hun satt jo fint der da!![]()
hehe ja blir nok stas å sitte der når vi er på tur.. hun MÅ jo få med seg alt, og hater å bli lagt ned i vogn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hun satt jo fint der da!![]()
hehe, hun lener seg mot meg daMen hun er såpass stiv i kroppen at hun fint kan stå et lite øyeblikk
![]()
hahaha, hun ser SÅ våken og opplagt ut, mens pappan ser ut som at han synes hjemmetilværelsen er en anelse slitsomJa, de er fine alle sammen!!
Har vært hjemmefra hele dagen jeg, men fikk tatt et bilde av tullhøna før hun la seg. .
Vis vedlegget 14131
"La la la la la" sier hun, med en sliten pappa i bakgrunnen.♡
Hehe.. Ja, i dag er han sliten, mannen min.hahaha, hun ser SÅ våken og opplagt ut, mens pappan ser ut som at han synes hjemmetilværelsen er en anelse slitsom![]()
![]()
hehe, så flink husfar han er da!Hehe.. Ja, i dag er han sliten, mannen min.Han stod opp med Jenny kl.05.30, og var alene med henne fra kl.08-19. Når jeg kom hjem holdt han på å bade henne og DA var hun trøtt da, frøken "skal dubbe minst mulig på dagtid." I tillegg hadde han laga middag til meg, så nå blir det stjerne i boka!
Sendt fra den lekre mobilen til den lekre dama..![]()
Ja, han er flink.hehe, så flink husfar han er da!Er vel mer enn hva jeg får prestert iløpet av dagen hjemme
![]()
![]()
så snill du er da!Ja, han er flink.
Vi vet vel selv hvor sliten man blir etter en lang dag sammen med en liten en som ikke sover noe særlig.
Skal servere kaffe og frukt med vaniljekesam nå.
Sendt fra den lekre mobilen til den lekre dama..![]()
hahaaha, ja, det er nok noe i detogså virker det som om det faktisk er mer slitsomt for pappa'ne.. men det er vel kansje fordi dem ikke er vandt til å gjøre alt dette alene![]()
![]()
Må belønne god oppførsel og innsats veittu!så snill du er da!
Jeg knasker riskaker, uten salt (de blei kjøpt til Hermine), og pepsi max...ikke helt suverent altså!![]()
![]()
Ja, de er fine alle sammen!!
Har vært hjemmefra hele dagen jeg, men fikk tatt et bilde av tullhøna før hun la seg. .
Vis vedlegget 14131
"La la la la la" sier hun, med en sliten pappa i bakgrunnen.♡
Du også.Lille skjønningen<3
Se på søta da..Lillemor i syden, her tar vi oss en liten matbit etter solingaVis vedlegget 14174
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Ja vi koser oss veldig, utrolig flott hotell, nydelig vær hver dagSe på søta da..
Går det bra på tur?

nei se på henne da!Lillemor i syden, her tar vi oss en liten matbit etter solingaVis vedlegget 14174
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
søtingen!Skjønnasene!!
Ble litt inspirert av alle sommerbarna i det siste, så jeg og Asle shoppet solhatter i dag selv om det regner herEn hvit en, sånn som Emilie har og en som man ved å legg godviljen til kan påstå er en drage
Vis vedlegget 14179
Asle har også sånn Ole Brumm pysj som Jenny har
Jeg vil også til syden og ha det varmt og godt!!Håper dere koser dere en hel haug!!