Onsdagsbarn ♥

hun satt jo fint der da! :D

hehe ja blir nok stas å sitte der når vi er på tur.. hun MÅ jo få med seg alt, og hater å bli lagt ned i vogn :P sovner sjeldent i vogna å :eek: bare hvis vi triller når hun skal ha en av sovelurene sine ;)

hehe, hun lener seg mot meg da ;) Men hun er såpass stiv i kroppen at hun fint kan stå et lite øyeblikk :p

hehe ser ut som om hun nesten er klar for å gå :P Liana er også veldig sterk i kroppen, men hun er altfor nysgjerrig så kan ikke ligge/sitte/stå i ro :P

Ja, de er fine alle sammen!!:)
Har vært hjemmefra hele dagen jeg, men fikk tatt et bilde av tullhøna før hun la seg. .
1368034499719.jpg
"La la la la la" sier hun, med en sliten pappa i bakgrunnen.♡

Ja, de er fine alle sammen!!:)
Har vært hjemmefra hele dagen jeg, men fikk tatt et bilde av tullhøna før hun la seg. .
Vis vedlegget 14131
"La la la la la" sier hun, med en sliten pappa i bakgrunnen.♡
hahaha, hun ser SÅ våken og opplagt ut, mens pappan ser ut som at han synes hjemmetilværelsen er en anelse slitsom :P ;)

hahaha, hun ser SÅ våken og opplagt ut, mens pappan ser ut som at han synes hjemmetilværelsen er en anelse slitsom :P ;)
Hehe.. Ja, i dag er han sliten, mannen min.:) Han stod opp med Jenny kl.05.30, og var alene med henne fra kl.08-19. Når jeg kom hjem holdt han på å bade henne og DA var hun trøtt da, frøken "skal dubbe minst mulig på dagtid." I tillegg hadde han laga middag til meg, så nå blir det stjerne i boka! ;)

Sendt fra den lekre mobilen til den lekre dama..;)

Hehe.. Ja, i dag er han sliten, mannen min.:) Han stod opp med Jenny kl.05.30, og var alene med henne fra kl.08-19. Når jeg kom hjem holdt han på å bade henne og DA var hun trøtt da, frøken "skal dubbe minst mulig på dagtid." I tillegg hadde han laga middag til meg, så nå blir det stjerne i boka! ;)

hehe, så flink husfar han er da! :D Er vel mer enn hva jeg får prestert iløpet av dagen hjemme :p ;)

hehe, så flink husfar han er da! :D Er vel mer enn hva jeg får prestert iløpet av dagen hjemme :p ;)
Ja, han er flink.:)
Vi vet vel selv hvor sliten man blir etter en lang dag sammen med en liten en som ikke sover noe særlig. ;)
Skal servere kaffe og frukt med vaniljekesam nå.

også virker det som om det faktisk er mer slitsomt for pappa'ne.. men det er vel kansje fordi dem ikke er vandt til å gjøre alt dette alene :P :)

Ja, han er flink.:)
Vi vet vel selv hvor sliten man blir etter en lang dag sammen med en liten en som ikke sover noe særlig. ;)
Skal servere kaffe og frukt med vaniljekesam nå.

så snill du er da!
Jeg knasker riskaker, uten salt (de blei kjøpt til Hermine), og pepsi max...ikke helt suverent altså! :P ;)

så snill du er da!
Jeg knasker riskaker, uten salt (de blei kjøpt til Hermine), og pepsi max...ikke helt suverent altså! :P ;)
Må belønne god oppførsel og innsats veittu! ;)
Og det gjorde seg med den desserten.. Brukte fjorårets blåbær, littt druer og granateple sammen med kesamen.:) Har ikke brukt så mye granateple før, men det er jo kjempegodt!

Lillemor i syden, her tar vi oss en liten matbit etter solinga:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Se på søta da..:)
Går det bra på tur?
Ja vi koser oss veldig, utrolig flott hotell, nydelig vær hver dag:)
Snuppa sover nå, vi sitter ute på balkongen.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Skjønnasene!! :)
Ble litt inspirert av alle sommerbarna i det siste, så jeg og Asle shoppet solhatter i dag selv om det regner her :P:D En hvit en, sånn som Emilie har og en som man ved å legg godviljen til kan påstå er en drage :P

1368042867279.jpg

Asle har også sånn Ole Brumm pysj som Jenny har :)

Jeg vil også til syden og ha det varmt og godt!! ;) Håper dere koser dere en hel haug!!

Skjønnasene!! :)
Ble litt inspirert av alle sommerbarna i det siste, så jeg og Asle shoppet solhatter i dag selv om det regner her :p:D En hvit en, sånn som Emilie har og en som man ved å legg godviljen til kan påstå er en drage :p

Vis vedlegget 14179

Asle har også sånn Ole Brumm pysj som Jenny har :)

Jeg vil også til syden og ha det varmt og godt!! ;) Håper dere koser dere en hel haug!!
søtingen! :rolleyes: Jeg så på en sånn en jeg også, men fant ut at alle kommer til å spørre om hun er gutt eller jente med den på, så gikk for en hvit en :P ;)

Back
Topp