Onsdagsskravling:)

Bollapinnsvin_83

Glad i forumet
Mailykke <3
Marsboerne2017
Hva bedriver dere flotte damer med i dag? Her skulle vi egentlig på babysvømming men d ble avlyst så da er vi bare hjemme, fyrer i peisen, snuppa leker og j henger litt her....:) å tenkte å få lagd ferdig litt flere julegaver...
 
Så effektiv du er da:) Her skulle vi egentlig på babysang, men det ble ut å kjøpe tøfler til storesøster:p
 
Så effektiv du er da:) Her skulle vi egentlig på babysang, men det ble ut å kjøpe tøfler til storesøster:p
Må ha noe å finne på....;)
Er dere på babysang ofte?Hva syns du? Vi er på babysang i kirka her hver mandag...siste gang nå på mandag som kommer, litt synd egentlig...snuppa er veldig glad i sang og musikk....:)
 
Vi er på storsenteret og kjøper nye gardiner til stuen:)
Håper jeg finner det jeg vil ha:)

Frida er med i vognen og hjelper mamma med valg :)
 
Må ha noe å finne på....;)
Er dere på babysang ofte?Hva syns du? Vi er på babysang i kirka her hver mandag...siste gang nå på mandag som kommer, litt synd egentlig...snuppa er veldig glad i sang og musikk....:)
Vi er hver onsdag! Snuppa elsker det, men vi skipper fordi hun nettopp har vært syk:) litt trist at det snart er over,,,
 
Vi er bare hjemme å slapper av. Ulrik leker seg på matta si. Jeg tar en kopp kaffe og et kakestykke.
 
Vi er på storsenteret og kjøper nye gardiner til stuen:)
Håper jeg finner det jeg vil ha:)

Frida er med i vognen og hjelper mamma med valg :)
D skulle j hatt å...legg gjerne ut bilde om du får kjøpt deg noen...:) tipper Frida har mange synspunkt og forslag, lurt å ha m de små altså, de er som regel enig;)
 
Akkurat hjemme fra en liten bytur :) Har bla. vært innom og bestilt meg min første kiropraktortime- nå skal bekkenet under lupen..! Mulig jeg må avstå røntgenmaskina for spiren sin del, men men.

Fikk også kjøpt en nisselue og vært innom Elitefoto for inspirasjon til kalender, julekort og "min første bok om meg".

Nå er det tid for en runde klesvask, samle inn oppvask fra dagens frokost og bare slappe av :)
 
Akkurat hjemme fra en liten bytur :) Har bla. vært innom og bestilt meg min første kiropraktortime- nå skal bekkenet under lupen..! Mulig jeg må avstå røntgenmaskina for spiren sin del, men men.

Fikk også kjøpt en nisselue og vært innom Elitefoto for inspirasjon til kalender, julekort og "min første bok om meg".

Nå er det tid for en runde klesvask, samle inn oppvask fra dagens frokost og bare slappe av :)
Så bra!! Altså at du får fikset litt å sjekket bekkenet, særlig du som snart får mer å bære på...;)
Min første bok om meg, er d sånn man lager gjennom elitefoto? M bilder å sånn? *snakk om å være grønn....*
 
Så bra!! Altså at du får fikset litt å sjekket bekkenet, særlig du som snart får mer å bære på...;)
Min første bok om meg, er d sånn man lager gjennom elitefoto? M bilder å sånn? *snakk om å være grønn....*
Ja, det er en bok med ekstra tykke ark og lekker finish med tekst og bilder.

Tenkte å lage den i julegave til niesen min som blir 3 år. I den litt selvopptatte alderen må det være stas å få sin helt egen bok med lettlest tekst? :)

Tror den kostet ca 450,- og den var kjempefin!
 
Ja, det er en bok med ekstra tykke ark og lekker finish med tekst og bilder.

Tenkte å lage den i julegave til niesen min som blir 3 år. I den litt selvopptatte alderen må det være stas å få sin helt egen bok med lettlest tekst? :)

Tror den kostet ca 450,- og den var kjempefin!
D er d jo absolutt verdt!! Så gøy å ha slik til minne da!!:)
 
I dag har vi vært til legesjekk på helsestasjonen, og hun ble målt og veid :)
7080g, 68 cm. Perfekt liten snuppe på 6,5 mnd.

Ellers så prøver jeg å rydde huset til barselgruppe kommer hit på fredag. Samboer er kjempeflink, jeg derimot har ikke lenge ork... vil heller koke meg kaffe eller en kopp kakao med krem :p
 
Ellers så prøver jeg å rydde huset til barselgruppe kommer hit på fredag. Samboer er kjempeflink, jeg derimot har ikke lenge ork... vil heller koke meg kaffe eller en kopp kakao med krem :p
Haha! Den kjenner jeg godt til.
:D
 
Okey, her kommer bilder fra gardinstyret:)
Er ikke helt sikker hva jeg føler, tror jeg må bli vant til det.

Legger ved før og etterbilder:)

Før:
image.jpg
Etter:
image.jpg

image.jpg

image.jpg
 
Okey, her kommer bilder fra gardinstyret:)
Er ikke helt sikker hva jeg føler, tror jeg må bli vant til det.

Legger ved før og etterbilder:)

Før:
Vis vedlegget 86935
Etter:
Vis vedlegget 86937

Vis vedlegget 86938

Vis vedlegget 86940
Synes det er fint med litt mørkere gardiner til vinterhalvåret :)

Men i og med du er usikker... Er gardinene litt "kalde" i gråfargen i forhold til resten av interiør/veggfarge? Slik at resten virker mer gult?

Vet ikke om bildet lyver altså, men hvis du ikke synes det ble helt riktig så kan det være årsaken i real life :)

Flotte gardiner og en lekker spisestue ❤️
 
Back
Topp