Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
aha okey.. men da burde det jo ordne seg på en eller annen måte hvertfallmed eller uten operasjon..
Vi har 3 års bryllupsdag i dag og har hentet lillesøster som skal passe barna mens vi drar ut for å spise!![]()
Jeg var også veldig heldig sånn sett, nasse sov godt inni magen om natta![]()
ja dem sier at babyene stort sett følger samme sove-rytme når de blir født, som inni magen.. og det har stemt med begge to her.. Emira var aktiv om natten når hun var i magen, og jeg slet veldig med å få hun til å sove mer enn 30-45 min av gangen i egen seng de 2 første månedene.. og hun hadde 5 timers "dupp" midt på dagenmen det snudde seg selv etterhvert!
![]()
Gratulerer så mye med bryllupsdagen!!Vi har 3 års bryllupsdag i dag og har hentet lillesøster som skal passe barna mens vi drar ut for å spise!![]()
Vi har 3 års bryllupsdag i dag og har hentet lillesøster som skal passe barna mens vi drar ut for å spise!![]()
Her stemte det ikke i starten, men etter hvert så ble det mer soving på natten heldigvis![]()
ja den søvnen vi får om natten, er gull verdt! uansett om man prøver å ta igjen på dagen, så er det ikke det samme..
Da har vi vært på babysvømming, det var stor suksess
Nasse har ikke astma, men mest sannsynlig falske mandler, hun skal ta røntgen i morgen så får vi se over helga.
Det bekymrer meg en smule, hun har sluttet å puste med nesen, kun med munnen.
stakkars liten, da er hun bra tett i nesen sinBra legen tar tak i det da!
Ja, helt utrolig at vi ble sendt hjem to ganger av fastlegen, skal sannelig fortelle han det neste gang jeg skal dit.
Nei det skal være sikkert, det blir vel enda mindre søvn når man har to barn, for ikke å snakke om nr 3
Det er noe jeg gruer meg litt til kjenner jeg, vet det kommer til å bli tøft med søvnen, hørt at mange sliter med søvnvansker hos førstemann når man har to tette. Håper ikke det stemmer.
Endelig hjemme etter en laaaang dag! SLIIIITEN!
Hermine fikk kveldsmat i bilen på tur hjem fra grilltur, var redd for at hun skulle sovne uten matMen det gjorde hun ikke, fikk stelt henne og gitt flaske før hun sovna
Bæsja MASSE på potta i kveld også, ennå dårlig i magen så lurer på om hun har spist noe rart ute
![]()
Nå har jeg FERIE!!!I morra skal vi pakke, og så ha søs og guttene hennes på sein middag (sushi) siden de skal flytte fra byen før vi er hjemme fra ferie igjen! Fredag reiser vi på ferie
![]()
Har handla på Miinto.no etter at Sukkersnusk frista meg med den hjemmesida
Heldress i bambus fra Tiljamid:
![]()
Molo Fiona heldrakt
![]()
Ida T body
![]()
Så nå gleder jeg meg til vi kommer HJEM fra ferie for da ligger de på posten og venter![]()
Jeg var forberedt på det når jeg var gravid med Liana, men var heldig og fikk en baby som sov ordentlig fra kl 11-12 om kvelden til kl 5-6, ble ammet og sovnet igjen i 2-3 timer!så var sjeldent jeg trengte noe søvn ellers på dagen
og håper sååå mye det ikke blir så mye søvnmangel med nr 3 heller
ja det håper jeg da ikke stemmer med allehaha.. heldigvis så går begge jentene i bhg når nr 3 kommer, og samboer får vel 3 uker permisjon ved fødselen
![]()