Onsdagsskravle

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo!!
Eskil og jeg våknet rundt kl 7, jeg var like trøtt akkurat da, selvom jeg la meg tidlig i går :p
Men det kommer seg når man får våknet med litt mat og kaffe!
Snart skal vi ned på Spenst for å prøve barnepassen dems!
Jeg er veldig spent på om han vil være der......
Senvakt i kveld, så det spørs om jeg skal sove litt mer med Eskil etterpå. Håper han holder seg våken til vi er hjemme etter trening :D

Deilig.å trene litt. Håper det går bra med barnepass :-)

Fikk sovet uavbrutt fra 22.30-04.30..og deretter til 06.15... herlig. Mina sov helt til nesten 8... :-)

Her er det grått idag... Må finne på noe,men aner ikke hva ennå :-)

Sent from my GT-I9300

Hallo!!
Eskil og jeg våknet rundt kl 7, jeg var like trøtt akkurat da, selvom jeg la meg tidlig i går :p
Senvakt i kveld, så det spørs om jeg skal sove litt mer med Eskil etterpå. Håper han holder seg våken til vi er hjemme etter trening :D
Skummelt å legge seg for tidlig.:)
Satser på at dere får en god dubb sammen litt seinere da.. Lykke til på Spenst!!:D

Fikk sovet uavbrutt fra 22.30-04.30..og deretter til 06.15... herlig. Mina sov helt til nesten 8... :-)

Sent from my GT-I9300
Så bra at dere har hatt ei god natt! Det unner jeg deg.:)
Gråvær her også.. Litt kjedelig igrunn.

Good morning, ladies!
Jenny sovna momentant i går, og sov til 07.10. Syns det er litt koselig at hun våkner før pappaen kjører til jobb 07.30, for da får de kosa litt før han drar.:) I går kjente vi spissen på ei tann som stakk opp i underkjeven til hennes, så nå blir det tenner her også!:) Heldigvis er formen hennes fin etter vaksinasjon, tp ligger på 38, og sutringa er minimal.♡
Jeg har levert vesla mi hos dagmamma, satt en brøddeig, og rydda litt, så nå sitter jeg parat i sofaen med en kopp kaffe og skal lese litt på samfunnskunnskap til i
morra. Får bare benytte meg av lesedagen og få unna alt det tapte.:)
Yey..

God morgen!
Her har snuppa romstert litt i natt, men aner ikke med hva :p Sikkert forkjølelsen som plager. MEN hun ville ikke ha flaske før 06 (igjen) så ENDELIG har vi også baby som sover natta gjennom uten mat :D helt uten noen avvenning!!! :) hun fikk flaske og snorka videre til 07.30!

Nå skal vi snart gå til barnehagen og så skal ho mor gjøre et halvhjerta forsøk på å lese litt! Vurderer å bare lese hjemme idag...men blir fort mest andre ting og minst lesing da :p
Senere skal vi til ei venninne av meg, som også er ped.leder på Hermines avdeling, og spise middag. Det blir kos :)

Hallo!!

God morgen:)
Så godt med noe sårt tiltrengt søvn:) Digg og få trent litt;) håper dwt går greit med Eskil med barnepass på treningssenteret:):):)

Sent from my GT-I9300

Grått idag her også, er lovet sol utover dagen, så spent på om sola titter fram etterhvert:)

Så deilig med en god natts søvn;):p:D Må finne på noe idag jeg også, tror det blir tur bort til hestene og eslene;) de er så søte:rolleyes::)

Good morning, ladies!
Jenny sovna momentant i går, og sov til 07.10. Syns det er litt koselig at hun våkner før pappaen kjører til jobb 07.30, for da får de kosa litt før han drar.:) I går kjente vi spissen på ei tann som stakk opp i underkjeven til hennes, så nå blir det tenner her også!:) Heldigvis er formen hennes fin etter vaksinasjon, tp ligger på 38, og sutringa er minimal.♡
Jeg har levert vesla mi hos dagmamma, satt en brøddeig, og rydda litt, så nå sitter jeg parat i sofaen med en kopp kaffe og skal lese litt på samfunnskunnskap til i
Yey..

Hurra for første tann:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Good morning, ladies!
Yey..

