Onsdagsskravling:)

De var fine, Anna1984:) er så koselig med litt mørkere farger inne nå om høsten og vinteren synes jeg:)
 
Dagen vår har bestått av en tur på kafé, trilletur og besøk av en venninne. Og så en tur hos svigers i kveld:)
 
Wow!!! De var Knallfine!!!! Nå ble j skikkelig misunnelig med mine kjedelige som j har hatt d siste året...:p så koselig du har d hjemme hos deg!:)
Tusen takk :)
Jeg var så lei de lyse og har letet lenge for å finne noe jeg kunne bli komfortabel med.
Blir lyse igjen på våren:)
 
Det har vært en travel dag på oss idag. Vi har vært på trening, på barseltreff og på babysvømming. Phuu godt å legge beina høyt nå :)

Fine gardiner Anna1984 ;)
 
Synes det er fint med litt mørkere gardiner til vinterhalvåret :)

Men i og med du er usikker... Er gardinene litt "kalde" i gråfargen i forhold til resten av interiør/veggfarge? Slik at resten virker mer gult?

Vet ikke om bildet lyver altså, men hvis du ikke synes det ble helt riktig så kan det være årsaken i real life :)

Flotte gardiner og en lekker spisestue ❤️
Du har helt rett, gråfargen i gardinen er en anelse kald. Men veggen har jeg nettop malt i lys grå- så det står fint i stil sånn sett.
Føler at stuen ble så lun og koselig nå- litt varmere:) Men jeg må venne meg til mønsteret på de. Det kan oppleves som litt støy for øyet når man alltid har hatt ensfarget. Men det går seg vel til:)
 
Back
Topp