Onsdagsprat

Har handla på Miinto.no etter at Sukkersnusk frista meg med den hjemmesida :p
Heldress i bambus fra Tiljamid:
bambus-dress-fra-tiljamid-815632-190x286.jpg

Molo Fiona heldrakt

molo-fiona-heldrakt-695990-190x286.jpg

Ida T body

idat-body-med-marihone-882168-190x286.jpg

Så nå gleder jeg meg til vi kommer HJEM fra ferie for da ligger de på posten og venter :D

Hehe sorry:-):-)
Så utrolig fine klær:-) Jeg liker så godt klærne fra Ida T

Hehe sorry:):)
Så utrolig fine klær:) Jeg liker så godt klærne fra Ida T

jeg også! Men har ikke funnet det noen steder tidligere! Like greit, for nå varer jo faktisk klærne en stund, så da kan man jo bruke litt penger på de ;) Fant en Ida T heldress nå når jeg hadde sendt inn bestillinga...vil ha den oooog o_O :P

En ting er hvertfall sikkert, at Hermine har fått i seg noe kroppen ikke vil ha :p håper det går over snart da!
Så deilig med ferie :D:D blir sikkert kos med litt middag med selskap :):)
Hvor skal dere reise på ferie?

jepp! Håper bare det går over før vi reiser, OG at hun ikke blir noe verre! o_O
Vi skal på bilferie, litt i Norge og litt i Sverige :)

fine fine klær! er alltid gøy med klær til barna.. hehe har nesten ikke kjøpt klær til meg selv etter at jeg fikk barn :p mye morsommere å handle til dem:D

På denne siden har de også en del fine og morsomme klær og ting til barn!
http://babymaisen.no/

ja, og de vokser jo stadig ut av klærne sine, så da MÅ man jo handle nytt hele tiden :D Ingen som ser på mamman uansett, så spiller ikke så stor rolle hva man selv har på seg :P

Så herlig å få et slikt barn:)
Jeg håper jeg er like heldig hehe:) Hjelper at pappan er litt hjemme å hjelper til ja.

Ja det gikk over all forventning :):) og i tillegg til det, så var jeg i så bra form etter fødselen at jeg dro hjem dagen etter :P Kunne vel egentlig reist hjem etter 3-4 timer!:eek: men det gjorde jeg ikke da :P

Ja vi får krysse fingrene og håpe på at dere er minst like heldige!;):D

jeg også! Men har ikke funnet det noen steder tidligere! Like greit, for nå varer jo faktisk klærne en stund, så da kan man jo bruke litt penger på de ;) Fant en Ida T heldress nå når jeg hadde sendt inn bestillinga...vil ha den oooog o_O :p

Ooooh, det skulle du ikke sagt, nå fikk jeg også lyst på hehe:-) Men jeg må vente, vi skal til stryn i sommer, har tenkt å handle litt på skogstad outlet.

Ja det gikk over all forventning :):) og i tillegg til det, så var jeg i så bra form etter fødselen at jeg dro hjem dagen etter :p Kunne vel egentlig reist hjem etter 3-4 timer!:eek: men det gjorde jeg ikke da :p

Ja vi får krysse fingrene og håpe på at dere er minst like heldige!;):D

Ja, og at du er like heldig med nr 3:-)

Ooooh, det skulle du ikke sagt, nå fikk jeg også lyst på hehe:) Men jeg må vente, vi skal til stryn i sommer, har tenkt å handle litt på skogstad outlet.

seeee på denne da!!! :D :P
heldrakt-cat-451214-190x286.jpg

Perfekt til barnehagen ;)
Kjøpte i 86 de andre dressene jeg!

jepp! Håper bare det går over før vi reiser, OG at hun ikke blir noe verre! o_O
Vi skal på bilferie, litt i Norge og litt i Sverige :)

ja ikke noe gøy å skifte bleier eller vaske potte etter et sånt utbrudd :(:P og blir jo litt vanskelig å vite hvor mye næring de har tatt til seg hvis de har diarè flere ganger om dagen, i flere dager..
Høres jo gøy ut da :D og dere er jo så heldige som har en "tur-baby" :P hadde vel nesten vært et mareritt for oss med bilferie med disse ungene vi har :P:P

ja, og de vokser jo stadig ut av klærne sine, så da MÅ man jo handle nytt hele tiden :D Ingen som ser på mamman uansett, så spiller ikke så stor rolle hva man selv har på seg :p

ja ikke sant! :P vokser ut med engang :P hehehe.. nesten litt kjedelig at Liana har brukt str 74-80 siden hun var 6 mnd :P for nå trenger jeg lissom ikke noe :( hehe.. :P
hahaha nei det har du jammen rett i :D :P

for en søt liten mage! :D Jeg var SVÆR allerede på den tida jeg :p

hehe ja den er heldigvis ikke så stor enda :D samme som de 2 andre gangene, bare at jeg selv har mer på kroppen :P
rart det skal være så forskjell på magene til gravide, noen kan man nesten ikke se magen på denne tiden engang, mens andre ser ut som om de er høygravide :P

ja ikke sant! :p vokser ut med engang :p hehehe.. nesten litt kjedelig at Liana har brukt str 74-80 siden hun var 6 mnd :p for nå trenger jeg lissom ikke noe :( hehe.. :p
hahaha nei det har du jammen rett i :D :p

hehe, ja, ikke sant :P Hermine brukte 68/74 da hun var 6 måneder, og 74/80 nå :)

ja ikke noe gøy å skifte bleier eller vaske potte etter et sånt utbrudd :(:p og blir jo litt vanskelig å vite hvor mye næring de har tatt til seg hvis de har diarè flere ganger om dagen, i flere dager..
Høres jo gøy ut da :D og dere er jo så heldige som har en "tur-baby" :p hadde vel nesten vært et mareritt for oss med bilferie med disse ungene vi har :p:p

det er heldigvis ikke direkte diarè, er "bare" løs mage flere ganger for dag :eek: o_O Men hun spiser godt og virker ikke syk på noe vis, så hun plages ikke av det...bare meg som plages av det :P
...ooog pappan som måtte skifte på henne etter at hun hadde bæsja gjennom klærne sine :D :P ;)

Ooooh, det skulle du ikke sagt, nå fikk jeg også lyst på hehe:) Men jeg må vente, vi skal til stryn i sommer, har tenkt å handle litt på skogstad outlet.

NÅ er den Ida T dressen også bestilt :D :p Så NÅ har vi iallfall nok klær klar til barnehagestart! :)

det er heldigvis ikke direkte diarè, er "bare" løs mage flere ganger for dag :eek: o_O Men hun spiser godt og virker ikke syk på noe vis, så hun plages ikke av det...bare meg som plages av det :p
...ooog pappan som måtte skifte på henne etter at hun hadde bæsja gjennom klærne sine :D :p ;)

Det er godt det da, at hun ikke plages og at hun spiser bra :D
Bare å overlate det til pappan, er vel han som får betalt for sånt :P hehe..

NÅ er den Ida T dressen også bestilt :D :p Så NÅ har vi iallfall nok klær klar til barnehagestart! :)
Greit å ha ting klart:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp