Onsdag:-)

Dyrt med fotobok ass:eek::eek::eek: Fikk en av sambo for 3 år siden, blei kjempe overraska:rolleyes: Masse bilder av oss og barna sammen og mange søte ord:) Har 2 babybøker til hver av barna, så kan ikke kjøpe mer:p;)

Ja, da har hu garantert sovna igjen, bare vært våken for en liten skravlings også sovna igjen;)
Skravle jenter er herlige, jeg har 2 av de:p;):D:)

Takk for tipset, skal be sambo kjøpe det med hjem:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Ja dem er dyre, men er av god kvalitet også er det så kjekt å ha bildet i album (som bildene ikke detter ut av) og ikke bare på pc :)
Så snill og omtenksom mann du har som ga deg en fotobok :D hehe jeg har vel 3 bøker av emira (en for hvert år), og lager en med det første året til Liana nå..Kommer til å lage en av Leoh når han har fylt ett år, etter det så blir det maks én i året hvor alle er samlet! :P

Haha ja det er kos med skravle-jenter:rolleyes::), men skal være ærlig og si at det er jammen godt når det blir stille å:eek::p:rolleyes:;)

★mobben til brodær'n★

Koser oss :)
1383147952654.jpg
1383147880761.jpg

★mobben til brodær'n★

Ja dem er dyre, men er av god kvalitet også er det så kjekt å ha bildet i album (som bildene ikke detter ut av) og ikke bare på pc :)
Så snill og omtenksom mann du har som ga deg en fotobok :D hehe jeg har vel 3 bøker av emira (en for hvert år), og lager en med det første året til Liana nå..Kommer til å lage en av Leoh når han har fylt ett år, etter det så blir det maks én i året hvor alle er samlet! :p

Haha ja det er kos med skravle-jenter:rolleyes::), men skal være ærlig og si at det er jammen godt når det blir stille å:eek::p:rolleyes:;)

★mobben til brodær'n★

Hahahaha, pleier og si til Mathea(hu er den største skravlehøna i flokken) at nå må mamma hvile øra sine en liten stund;) Like før de detter av omtrent:o;) hehehe... Ja, herre min, er jo absolutt verdt penga, ikke det, men er dyrt fordet:) Ja, han er veldig omtenksom av seg han mannen min<3 Jeg tok en test den andre kvelden, tror den ligger på generelt og der fikk jeg opp at jeg har mannlig hjerne, eller tenker litt som en mann!:D Sikkert derfor jeg aldri har vært så veldig glad i og henge med jenter og har hatt mest guttevenner;) Mye mer avslappende selskap må jeg innrømme;):p

Så snill og omtenksom mann du har som ga deg en fotobok :D hehe jeg har vel 3 bøker av emira (en for hvert år), og lager en med det første året til Liana nå..Kommer til å lage en av Leoh når han har fylt ett år, etter det så blir det maks én i året hvor alle er samlet! :p

★mobben til brodær'n★

Så kjekt å ha en for hvert år da :) Men når man har flere barn kan det jo bli mange bøker så er jo kjempe lurt med en bok pr år sammen. :) Dette har jeg også lyst å prøve meg på. Blir typen "scrapbook" men gleder meg til jeg kommer i gang med den! :-)

Hahahaha, pleier og si til Mathea(hu er den største skravlehøna i flokken) at nå må mamma hvile øra sine en liten stund;) Like før de detter av omtrent:o;) hehehe... Ja, herre min, er jo absolutt verdt penga, ikke det, men er dyrt fordet:) Ja, han er veldig omtenksom av seg han mannen min<3 Jeg tok en test den andre kvelden, tror den ligger på generelt og der fikk jeg opp at jeg har mannlig hjerne, eller tenker litt som en mann!:D Sikkert derfor jeg aldri har vært så veldig glad i og henge med jenter og har hatt mest guttevenner;) Mye mer avslappende selskap må jeg innrømme;):p

Hahah skjønner deg godt! merker på kveldene, spesielt i helgene at øra er ganske så slitne:eek::p Emira snakker i ett fra hun våkner til hun sovner, og Liana har blitt like skravlete! Hahah bare der går det mest i Liana-språk:rolleyes::)
Hahaha ja har nok noe å gjøre med at du har vært mest med gutter ;):) er vel enig med deg, kan bli fort krangel når for mange jenter samles :P

★mobben til brodær'n★

God kveld :)

Lille tøffa mi har idag lært seg å reise seg opp midt på gulvet, uten å støtte seg til noe, og så stabba hun avgårde :D :rolleyes:
Fikk jo tårer i øynene når hun plutselig sto der på kjøkkengulvet og gikk 2 meter før hun falt ;)

Vi har vært hos mamma en tur i ettermiddag, og lillemor fikk seg en svømmetur i badekaret det ;) Så fikk hun kveldsmat og mme før vi kjørte hjem, slokna over kl 19 så nå er jeg spent på morgendagen siden hun ble lagt så sent :confused: :p ;)

Hei og hå, skravlehøner! :D
Her går det unna med tremenning- og 2-åringbesøk!
I dag huler vi ut gresskar og skal lage lykt og suppe av innmaten :D
Mannen kommer hjem fra øvelse i dag også, det blir herlig. OG så må vi sette oss ned og planlegge tiden frem mot jul slik at jeg får jobbet litt selvom han skal være borte nesten hele tiden...!
Vi har besøk hvertfall til fredag, og i helgen skal vi ha forsinket bursdagsfeiring for Lillebror og hans kompis som bor i Oslo men er her i helgen :)
Håper alle har det bra, jeg rekker ikke å lese gjennom nå!
Kos dere med besøk og festiviteter! :)
Gresskarpai er også nyyydelig ;)

Nååårh, for en vakker liten skattebass som ligger der<3 Og mamma`n er selvsagt vakker hu og;):p<3

Ja det er skattebassen min det:)
Hehe takk:D så litt slitt ut, siden jeg ikke har på sminke:P meeeen jeg bryr meg ikke om det;):)

★mobben til brodær'n★

Så kjekt å ha en for hvert år da :) Men når man har flere barn kan det jo bli mange bøker så er jo kjempe lurt med en bok pr år sammen. :) Dette har jeg også lyst å prøve meg på. Blir typen "scrapbook" men gleder meg til jeg kommer i gang med den! :-)

Hehe ja blir en del bilder her nå iløpet av ett år:eek: så derfor tenker jeg det holder med én bok i året ;) blir jo også litt mindre bilder når alle barna er i barnehagen og etterhvert skole og vi er på jobb da (tror jeg):P

Blir sikkert en fin bok, og det er jo så gøy å sette sammen og etterpå se resultatet :D

★mobben til brodær'n★

Ååå, så liiiiten han er!!! *smelt* :rolleyes: Har helt glemt hvor mikroskopisk små de er sånn i starten!
Dere er veldig søte sammen ;)

Ja man glemmer fort hvor små de er:eek:;) men jeg syns han ser større ut på bilder enn det han egentlig er.. men merkelig at han har hatt plass i magen jeg hadde:eek::p
Hehe takk forresten:)

★mobben til brodær'n★

Back
Topp