Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt :-( Ja spør om de kan endre til kl 17. Stakkars. Slitsomt. Når er det forventet at de skal bly ferdige?Hurrahaha..
Bara bra med ossmen Emira var nok litt sliten etter mye during og høye, slitsomme lyder rundt leiligheten
veggene blir pusset opp utvendig..og dem holdt på til kl 19
og da sa hun at hun hadde vondt i hode
jeg må få krevet at dem slutter med det som bråker senest kl 17! Også med tanke på at Liana ofte må legges kl 18 om hun ikke har sovet på dagen.. det står jo en DIGER maskin utenfor vinduet hennes som lager ekstrem høy during
![]()
Så kjipt :-( Ja spør om de kan endre til kl 17. Stakkars. Slitsomt. Når er det forventet at de skal bly ferdige?
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Nydusja trollunger :-D Sovnet forøvrig Før 19 begge to. Nå er jeg sliten . Våken siden 5. Nå tar jeg kvelden tidlig for en gangs skyld ;-) God natt :-D :-D
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
TakkSåå søteen med krøller og em uten
![]()
Så bra at møtet gikk fintDet gikk supert på foreldremøte!
Jeg følte meg litt overflødig da jeg var den eneste "gamle" forelderen, men da kunne de jo spørre meg om å dele erfaringer, så det var fint.
Jeg fikk også styrer og ped.leder for meg selv mens de andre hadde omvisning og diskuterte og snakket masse om barn, utdanningen vår og alt annet spennende
Jeg spurte dem også om dem hadde hatt eller har barn som bruker tøybleier i barnehagen og at vi var tilbøyelige til å bruke engangs om de var helt i mot det (jeg skjønner ikke hvorfor jeg sa det, for det er jeg egentlig ikkeMen jeg kjenner de som typer det kan være greit å være litt ydmyk mot og ville ikke virke for brisk!)
Svaret dems var litt sånn "Jeg skjønner ikke spørsmålet??!" "Er det ikke bare å kaste bæsjet i do og putte bleien i en våtpose?"
Så da var det avklart.
Jeg elsker barnehagen "vår" ! Ikke for dette alene, men fordi de er så fleksible og villige til å tilpasse alles behov!
God natt![]()

Ja jeg mener jo at de ikke kan nekte. Men jeg har hørt/lest om mange som gjør det. Skylder på smittevern og mye rart. Stiller ultimatum som "ja, hvis dere lover at det aldri lekker" og slikt - akkurat som at engangs aldri lekker
Det gikk supert på foreldremøte!
Jeg følte meg litt overflødig da jeg var den eneste "gamle" forelderen, men da kunne de jo spørre meg om å dele erfaringer, så det var fint.
Jeg fikk også styrer og ped.leder for meg selv mens de andre hadde omvisning og diskuterte og snakket masse om barn, utdanningen vår og alt annet spennende
Jeg spurte dem også om dem hadde hatt eller har barn som bruker tøybleier i barnehagen og at vi var tilbøyelige til å bruke engangs om de var helt i mot det (jeg skjønner ikke hvorfor jeg sa det, for det er jeg egentlig ikkeMen jeg kjenner de som typer det kan være greit å være litt ydmyk mot og ville ikke virke for brisk!)
Svaret dems var litt sånn "Jeg skjønner ikke spørsmålet??!" "Er det ikke bare å kaste bæsjet i do og putte bleien i en våtpose?"
Så da var det avklart.
Jeg elsker barnehagen "vår" ! Ikke for dette alene, men fordi de er så fleksible og villige til å tilpasse alles behov!
God natt![]()
Bhg her vil ikke bruke up and go da det tar lengre tid å skifte på ungene spesielt om vinteren med alt av klærSå godt møtet gikk så fint
Her er det også noen som enten bruker en annen type engangs bleie eller tøybleiermen da må dem ta med selv of course
jeg har hatt lyst til å ta med up&go fra Libero, men har ikke giddet enda
tenker jeg kan gjøre det når Liana trenes med bleieslutt
![]()
Så godt møtet gikk så fint
Her er det også noen som enten bruker en annen type engangs bleie eller tøybleiermen da må dem ta med selv of course
jeg har hatt lyst til å ta med up&go fra Libero, men har ikke giddet enda
tenker jeg kan gjøre det når Liana trenes med bleieslutt
![]()
Bhg her vil ikke bruke up and go da det tar lengre tid å skifte på ungene spesielt om vinteren med alt av klær
Surfer mobilt!
Bhg her vil ikke bruke up and go da det tar lengre tid å skifte på ungene spesielt om vinteren med alt av klær
Surfer mobilt!
Sånn sett jaDet samme er det her.. men tenker på når Liana har begynt med potte/do at dem kan bruke det som "truse" i begynnelsen tilfelle uhell.. med Emira så betalte jeg jo for bleier som ikke ble brukt der..for hun kom ofte hjem med den samme bleia vi hadde tatt på om morgen. Og da er det lissom så meningsløst å betale for bleier i barnehagen![]()
Nå er jeg begynt på antibiotika, og formen er skikkelig crappy...bokstavelig taltTusen takk!
Hvordan er formen din nå, forresten?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app