Onsdag :-)

Denne ungen min kan sitte stille i timesvis hun vettu, sålenge hun får skravle fritt :p Måtte putte smokken i munnen hennes, da ble hun litt stillere ;)

Haha ja det er vel enten/eller?:P enten har man en skikkelig aktiv unge, eller en skravlete:D hehe Liana er høyt og lavt, men også glad i å lage høye lyder:P

Hurra:D haha..

Bara bra med oss :) men Emira var nok litt sliten etter mye during og høye, slitsomme lyder rundt leiligheten:( veggene blir pusset opp utvendig..og dem holdt på til kl 19:oops: og da sa hun at hun hadde vondt i hode:( jeg må få krevet at dem slutter med det som bråker senest kl 17! Også med tanke på at Liana ofte må legges kl 18 om hun ikke har sovet på dagen.. det står jo en DIGER maskin utenfor vinduet hennes som lager ekstrem høy during:mad:
Så kjipt :-( Ja spør om de kan endre til kl 17. Stakkars. Slitsomt. Når er det forventet at de skal bly ferdige?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Jeg hadde blitt kokko av slik varme hele sommeren :p
Vi er jo kun vant til noen får varme dager her og der, og som oftest er det under 15 grader på natta likevel ;)

Så deilig:D hvertfall med tanke på nettene :) det er noe spesielt når det kommer til Rjukan og temperaturer. Værmeldinger klarer ikke å måle riktig heller:P Det kan fort bli -20 til - 30 om vinteren, og på sommeren ligger det ofte på 30-40 grader i sola:eek: da 25-30 i skyggen:confused:

Så kjipt :-( Ja spør om de kan endre til kl 17. Stakkars. Slitsomt. Når er det forventet at de skal bly ferdige?

De skal hovedsakelig jobbe til 15:30, men sto på en lapp at det kan hende de jobber til 19.. men jeg syns det bare er idiotisk! For om dem starter rundt 7 om morgen og vekker ungene, så trenger de å komme seg i seng tidligere enn 7 om kvelden for å få nok søvn.. så jeg skal rett og slett kreve det av styreformann;) greit om dem jobber lenge om det ikke forstyrrer på samme måte:)

Kan nok ta lang tid før dem er ferdige.. det dem gjør nå er å sandblåse bort malingen fra veggene (det er det dem trenger maskina til), så skal det vel legges nytt sement (eller noe), males på nytt og vinduene skal byttes:P ifjord tok dem bygget ved siden av, og da brukte dem 3-4 mnd:( men dem regner med å bli ferdig før det denne gangen!

Nydusja trollunger :-D Sovnet forøvrig Før 19 begge to. Nå er jeg sliten . Våken siden 5. Nå tar jeg kvelden tidlig for en gangs skyld ;-) God natt :-D :-D

Vedlegg

• 1403120409056.jpg
    1403120409056.jpg
    44,4 KB · Visninger: 6
  • 1403120435114.jpg
    1403120435114.jpg
    56,6 KB · Visninger: 6
Nydusja trollunger :-D Sovnet forøvrig Før 19 begge to. Nå er jeg sliten . Våken siden 5. Nå tar jeg kvelden tidlig for en gangs skyld ;-) God natt :-D :-D

Såå søte :D en med krøller og em uten :P

Det gikk supert på foreldremøte!
Jeg følte meg litt overflødig da jeg var den eneste "gamle" forelderen, men da kunne de jo spørre meg om å dele erfaringer, så det var fint.
Jeg fikk også styrer og ped.leder for meg selv mens de andre hadde omvisning og diskuterte og snakket masse om barn, utdanningen vår og alt annet spennende :D
Jeg spurte dem også om dem hadde hatt eller har barn som bruker tøybleier i barnehagen og at vi var tilbøyelige til å bruke engangs om de var helt i mot det (jeg skjønner ikke hvorfor jeg sa det, for det er jeg egentlig ikke :p Men jeg kjenner de som typer det kan være greit å være litt ydmyk mot og ville ikke virke for brisk!)
Svaret dems var litt sånn "Jeg skjønner ikke spørsmålet??!" "Er det ikke bare å kaste bæsjet i do og putte bleien i en våtpose?"
:rolleyes::cool:
Så da var det avklart.
Jeg elsker barnehagen "vår" ! Ikke for dette alene, men fordi de er så fleksible og villige til å tilpasse alles behov!
God natt :D

Jeg følte meg litt overflødig da jeg var den eneste "gamle" forelderen, men da kunne de jo spørre meg om å dele erfaringer, så det var fint.
Jeg fikk også styrer og ped.leder for meg selv mens de andre hadde omvisning og diskuterte og snakket masse om barn, utdanningen vår og alt annet spennende :D
Jeg spurte dem også om dem hadde hatt eller har barn som bruker tøybleier i barnehagen og at vi var tilbøyelige til å bruke engangs om de var helt i mot det (jeg skjønner ikke hvorfor jeg sa det, for det er jeg egentlig ikke :p Men jeg kjenner de som typer det kan være greit å være litt ydmyk mot og ville ikke virke for brisk!)
Svaret dems var litt sånn "Jeg skjønner ikke spørsmålet??!" "Er det ikke bare å kaste bæsjet i do og putte bleien i en våtpose?"
Så da var det avklart.
Jeg elsker barnehagen "vår" ! Ikke for dette alene, men fordi de er så fleksible og villige til å tilpasse alles behov!
Så bra at møtet gikk fint :)

