seg ny sykkel til kr 499 og så spiste vi sushi i sushibaren før vi dro hjem:) Hermine syntes det var stas å sitte på egen barstol å spisw sushi! Den smakte tydeligvis best med soyasaus!!! :p
1375276094322.jpg1375276111003.jpg

*Surfer mobilt*

Og han gjorde en god jobb med handlelista, for det var en knakande goe lunsj vi fikk! :)
Jenny sutra litt når jeg satte henne i bilstolen (noe jeg skjønner godt, for jeg knøla som bare det!;)), men hun sover heldigvis enda. Tror det hjalp å bli sliten.. Har snart kjørt 1/4 nå, så her går det unna!;)
Fantastisk! :D Det var utrolig koselig med besøk!!!!
Eskil sovnet rett etter at dere dro, etter å ha fått litt pupp! :p
Sover enda han!

Vi har spist sushi til lunsj idag:D jobba bare halv dag, så dro vi på senteret og handla ulltøy fra Vill på 60% rabatt, ho mor fikk seg ny sykkel til kr 499 og så spiste vi sushi i sushibaren før vi dro hjem:) Hermine syntes det var stas å sitte på egen barstol å spisw sushi! Den smakte tydeligvis best med soyasaus!!! :p
Vis vedlegget 24318Vis vedlegget 24319

*Surfer mobilt*
Hihi, så herlig :D

Så forskjellig barnehagene har det. Her må de ha 3 eller 4 uker sammenhengende ferie frem til de begynner på skolen!
Men så spennende med skolestarter!!! :D

Her hadde de ferie i 3 uker sammenhengene fra 15 juni-7 juli:) Så ferie har hu hatt;) Jaaah, hu gleder seg veldig til og bli skolejente:D

Her hadde de ferie i 3 uker sammenhengene fra 15 juni-7 juli:) Så ferie har hu hatt;) Jaaah, hu gleder seg veldig til og bli skolejente:D
Ja, alle må vel ha ferie, men her må de ha det helt frem til skolestart, altså etter at de har gått ut i ferie skal de ikke tilbake i barnehagen. Så vidt jeg har skjønt =)

DE flotte ulldressene fra Vill til 140kr/stk i stedet for 349kr/stk :D jeg har jo en forkjærlighet for heldresser da, så kan hun ha kun ulldress på inne i bhg i stedet for body og strømpis;)
1375281059871.jpg

*Surfer mobilt*

DE flotte ulldressene fra Vill til 140kr/stk i stedet for 349kr/stk :D jeg har jo en forkjærlighet for heldresser da, så kan hun ha kun ulldress på inne i bhg i stedet for body og strømpis;)
Vis vedlegget 24323

*Surfer mobilt*
De er superfine!
Vi fikk en slik i sen barselgave til Lillebror. Brukt som pysj eller på hytta foreløpig =)
De er ofte på tilbud ;) Så det lønner seg å følge med, for klærne er ganske gode synes jeg! :D
Nupper litt fort, men det gjør jo mye!!!

Ja håper da det! Men hadde jo vært bra om du slapp å vente til etter fødsel:confused:;)

Ja, jeg må kontakte fastlegen litt før jeg hadde tenkt tror jeg:-)

Fantastisk! :D Det var utrolig koselig med besøk!!!!
Eskil sovnet rett etter at dere dro, etter å ha fått litt pupp! :p
Sover enda han!
Ja, det var kjekt at vi fikk stukket innom mens vi var i byen.:)
Hehe.. Ikke bare småe jenter som blei slitne av besøk da skjønner jeg. Godt å sove lenge når man er så trøtt.:)
Jenny våkna etter en times dubb og greide å underholde seg selv ganske lenge. Har akkurat hatt et middags-og bleieskiftstopp nå, og håper vi får kjørt effektivt opp til Åndalsnes.

Back
Topp