ja, var dyre saker det derKvaliteten er god også, umulig å få av igjen
![]()
![]()
Ja jeg så at mye av det er akkurat samme som vi har
★Sender fra pipe-gjøken★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, var dyre saker det derKvaliteten er god også, umulig å få av igjen
![]()
![]()
Kan du ikke ha baby i sjal og Liana i vogn?
Eller Liana på ryggen i bæresele og babyen i vogn?
Man MÅ ikke ha søskenvogn for å komme seg rundt med to barn alene![]()
Smak og behag tenker jeg.Jeg tenkte på det.. Liana får jeg aldri til å sitte i noe sånt.. men har en sånn bæresele.. meeen er jo såå kaldt her om vinteren, og tenker kansje det blir for kaldt for en baby å sitte i noe sånt? Har aldri brukt noe sånt, så har ikke peilighaha..
★Sender fra pipe-gjøken★
man kan fint bære en nyfødt baby i kaldere vær enn -10Jeg tenkte på det.. Liana får jeg aldri til å sitte i noe sånt.. men har en sånn bæresele.. meeen er jo såå kaldt her om vinteren, og tenker kansje det blir for kaldt for en baby å sitte i noe sånt? Har aldri brukt noe sånt, så har ikke peilighaha..
★Sender fra pipe-gjøken★
Vi har hatt Urban til begge ungene og en Voksi Classic arvet. Liker Urban best, både i bag og sportsvogn egentlig. Og med forlengeren synes jeg den blir bedre enn Classic helt ut vognperioden.
Smak og behag tenker jeg.
Er det altfor kaldt bør jo ikke baby ut uansett.
Men jeg var mer komfortabel med å ha Lillebror tett inntil meg og kanskje inni jakka mi om jeg måtte ut i veldig kaldt vær i vinter. Følte jeg hadde mye bedre kontroll på temperaturen og pusten hans da![]()
Vi hadde 22 minus i to uker da, da holdt Lillebror og jeg oss inne :-oJa det er noe jeg sitter å vurderer, hvertfall å prøve.. men får se åssen vi gjør det..samboer begynner på jobb kl halv 8, så er jo ikke altfor tidlig for barnehage heller.. men jeg liker at dem også får ta det rolig om morgen
★Sender fra pipe-gjøken★
man kan fint bære en nyfødt baby i kaldere vær enn -10MEN man må ha den tett inntil kroppen sin, og heller ha en stor og tykk jakke over
Så stikker bare nesetippen til babyen opp over jakkekanten
Bærte Hermine mye i vinter, gikk aldeles strålendeHun var alltid god og varm. Hadde ullklær på henne og meg, og en stor vindjakke over oss begge (mannens) og hun sov som en stein der
![]()
Vi hadde 22 minus i to uker da, da holdt Lillebror og jeg oss inne :-o
Enda vi bor et steinkast unna Bhg. Fikk hjelp av søs og en nabo til å levere T. O mannen noen dager, men han begynner så tidlig.
God dagsynd med nakken og hodet. God bedring. Er mye plaget med det selv.... Man blir så redusert,,, reagerer veldig på stress selv
Her er det sol og 10 g idag... I morgen blir Mina 1 år,så vi tar en felles bursdag for de i morgen. Med familien.. Også blir det selskap med venner,når Khalid er tilbakehan fikk innvilget visum igår... For 1 år.,, er sååå glad, nå skal han selge bilen og komme seg oppover etter det
Idag skal jeg desverre blåse mange ballonger. Lage sjokoladekake. Pynter den i morgen og lager glasur da. Muffins. Min søster skal lage boller,, også blir det kyllingpølser. Enkelt og greit
Må vaske gulv,vaske klær,kjøpe siste rest med presanger.mye å gjøre? JA! Haha.....
Riene mine startet idag i 15 tiden,og hun ble født 02.43..
Husker godt denne dagen..
Idag er det 2 år siden bestefar også døde.. Trist,men han ble jo gammel i det minste. Og hadde et fint og langt liv
Sent from my iPad using BV Forum mobile appkooiuyuüokk
A
Håper formen hans er på bedringens vei! Og ser jo sånn ut med tanke på natten deresvet ikke hva som kan gi utslett jeg, bare den 4 barnesykdommen? Da har dem feber i 3 dager, så kommer det utslett.. hvis han er rød inni øret, så kan jo det være øreverk/betennelse
★Sender fra pipe-gjøken★
SÅ bra han er på bedringens vei!Hmmm, kan det være tredagersfeber han har? Har han hatt feber i forkant av utslettet? Hvis de har tre dager feber og på fjerde dag er feberfri men får utslett så er det en barnesykdom
Ikke farlig, det går fort over igjen!
tja, hvis du får til bæring og minsten liker det så kan dere jo bytte litt på det, eller du kan hente de selv innimellomGreit å vitefor jeg har ingen erfaring med sånt
skal hvertfall ha dette i tankene mine! Så ser vi om samboer kjører de til bhg eller jeg leverer de
★Sender fra pipe-gjøken★
Den 4 barnesykdommen hadde han for 2 uker siden. Så den er han vel ferdig med rekne eg medDa var det feber, en dags opphold og så MASSE utslett på mage rygg og ansikt. men det forvsant etter et par dager. Nå var det ingen feber, men masse røde nupper/utslett, og noen som ser litt væskeaktig ut. Tenkte faktisk på vannkopper, men da hade gjerne klødd mer, for han virker ganske uberørt av det. Mye mulig det bare er en form for atopisk eksem som er komt tilbake no når vi har begynt å bruke ull på han igjen. Må visst finne noen gode ullalternativer!
og ta kontakt med lege om det ikke går vekk, skader vel ikke å sjekke
![]()
tja, hvis du får til bæring og minsten liker det så kan dere jo bytte litt på det, eller du kan hente de selv innimellomSkjønner godt tanken på å dra tre barn med seg alene ut døra om morningen er en anelse skremmende altså
![]()
![]()
![]()
Ja er det..og de bryr seg ikke heller!
Også har vi hatt litt mer utgifter akkurat nå, pga rommet til Liana, babyutstyr og ved.. + mindre penger enn vanlig hos begge oss! Samboer har ikke fått full lønn pga systemet på jobben, men han får bra lønn nå i okt daså har vært litt trangt nå de 2 siste månedene.. meeen, man klarer seg
er bare masse mer vi skulle hatt
spesielt til Emira!
★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, når man har barn tar det aldri stopp har jeg funnet utSkulle hatt en ny og varmere sovepose til nasse, men den jeg fant på barnas hus med dun kostet 900 kr
Får prøve å finne noe lignende på nettet.
Hehe ja ikke santalltid noe man kan kjøpe
900 er mye ja
Håper du finner noe billigere, men bra
★Sender fra pipe-gjøken★