Onsdagsprat 27.11

Nei takk, vil ikke ha de virusinfiserte skruene dine da :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Kan jeg ikke skjønne :-p
Mamma legger T, og mannen kommer hjem om en time. Heldigvis. Men han drar jo igjen i morgen og blir borte til fredag...

Kan jeg ikke skjønne :-p
Mamma legger T, og mannen kommer hjem om en time. Heldigvis. Men han drar jo igjen i morgen og blir borte til fredag...
Får satse på at du er bedre igjen til i morgen da! ...og at mannen din slipper å bli syk på reise ;)

Vet at dem som er mye trøtt kan ha mangel på noen B-vitaminer og for lite jern i blodet ;) er jo bare til å ta en tur til legen:) du har ikke bilde av lysene da?:D

☆★hilsen meg★☆
Kanskje det er B-vit jeg mangler ...

Så fint at alt gikk bra i b.hagen da :-)
Skal snart hoppe i dusjen :-)

Ungene sovnet ikke før 19.45,tydelig party.... haha... nå er det stille en laaang stund håper jeg.

Prøvde å legge inn bildene jeg tok nettopp.. men da stopper hele bv og bildene forsvinner... dritt!!!

Sent from my GT-I9300

Kanskje det er B-vit jeg mangler ...

Så fint at alt gikk bra i b.hagen da :-)
Skal snart hoppe i dusjen :-)

Ungene sovnet ikke før 19.45,tydelig party.... haha... nå er det stille en laaang stund håper jeg.

Prøvde å legge inn bildene jeg tok nettopp.. men da stopper hele bv og bildene forsvinner... dritt!!!

Sent from my GT-I9300

Kan jo hende ;) er hvertfall noen jeg kjenner som manglet det og jern, når de var mer trøtt en vanlig ;)

Haha hadde vel vært bra om dem hadde sovet lenge imårra å! Men det skal vel mye til hos dine barn?:P

Teit at bv klikker da:confused: du får prøve igjen en annen gang :D

☆★hilsen meg★☆

Heija jente :D
Eg trur dt gjekk sånn pasre bra på matematikk eksamen i dag :cool:

Så no e dt bære ein eksamen igjen før dt bi juleferi på meg! :rolleyes: og dn e på mandag! Så eg har under ei uka igjen, så eg må lær meg ein heil masse filosofi på :confused: håp eg klar å husk litt værtfall :p

Ellers så va eg å Fie tell søster i dag å baka bolla lamme dæm :) å kosa åss ;)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1385592022320.jpg
    1385592022320.jpg
    46,1 KB · Visninger: 8
  • 1385592057894.jpg
    1385592057894.jpg
    50,4 KB · Visninger: 8

Så no e dt bære ein eksamen igjen før dt bi juleferi på meg! :rolleyes: og dn e på mandag! Så eg har under ei uka igjen, så eg må lær meg ein heil masse filosofi på :confused: håp eg klar å husk litt værtfall :p

<3 Fie Elise <3
Så koselig med baking sammen med barna.:)
Så bra at du har en grei magefølelse etter dagens eksamen. Masse lykke til på mandag! Jeg var ferdig med.praksis forrige uke, leverte praksisoppgava mi i dag, også har jeg forelesning i morra og fredag, før eksamen på tirsdag. Har dere krav på forberedelsestid i forkant av eksamen? Det har ikke vi.:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uææææ, for et uvær!!!
Heidi all over again, + regn/hagl, torden og lyn. Full pakke! Det knaker i tak og vegger, mens trærne utenfor knirker mens de vaier i vinden. Jeg er ikke redd for litt blæst, men nå er det uteivelig ja..Ser ikke frem til å skulle legge meg AKKURAT! Heldigvis sover vesla som en stein oppe på loftet.

God natt alle damer! :)

<3 Fie Elise <3
Huff, ex.phil er noe herk å pugge. Men lær deg de viktigste "store" som platon, aristoteles og sokrates. Og litt etikk, så går det nok greit skal du se. Jeg fikk om platon og huleligningen den gangen jeg hadde, var heldig for det var det eneste jeg kunne :p

Så koselig med bollebaking :D

Så koselig med baking sammen med barna.:)
Så bra at du har en grei magefølelse etter dagens eksamen. Masse lykke til på mandag! Jeg var ferdig med.praksis forrige uke, leverte praksisoppgava mi i dag, også har jeg forelesning i morra og fredag, før eksamen på tirsdag. Har dere krav på forberedelsestid i forkant av eksamen? Det har ikke vi.:(

takk :)

Nei…vetsje om vi har krav på forberedelses tid :P Vi har eksamen på mandag…så det e 4 daga med lesing….og pensumet e STORT!!! så her må eg velg nåkka eg trur kjæm på eksamen…må ta en rå sjanse :P

Huff, ex.phil er noe herk å pugge. Men lær deg de viktigste "store" som platon, aristoteles og sokrates. Og litt etikk, så går det nok greit skal du se. Jeg fikk om platon og huleligningen den gangen jeg hadde, var heldig for det var det eneste jeg kunne :p

Så koselig med bollebaking :D

Oppgaven på eksamen e satt opp sånn at man får 4 oppgava å ska velg 2…og må ha bestått på begge før å stå…
Og de som e vekti e; Platon, Aristoteles, Descart, Hume, Hobbs, Kant, Utilitarismen, Etikk, Politik ooog Vitenskap….

Såeh…her må velg velg å vrak litt trur eg…på det som trur kjæm på eksamen...

Back
Topp