Onsdagsprat

God Morgen :)

Jeg og pappaen til Fie har gådd fra hverandre, jeg jeg bor nå midlertidig hos mamma (jippi :/ )
Er utrolig dårlig me leiligheter her i distrikte :/

Men går godt føreløbi :)

Fie er hoss pappaen sin, og eg ska hent ho i 2-3 tia :)
Så i dag ha eg søve helt tell klokka 10 :D woohooo! og fått sovet hele natta, første gang på 9 mnd ;)
Det va utrolig godt :)

Ellers så er det 16 grader ute å noen små skjyer på himmelen :)
Jeg har tenkt å gjøre fint lite til jeg ska hente mamma´s lille solstråle <3

SÅ synd å høre om dere, men noen ganger er det nok til det beste slik =)
Så herlig å sove så godt da :D

God morgen alle dere! :)
Her våknet jeg først kl 6:30 av Emira som måtte på do :P Så gikk hun på rommet sitt igjen og jeg la meg til å sove videre :P Så våknet Liana kl 8 :) merker STOR forskjell på humøret hennes idag, iforhold til de andre dagene hvor hun har våknet 6:30..

Idag skal jeg til jordmor :) men glemte jo helt å ta urinprøva når jeg sto opp :P så får gjøre det etterpå istedet ;):P Nå skal jeg straks gi Liana litt brød, også er det inn i dusjen med meg :)
Spennende med kontroll da:D noe av det jeg likte best ved graviditeten;):p men man har kanskje ikke så mye tid til å fokusere så mye på svangerskapet med nr 3? :p;)

*Surfer mobilt*

Spennende med kontroll da:D noe av det jeg likte best ved graviditeten;):p men man har kanskje ikke så mye tid til å fokusere så mye på svangerskapet med nr 3? :p;)

*Surfer mobilt*

Ja er moro med kontroller :D og like gøy hvergang å høre hjertet til den lille :) Alt sto bra til med både lillebror og meg, og da er jo ingenting bedre enn det :D
eh nei, jeg skal innrømme at jeg ikke får fokusert så mye på nr 3 :P plutselig er jeg veldig usikker på hvilken uke jeg er i, og ofte jeg "glemmer" at jeg faktisk er gravid.. hehe men sånn er det vel bare når man har så mye å styre med ellers :P får håpe det blir bedre når babyen er født :P:D hahah..

Kjenner til den der du, Hermine har sovet til over 08 hver dag mens jeg har vært på jobb! o_O MEN idag våkna hun 06.40, nesten så jeg godta meg litt :p ;)

Hehe skjønner godt at du godtet deg litt da ja:-)

God morn!:)
Her også har hun begynt å sove lenge.. I går var hun i seng før 18.30, og vi våkna av at hun laga lyder 07.50. Heldigvis for meg skal jeg ikke på jobb før 11.15 i dag, så jeg kunne nyte godt av det jeg også.;)
Så fint det er hos deg da! Her er det overskya, men plutselig kan sola dukke opp uansett! Håper det..
Ønsker Anette lykke til hos legen!!!

Så deilig å begynne sent:-) Rart at de skal begynne å sove lenge når det er mannen som skal ha perm synes jeg :cool:

Åh
Så typisk :p

Ikke bra at hun ikke er helt frisk. Men om det er astma så finnes det hvertfall medisiner som hjelper bra ;)

Det var ikke astma, men muligens falske mandler.

Da har vi vært på babysvømming, det var stor suksess :dog
Nasse har ikke astma, men mest sannsynlig falske mandler, hun skal ta røntgen i morgen så får vi se over helga.
Det bekymrer meg en smule, hun har sluttet å puste med nesen, kun med munnen.

Da har vi vært på babysvømming, det var stor suksess :dog
Nasse har ikke astma, men mest sannsynlig falske mandler, hun skal ta røntgen i morgen så får vi se over helga.
Det bekymrer meg en smule, hun har sluttet å puste med nesen, kun med munnen.

Hva skjer da hvis det er falske mandler? Må de opereres bort? Skjønner at du er litt bekymret da, men det ordner seg nok ;):)

*sender fra pipe-gjøken*

Så deilig å begynne sent:-) Rart at de skal begynne å sove lenge når det er mannen som skal ha perm synes jeg :cool:
Ja, ikke sant..:p OG mamma sa at barna er greiere/mindre sutrete med far enn mor, så her i huset går iallfall pappapermisjonen glatt. Her en dag sa mannen at han kunne tenkt seg å vært hjemme et helt år sammen med vesla. Hehe..

Ja, ikke sant..:p OG mamma sa at barna er greiere/mindre sutrete med far enn mor, så her i huset går iallfall pappapermisjonen glatt. Her en dag sa mannen at han kunne tenkt seg å vært hjemme et helt år sammen med vesla. Hehe..

Oi såpass, det hadde ikke mannen her i huset:-)

Hva skjer da hvis det er falske mandler? Må de opereres bort? Skjønner at du er litt bekymret da, men det ordner seg nok ;):)

*sender fra pipe-gjøken*

Ja i verste fall så må de det, det kan virke som det kanskje er aktuelt i dette tilfellet.
Ja håper det, det er tydeligvis arvelig, mannen hadde også dette som barn.

Takk :D jordmor syns den var liten til å være 3 gangs :p men lå midt på streken på skalaen ;):)

*sender fra pipe-gjøken*

Synes den ser helt perfekt ut, kjenner du mye liv?:-)

Ja i verste fall så må de det, det kan virke som det kanskje er aktuelt i dette tilfellet.

aha okey.. men da burde det jo ordne seg på en eller annen måte hvertfall :) med eller uten operasjon..

Håper dere får svar fort og at hun blir frisk :)

Synes den ser helt perfekt ut, kjenner du mye liv?:)

<3 :) hehe.. ja er mye liv nå for tiden :D spretter overalt inni der :P hehe men merker det mest når det er rolig rundt meg, men det er sikkert fordi at jeg da tar meg tid til å kjenne det :P:) heldigvis så er det rolig der inne om natten :D og håper det holder seg sånn! for det gjorde det med Liana, og hun sov 5-6 timer om natten fra første dag :D:P hehe..

Vi har 3 års bryllupsdag i dag og har hentet lillesøster som skal passe barna mens vi drar ut for å spise! :-)

<3 :) hehe.. ja er mye liv nå for tiden :D spretter overalt inni der :p hehe men merker det mest når det er rolig rundt meg, men det er sikkert fordi at jeg da tar meg tid til å kjenne det :p:) heldigvis så er det rolig der inne om natten :D og håper det holder seg sånn! for det gjorde det med Liana, og hun sov 5-6 timer om natten fra første dag :D:p hehe..

Jeg var også veldig heldig sånn sett, nasse sov godt inni magen om natta:-)

Back
Topp