Onsdagsprat

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Godmorgen:p

Jeg venter på buss nr to som skal ta meg på jobben. Det er godvær i dag også, herlig.
Anette skal til barnelegen igjen i dag, hosten har ikke blitt noe bedre, men hun er frisk og fornøyd ellers da. Håper det ikke er astma.
Vurderer babysvømming etter jobben:)
Litt misunnelig på mannen som sov enda når jeg dro, typisk at hun skal begynne å sove lenge mens jeg må på jobb;)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

1371619516579.jpg
Været i dag:p

Jeg venter på buss nr to som skal ta meg på jobben. Det er godvær i dag også, herlig.
Anette skal til barnelegen igjen i dag, hosten har ikke blitt noe bedre, men hun er frisk og fornøyd ellers da. Håper det ikke er astma.
Litt misunnelig på mannen som sov enda når jeg dro, typisk at hun skal begynne å sove lenge mens jeg må på jobb;)

Kjenner til den der du, Hermine har sovet til over 08 hver dag mens jeg har vært på jobb! o_O MEN idag våkna hun 06.40, nesten så jeg godta meg litt :P ;)

God morgen!
Deilig sommervær her også idag, men litt kjølig på morran. Håper det blir litt varmere utover dagen!
Idag har jeg siste arbeidsdag før 3 uker feire :D *tjoheii*
Koser meg med en kokkoslatte før jobben mens Hermine tuter rundt på gulvet og skråååler "mamma-mamma-mamma" :rolleyes: DA er det greit å gå på jobb liksom! :D

I ettermiddag skal vi på sommeravslutning med jobben til mannen, grilltur med barn og det hele. Blir sikkert kos! :)

God morn!:)
Her også har hun begynt å sove lenge.. I går var hun i seng før 18.30, og vi våkna av at hun laga lyder 07.50. Heldigvis for meg skal jeg ikke på jobb før 11.15 i dag, så jeg kunne nyte godt av det jeg også.;)
Så fint det er hos deg da! Her er det overskya, men plutselig kan sola dukke opp uansett! Håper det..
Ønsker Anette lykke til hos legen!!!

God morgen!
Vi våkna klokka 08.10 i dag. Snuppa har altså sovet i 13 timer! Var deilig :-)

Vi skal på lekeland i dag og kose oss der. Og så skal jeg til frisøren. Synst det er såååå kjedelig hos frisøren, men nå må jeg ta meg tur ;-p

Håper dere alle får en fin dag!! :-)

Åh
Så typisk :-p

Ikke bra at hun ikke er helt frisk. Men om det er astma så finnes det hvertfall medisiner som hjelper bra ;)

God formiddag!
Jeg er på infomøte hos NAV i dag, info og veiledning :)
ImageUploadedByBV Forum1371625565.398819.jpg
Litt ventetid bare, men jeg fant meg kaffe hvertfall :-)
Lillebror bare skrek da jeg skulle dra, ingenting hjalp. Håper mannen fikk roet han ned!!

Lykke til hos barnelege, og får håpe det ikke er astma eller noe annet dumt ;)

God morgen!
Deilig sommervær her også idag, men litt kjølig på morran. Håper det blir litt varmere utover dagen!
Idag har jeg siste arbeidsdag før 3 uker feire :D *tjoheii*
Koser meg med en kokkoslatte før jobben mens Hermine tuter rundt på gulvet og skråååler "mamma-mamma-mamma" :rolleyes: DA er det greit å gå på jobb liksom! :D

I ettermiddag skal vi på sommeravslutning med jobben til mannen, grilltur med barn og det hele. Blir sikkert kos! :)

Høres ut som en superfin dag! Så mye bra på èn dag :P hehe nyt den! :D

Skallebank i dag jeg... jeg må være forsiktig med hva jeg spiser sent på kvelden for hvis ikke får jeg migrene.. men trodde ikke jeg skulle få vondt i hodet av å spise gryn (frokostblanding)! Var ute og jogget etter leggetid for guttene og så ble det ikke til at jeg spiste kvelds før kl 22... gjør ikke DET igjen!
Er på jobb da, så er ikke så ille. Håper bare det ikke utvikler seg til migrene for da må jeg bare gå hjem og legge meg.

Daniel har sovet godt i natt, våknet kun en gang i 2 tiden, men sovnet da han fikk tutten. Så var han oppe igjen kl 05:55 og da ammet vi i en 20-30 minutter før vi stod opp alle sammen. Storebror kom også inn og lå i senga. Godt og trangt!

God morgen alle dere! :)
Her våknet jeg først kl 6:30 av Emira som måtte på do :P Så gikk hun på rommet sitt igjen og jeg la meg til å sove videre :P Så våknet Liana kl 8 :) merker STOR forskjell på humøret hennes idag, iforhold til de andre dagene hvor hun har våknet 6:30..

Idag skal jeg til jordmor :) men glemte jo helt å ta urinprøva når jeg sto opp :P så får gjøre det etterpå istedet ;):P Nå skal jeg straks gi Liana litt brød, også er det inn i dusjen med meg :)

God formiddag!
Jeg er på infomøte hos NAV i dag, info og veiledning :)
Vis vedlegget 19153
Litt ventetid bare, men jeg fant meg kaffe hvertfall :-)
Lillebror bare skrek da jeg skulle dra, ingenting hjalp. Håper mannen fikk roet han ned!!
Hermine bare vinket og lo da jeg dro:p nesten så jeg skulle ønske hun iallfall var litt trist når jeg går;)

*Surfer mobilt*

.

*sender fra pipe-gjøken*

Et lite magebilde :)

1371635620467.jpg

*sender fra pipe-gjøken*

Hermine bare vinket og lo da jeg dro:p nesten så jeg skulle ønske hun iallfall var litt trist når jeg går;)

*Surfer mobilt*
Hehe!
Han skrek uansett om jeg tok han da, så det var nok ikke fordi jeg skulle dra!

God Morgen :)

Jeg og pappaen til Fie har gådd fra hverandre, jeg jeg bor nå midlertidig hos mamma (jippi :/ )
Er utrolig dårlig me leiligheter her i distrikte :/

Men går godt føreløbi :)

Fie er hoss pappaen sin, og eg ska hent ho i 2-3 tia :)
Så i dag ha eg søve helt tell klokka 10 :D woohooo! og fått sovet hele natta, første gang på 9 mnd ;)
Det va utrolig godt :)

Ellers så er det 16 grader ute å noen små skjyer på himmelen :)
Jeg har tenkt å gjøre fint lite til jeg ska hente mamma´s lille solstråle <3

Back
Topp