Så moro den første tanna hennes er på vei:p;):D:D Koselig og få hilst på pappa før han drar:) Her drar mannen 06.20, så sjeldent Emmeth får hilst på han før han drar og like greit det:p;) Emmeth blir alltid så glad når pappa kommer kommer hjem fra jobb:rolleyes: Så bra hu ikke reagerer så veldig på vaksina og håper du får en god hs, hu andre virker noe spesiell og utdatert:eek::oops: ha en fin lesedag og måtte det feste seg til klisterhjernen:p;):D:cool:

God morgen!
Her har snuppa romstert litt i natt, men aner ikke med hva :p Sikkert forkjølelsen som plager. MEN hun ville ikke ha flaske før 06 (igjen) så ENDELIG har vi også baby som sover natta gjennom uten mat :D helt uten noen avvenning!!! :) hun fikk flaske og snorka videre til 07.30!

Nå skal vi snart gå til barnehagen og så skal ho mor gjøre et halvhjerta forsøk på å lese litt! Vurderer å bare lese hjemme idag...men blir fort mest andre ting og minst lesing da :p
Senere skal vi til ei venninne av meg, som også er ped.leder på Hermines avdeling, og spise middag. Det blir kos :)

Usj da, kan nok tenkes det er forkjølelsen som plager henne stakkars:( Er dessverre tia for det nå! Så flink hu er som sover hele natta nå:) Også til og med helt av seg selv og uten tilvenning:) Må væte veldig deilig for mamsen også, ikke minst:p hihi.. hahah, ja håper du greier og prioritere lesinga hjemme nå, og ikke husarbeid eller BV for den saks skyld:p;):D lykke til med lesinga:p Ha en fiiin dag:)

Hei hei alle sammen:D

Her våknet vi kl 7, bare Emira som sov til 8 ;) og etter en trøblete morgen med en IKKE-samarbeidsvillig 3 åring, så roet det seg etterhvert og vi fikk spist frokost:rolleyes::p også gikk vi å leverte Liana-tuss i barnehagen (uten gråt:D)!

Emira er hjemme med meg siden hun hadde litt feber igår, så vi skal til byen etterpå og mulig en tur på café;):)

Ønsker alle en fin dag!;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så moro den første tanna hennes er på vei:p;):D:D Koselig og få hilst på pappa før han drar:) Her drar mannen 06.20, så sjeldent Emmeth får hilst på han før han drar og like greit det:p;) Emmeth blir alltid så glad når pappa kommer kommer hjem fra jobb:rolleyes: Så bra hu ikke reagerer så veldig på vaksina og håper du får en god hs, hu andre virker noe spesiell og utdatert:eek::oops: ha en fin lesedag og måtte det feste seg til klisterhjernen:p;):D:cool:
Ja, det er kjekt at noen tannebisser dukker opp nå. Tror de to nede kommer ganske samtidig, men bortsett fra de voldsomme bæsjebleiene, så har hun ikke virka særlig plaga. Måtte det fortsette sånn! ;)
Hadde man bare hatt klisterhjerne.. Er igrunn dårlig på å lese jevnt og trutt, og tar heller skippertak - noe de aldri anbefaler. Litt begrensa hva man kan ta inn av pensumlitteratur også da. Viktig å luke ut det som ikke er spesielt relevant med andre ord!;) Frokostpause nå da, for mat må man ha!!
Ha en fin dag dere også!! Blir det noe mer feiring av bursdagsbarnet eller?

God morgen, jenter:D
Emmeth har 1 årsdag og vi tar en rolig dag med bare kos og han i fokus:rolleyes: Vi skal gå en tur bort til hestene og eslene, det synes han er stor stas:) vi koser oss veldig med oldemor her, meen Emmeth er så skeptisk og veldig redd han hylgriner ennå om jeg går ut av rommet og han er alene med henne, også selvom han hører stemmen min. Er deres små skeptiske til andre enn dere? Han hylgriner også av alle mannfolk, bare han ser de. Selvom de er nære venner av oss! Legger med npen bildet fra bursdagen:) har lagt ut bilder i bursdagstråden hans også:)Ha en fin dag, jenter:)
1378283830898.jpg
1378283849370.jpg
1378283864099.jpg
1378283883899.jpg
1378283909047.jpg
1378283926810.jpg
1378283951204.jpg
1378283966722.jpg

