Flinka som er ute og går tur![]()
Bare fint og kunne ta bussen hjem, bekkenet ditt trenger og hvile seg litt ogHerlig med litt frisk luft
![]()
Hadde ikke klart å gått hjem igjen nei hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinka som er ute og går tur![]()
Bare fint og kunne ta bussen hjem, bekkenet ditt trenger og hvile seg litt ogHerlig med litt frisk luft
![]()
En liten hilsen fra ossLitt blid, men mammasyk gutt
og lille store jenta misom har fått øyekatarr*bæsj* så nå har jeg rebsa det med lunken kamille te
Vis vedlegget 37947
Vis vedlegget 37948
Vis vedlegget 37949
Vis vedlegget 37950
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Dyrt med fotobok assFikk en av sambo for 3 år siden, blei kjempe overraska
Masse bilder av oss og barna sammen og mange søte ord
Har 2 babybøker til hver av barna, så kan ikke kjøpe mer
Ja, da har hu garantert sovna igjen, bare vært våken for en liten skravlings også sovna igjen
Skravle jenter er herlige, jeg har 2 av de
Takk for tipset, skal be sambo kjøpe det med hjem
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Ja dem er dyre, men er av god kvalitet også er det så kjekt å ha bildet i album (som bildene ikke detter ut av) og ikke bare på pc
Så snill og omtenksom mann du har som ga deg en fotobokhehe jeg har vel 3 bøker av emira (en for hvert år), og lager en med det første året til Liana nå..Kommer til å lage en av Leoh når han har fylt ett år, etter det så blir det maks én i året hvor alle er samlet!
Haha ja det er kos med skravle-jenter, men skal være ærlig og si at det er jammen godt når det blir stille å
★mobben til brodær'n★
Emira og avdelingen dukket jammen opp i nettavis også!![]()
står helt først
(hun med den rosa lua og grønne vestenhahahah)
http://www.varden.no/bildeserier/ap...-rjukan-1.8136051/foto-martin-yvang-1.8136091
Ja dem er dyre, men er av god kvalitet også er det så kjekt å ha bildet i album (som bildene ikke detter ut av) og ikke bare på pc
Så snill og omtenksom mann du har som ga deg en fotobokhehe jeg har vel 3 bøker av emira (en for hvert år), og lager en med det første året til Liana nå..Kommer til å lage en av Leoh når han har fylt ett år, etter det så blir det maks én i året hvor alle er samlet!
Haha ja det er kos med skravle-jenter, men skal være ærlig og si at det er jammen godt når det blir stille å
★mobben til brodær'n★
Hahahaha, pleier og si til Mathea(hu er den største skravlehøna i flokken) at nå må mamma hvile øra sine en liten stundLike før de detter av omtrent
hehehe... Ja, herre min, er jo absolutt verdt penga, ikke det, men er dyrt fordet
Ja, han er veldig omtenksom av seg han mannen min<3 Jeg tok en test den andre kvelden, tror den ligger på generelt og der fikk jeg opp at jeg har mannlig hjerne, eller tenker litt som en mann!
Sikkert derfor jeg aldri har vært så veldig glad i og henge med jenter og har hatt mest guttevenner
Mye mer avslappende selskap må jeg innrømme
![]()
Ååå, så liiiiten han er!!! *smelt*
Søtnosen!!!En liten hilsen fra ossLitt blid, men mammasyk gutt
og lille store jenta misom har fått øyekatarr*bæsj* så nå har jeg rebsa det med lunken kamille te
Vis vedlegget 37947
Vis vedlegget 37948
Vis vedlegget 37949
Vis vedlegget 37950
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Kos dere med besøk og festiviteter!Hei og hå, skravlehøner!![]()
Her går det unna med tremenning- og 2-åringbesøk!
I dag huler vi ut gresskar og skal lage lykt og suppe av innmaten
Mannen kommer hjem fra øvelse i dag også, det blir herlig. OG så må vi sette oss ned og planlegge tiden frem mot jul slik at jeg får jobbet litt selvom han skal være borte nesten hele tiden...!
Vi har besøk hvertfall til fredag, og i helgen skal vi ha forsinket bursdagsfeiring for Lillebror og hans kompis som bor i Oslo men er her i helgen![]()
Håper alle har det bra, jeg rekker ikke å lese gjennom nå!
ÅÅÅÅH, så gøy![]()
Fin hu erDa fikk dere endelig sol på vinterstid, da
hehehe
Nååårh, for en vakker liten skattebass som ligger der<3 Og mamma`n er selvsagt vakker hu og<3
Så kjekt å ha en for hvert år daMen når man har flere barn kan det jo bli mange bøker så er jo kjempe lurt med en bok pr år sammen.
Dette har jeg også lyst å prøve meg på. Blir typen "scrapbook" men gleder meg til jeg kommer i gang med den!
![]()
Ååå, så liiiiten han er!!! *smelt*Har helt glemt hvor mikroskopisk små de er sånn i starten!
Dere er veldig søte sammen![]()