Hehe, selv vår barnehage som er "rigid" på mye godtar tøybleiebruk uten å stille spørsmål ;) ...de aksepterer kanskje at sålenge foreldrene selv kjøper bleier kan de ikke bestemme hvilken bleietype barnet skal bruke :p

Så bra at møtet gikk fint :)

Hehe, selv vår barnehage som er "rigid" på mye godtar tøybleiebruk uten å stille spørsmål ;) ...de aksepterer kanskje at sålenge foreldrene selv kjøper bleier kan de ikke bestemme hvilken bleietype barnet skal bruke :p

Ja jeg mener jo at de ikke kan nekte. Men jeg har hørt/lest om mange som gjør det. Skylder på smittevern og mye rart. Stiller ultimatum som "ja, hvis dere lover at det aldri lekker" og slikt - akkurat som at engangs aldri lekker :-p mye rart altså!!
Men når styrer og ped.leder er så positive så smitter det nok over på andre ansatte som evt er skeptiske! :)

Surfer mobilt!

Så da var det avklart.

Så godt møtet gikk så fint :D

Her er det også noen som enten bruker en annen type engangs bleie eller tøybleier :) men da må dem ta med selv of course;) jeg har hatt lyst til å ta med up&go fra Libero, men har ikke giddet enda :P tenker jeg kan gjøre det når Liana trenes med bleieslutt :)

Her er det også noen som enten bruker en annen type engangs bleie eller tøybleier :) men da må dem ta med selv of course;) jeg har hatt lyst til å ta med up&go fra Libero, men har ikke giddet enda :P tenker jeg kan gjøre det når Liana trenes med bleieslutt :)
Bhg her vil ikke bruke up and go da det tar lengre tid å skifte på ungene spesielt om vinteren med alt av klær :)

Surfer mobilt!

Jeg er imponert over din evne til å velge senga over tv :p

Sov godt! :)

Vel.. når man legger seg kl 20, sover til kl 06:30, skyfler mini ut dørene til barnehagen, går hjem igjen og legger seg og sover til man blir vekket av telefonen kl 11:30, så kan det vel tyde på at man ikke er helt i form.. ;):P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bhg her vil ikke bruke up and go da det tar lengre tid å skifte på ungene spesielt om vinteren med alt av klær :)

Surfer mobilt!

Ikke lov med trusebleier i barnehagen her heller. Det tar for lang tid å skifte på dem. Har ikke hørt noe om tøybleier, men så har jeg ikke spurt heller da.. :P

Surfer mobilt!

Det samme er det her.. men tenker på når Liana har begynt med potte/do at dem kan bruke det som "truse" i begynnelsen tilfelle uhell.. med Emira så betalte jeg jo for bleier som ikke ble brukt der..for hun kom ofte hjem med den samme bleia vi hadde tatt på om morgen. Og da er det lissom så meningsløst å betale for bleier i barnehagen;)

Det samme er det her.. men tenker på når Liana har begynt med potte/do at dem kan bruke det som "truse" i begynnelsen tilfelle uhell.. med Emira så betalte jeg jo for bleier som ikke ble brukt der..for hun kom ofte hjem med den samme bleia vi hadde tatt på om morgen. Og da er det lissom så meningsløst å betale for bleier i barnehagen;)
Sånn sett ja :-)

Surfer mobilt!

Vel.. når man legger seg kl 20, sover til kl 06:30, skyfler mini ut dørene til barnehagen, går hjem igjen og legger seg og sover til man blir vekket av telefonen kl 11:30, så kan det vel tyde på at man ikke er helt i form.. ;):P

God bedring!!!

Tusen takk! :)
Hvordan er formen din nå, forresten?

Nå er jeg begynt på antibiotika, og formen er skikkelig crappy...bokstavelig talt :p :eek: :p Tåler antibiotika dårlig så er både uvel og småkvalm samt dårlig i magen :oops: Men satser på at den iallfall gjør jobben sin med å fjerne bakterien fra kroppen så jeg på sikt blir bedre! :)

Nå er jeg begynt på antibiotika, og formen er skikkelig crappy...bokstavelig talt :p :eek: :p Tåler antibiotika dårlig så er både uvel og småkvalm samt dårlig i magen :oops: Men satser på at den iallfall gjør jobben sin med å fjerne bakterien fra kroppen så jeg på sikt blir bedre! :)

Masse god bedring i alle fall! :)
Sitter her og er litt usikker på hva jeg skal gjøre.. Føler meg skikkelig sjaber, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bestille legetime i morgen og få meg en sykemelding for i dag og i morgen og en liten helsesjekk samtidig, eller om jeg bare skal se ann formen i morgen, evt. ta disse dagene som egenmelding og få en legetime for blodprøver og diverse neste uke eller uken etter.. Får så dårlig samvittighet når jeg er borte fra jobb, og jeg har nesten vært like mye borte fra jobb nå i år som de 9 foregående årene tilsammen.. :eek: Barnehagebasillene blir mitt endelikt ;):P:eek: Gjør selvsagt ikke saken no bedre at jeg har jernmangel jeg visst ikke får bukt med.. Er alltid helt på felgen :(

Back
Topp