Emmeth har 1 årsdag og vi tar en rolig dag med bare kos og han i fokus:rolleyes: Vi skal gå en tur bort til hestene og eslene, det synes han er stor stas:) vi koser oss veldig med oldemor her, meen Emmeth er så skeptisk og veldig redd han hylgriner ennå om jeg går ut av rommet og han er alene med henne, også selvom han hører stemmen min. Er deres små skeptiske til andre enn dere? Han hylgriner også av alle mannfolk, bare han ser de. Selvom de er nære venner av oss! Legger med npen bildet fra bursdagen:) har lagt ut bilder i bursdagstråden hans også:)Ha en fin dag, jenter:)
Vis vedlegget 29376
Vis vedlegget 29378
Vis vedlegget 29379
Vis vedlegget 29380
Vis vedlegget 29381
Vis vedlegget 29382
Vis vedlegget 29383
Vis vedlegget 29384
Nåååå... skikkelig fine bilder når han pakker opp gavene og legger handa si på gaven. Schøt!!;)
Tulla vår er ikke redd andre/fremmede mennesker. Som regel er hun glad for å få kontakt/annerkjennelse av andre, men de få hun er skeptiske på studerer hun litt alvorlig først. Må bli litt varm i trøya vett.;) Kan telle på ei hånd de gangene hun har blitt redd og grått.

God tur bort til esler og hester!!:D

Vis vedlegget 29376
Vis vedlegget 29378
Vis vedlegget 29379
Vis vedlegget 29380
Vis vedlegget 29381
Vis vedlegget 29382
Vis vedlegget 29383
Vis vedlegget 29384

Herlige bilder av bursdagsbarnet:D:D:D

Liana reagerte på alle hun ikke kjente så godt, og spesielt menn! Har blitt bedre nå, men holdt på i 1-2 mnd ;) er ganske normalt med sånne perioder hos de små..

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg la meg heldigvis ikke så tidlig i går at jeg hadde sovet altfor mye, det ble helt passe kjenner jeg på energien nå :D
Det gikk supert med Lillebror på barnepass!! :D :D Var nok midt i blinken på formiddagen før han blr for trøtt og litt lei.
Han sovnet i bæreselen på vei til byen og bussen hjem, og sovnet utrolig nok igjen etter å ha våknet av at jeg kledde av han og la han i sengen! :D
Så jeg har fått dusjet, pumpet meg og skal spise litt nå! :D
Utrolig deilig å trene på denne tiden av dagen, det skal absolutt gjentas!

Vis vedlegget 29376
Vis vedlegget 29378
Vis vedlegget 29379
Vis vedlegget 29380
Vis vedlegget 29381
Vis vedlegget 29382
Vis vedlegget 29383
Vis vedlegget 29384
Så flotte bilder!!! Ser ut til at kake var populært ;)
Hermine er også livredd gamle mennesker :p :eek: Blir jo knall når min mormor kommer å skal være hos mamma hele vinteren :p ;) satser på at det går seg til ;) ellers har hun aldri vært spesielt redd folk, men litt som Jenny at hun studerer de litt morskt før hun avgjør om de fortjener et smil og et hei ;) :p MEN nå når hun er i bhg er hun redd VELDIG mange voksne der, så er tydelig at hun er utrygg i den settingen :( sålenge hun er sammen med meg eller pappan er alt ok!

Jeg la meg heldigvis ikke så tidlig i går at jeg hadde sovet altfor mye, det ble helt passe kjenner jeg på energien nå :D
Det gikk supert med Lillebror på barnepass!! :D :D Var nok midt i blinken på formiddagen før han blr for trøtt og litt lei.
Han sovnet i bæreselen på vei til byen og bussen hjem, og sovnet utrolig nok igjen etter å ha våknet av at jeg kledde av han og la han i sengen! :D
Så jeg har fått dusjet, pumpet meg og skal spise litt nå! :D
Utrolig deilig å trene på denne tiden av dagen, det skal absolutt gjentas!
Så bra at det var en suksess! :D
Her utgår trening på dagtid, sliter nok som det er med å fokusere på studiene :p ;)

Så bra at det var en suksess! :D
Her utgår trening på dagtid, sliter nok som det er med å fokusere på studiene :p ;)
Jeg har jo han på dagtid uansett, så det er begrenset hvor mye studier jeg får gjort da.
Og med to unger og jobbing går ofte ettermiddagen unna altfor fort.
Så jeg ble veldig glad for at de åpnet barnepassen igjen, og at han ser ut til å trives der :)

Back
Topp