WOW, det var varmt!!!Er 21 grader i solveggen6 grader i skyggen, virkelig vår her nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WOW, det var varmt!!!Er 21 grader i solveggen6 grader i skyggen, virkelig vår her nå
![]()
Ja hun er sååå fornøyd!Så utrolig søt og nydelig Herminemor erog kjempeflink til og komme seg rundt
Ser hu blir utrolig stolt
![]()
Så flotte klær
Lillegull i body fra Name It.
Hun var sååå fornøyd når hun fikk gnage på ei pære tidligere. Vis vedlegget 10200
Vis vedlegget 10201
Ja, jeg vet. Pleier å gjøre det altså.Hihi hun er så herlig
Bare et lite innspill..
Anbefaler at ungen sitter oppreist på fanget eller i høystol om de skal spise selv.. Plutselig biter de av en stor bit og brekningsrefleksen fungerer ikke som den skal når de sitteligger i en vippestol![]()
Var potte sur før hun fikk smake på den da. Greit at hun lett distraheres innimellom.Næmmen så herlig da, ser ut som hun liker den pæra![]()
Ja, jeg vet. Pleier å gjøre det altså.Dette var bare en kjapp smaksprøve på mammas pære fordi hun var så sur. Hun fikk tygge på en asparges mens hun satt i antilop-stolen her en dag. Veldig grei grønnsak å håndtere for de små hendene virka det som! Meeen hun fikk litt mageknip av det da.. Skal prøve gulrot i morra tror jeg.
![]()
ser ut som at hun storkoste seg!Lillegull i body fra Name It.
Hun var sååå fornøyd når hun fikk gnage på ei pære tidligere. Vis vedlegget 10200
Vis vedlegget 10201
Var potte sur før hun fikk smake på den da. Greit at hun lett distraheres innimellom.![]()
Glemte å kjøpe gulerot, kanskje hun kan få litt potet i hånda![]()
Potet er fint =) Skjær det i litt store pommes frites-staver![]()
Her er det veldig populært å slippe det på gulvetJeg vet hun er glad i det, så da går det sikkert ned noe. Ellers dasker hun maten i bordet og slår det til mos hehe![]()
hahaha, vi ga Hermine en hel potet da vi spiste middag en dag...den var veeeldig glatt og spratt i været og videre ned på gulvet (til hundens store glede)Glemte å kjøpe gulerot, kanskje hun kan få litt potet i hånda![]()