Onsdagsbarn

Så utrolig søt og nydelig Herminemor er:rolleyes::rolleyes::D og kjempeflink til og komme seg rundt:D Ser hu blir utrolig stolt:rolleyes::p;):D
Ja hun er sååå fornøyd! :D idag skjønte hun at hun kan komme etter meg inn på kjøkkenet, hørte bare hun stønna og pusta der hun kom kavende i full fart etter meg:rolleyes:

Veldig varmt her også, på kanten å bruke dunpose i dag :o
Men jeg har bestilt vår/sommer/høstpose som hører til sportsdelen til vognen, kanskje den passer i bagen også!

Nasse i klær fra Kappahl:cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Lillegull i body fra Name It.
Hun var sååå fornøyd når hun fikk gnage på ei pære tidligere. 1365013523589.jpg
1365013619108.jpg

Næmmen så herlig da, ser ut som hun liker den pæra:-)

Lillegull i body fra Name It.
Hun var sååå fornøyd når hun fikk gnage på ei pære tidligere. Vis vedlegget 10200
Vis vedlegget 10201

Hihi hun er så herlig :)
Bare et lite innspill..
Anbefaler at ungen sitter oppreist på fanget eller i høystol om de skal spise selv.. Plutselig biter de av en stor bit og brekningsrefleksen fungerer ikke som den skal når de sitteligger i en vippestol :)

Hihi hun er så herlig :)
Bare et lite innspill..
Anbefaler at ungen sitter oppreist på fanget eller i høystol om de skal spise selv.. Plutselig biter de av en stor bit og brekningsrefleksen fungerer ikke som den skal når de sitteligger i en vippestol :)
Ja, jeg vet. Pleier å gjøre det altså.;) Dette var bare en kjapp smaksprøve på mammas pære fordi hun var så sur. Hun fikk tygge på en asparges mens hun satt i antilop-stolen her en dag. Veldig grei grønnsak å håndtere for de små hendene virka det som! Meeen hun fikk litt mageknip av det da.. Skal prøve gulrot i morra tror jeg.:)

Ja, jeg vet. Pleier å gjøre det altså.;) Dette var bare en kjapp smaksprøve på mammas pære fordi hun var så sur. Hun fikk tygge på en asparges mens hun satt i antilop-stolen her en dag. Veldig grei grønnsak å håndtere for de små hendene virka det som! Meeen hun fikk litt mageknip av det da.. Skal prøve gulrot i morra tror jeg.:)

Nam nå fikk jeg lyst på asparges! Har prøvd det her og men den var ikke kokt nok til at han fikk noe i seg.
Det ble gulrot her i dag. Skal nok gi det noen dager nå så han ikke får forskjellig hele tiden :)

Glemte å kjøpe gulerot, kanskje hun kan få litt potet i hånda:-)

Potet er fint =) Skjær det i litt store pommes frites-staver :D

Jeg vet hun er glad i det, så da går det sikkert ned noe. Ellers dasker hun maten i bordet og slår det til mos hehe:-)

Jeg vet hun er glad i det, så da går det sikkert ned noe. Ellers dasker hun maten i bordet og slår det til mos hehe:)
Her er det veldig populært å slippe det på gulvet :p
Skal kjøpe inn et lite stykke voksduk å ha under stolen!

Glemte å kjøpe gulerot, kanskje hun kan få litt potet i hånda:)
hahaha, vi ga Hermine en hel potet da vi spiste middag en dag...den var veeeldig glatt og spratt i været og videre ned på gulvet (til hundens store glede) :laughing025
meeeen, ble med poteten som all annen hel mat hun får, alt kommer ut igjen når hun oppdager at det blir biter i munnen hennes o_O

For en fantastisk bukse Hermine har på seg! :) her er Elise som tester ut den nye sykehussenga si: ImageUploadedByTapatalk1365017913.402167.jpg
Her går alt foreløpig bra! Crp var lav, og det blir opr i morgen tidlig.. God kveld alle sammen :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Herlige bilder av alle de små. Har ikke tatt noe bilde av Daniel i dag jeg. Og nå sover han. Får bli noen bilder fra denne kanten i morgen heller ;)

Back
Topp