Onsdag :)

huffda, stakkars liten, er ikke godt når de plages med tenner :( Kanskje gi en paracet så plagene ikke blir så ille?
Hermine fikk ei tann i bhg idag, men den har ikke plaga henne noe spesielt :p Hun er urolig uansett på natta ;)

Hun fikk paracet før hun la seg, hun har litt småfeber på kvelden, 38.2, det må være tanna.
Så bra hun ikke hadde det vondt, synes det er så fælt når de kjefter, nå kan hun si auauau også og ser på meg med bedende øyne:-(

God kveld:)
Idag har vi levert jentene hos svigermor som skal ha de til fredag:D Ukeshandla og være innom europris og handla godis for 85 kr:eek: Blei en del for og si det sånn;) hihihi.. Emmeth er litt grinete om dagen. Han driver og får 2 hjørnetenner og virker som han begynner og bli forkjøla. Store roser i kinnene og hoster litt!? Nå blir det og ligge rett ut på sofaen og glane tv;) Kl halv 10 er det ny episode av VIKINGS, han ene er sååååå kjekk:p;):D

Send meg noe godteri a! :D hahah..
Håper ikke Emmeth blir syk, vondt nok med tenner!:(

★Sender fra pipe-gjøken★

Det burde de jo gjøre synes jeg, du får ta en telefon:-)

Jeg var innom dem igår.. sto på nettet at man bør sende inn søknaden minst 6 uker før (noe jeg var altfor treig med).. så kommer jeg opp der, og de sier de har endret behandlingstiden fra 6 til 8 uker:eek: så får vel ikke pengene før slutten av oktober:confused:

★Sender fra pipe-gjøken★

Så bra, da gjorde jeg et bra kjøp:) De var ikke så avskrekkende dyre heller, men dyre nok.
ja, vet, synes 400-500 er dyrt ja! De andre skoene fant jeg på halv pris, så har "bare" betalt 750kr for tre par sko til snuppa ;) :P
Men fordelen med Gore-Tex er jo at de er vantette, spesielt om man sprayimprignerer de, så da slipper man gummistøvler på de små beina :)

Hun fikk paracet før hun la seg, hun har litt småfeber på kvelden, 38.2, det må være tanna.
Så bra hun ikke hadde det vondt, synes det er så fælt når de kjefter, nå kan hun si auauau også og ser på meg med bedende øyne:-(
ååå, stakkars liten! :(
Hermine sier også auau, men kun om ting som er varme da :P

er så teit det systemet, når folk VIL komme for å jobbe e.l. så får de ikke lov, mens mange får komme og lange narkotika etc og DE får bli permanent :mad: o_O Jaja, da får han jo virkelig prøvd seg som hjemmeværende pappa ;) Og det kan jo være litt av en jobb det også :p
Enig. Helt tragisk de utlendingslovene :( lite å få gjort med det..kjipt...
Hehe.... Ja,det skal han få prøvd seg på... Men,han er mer tålmodig enn meg.... ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile appkooiuyuüokk
A

Wallstickeren på Hermines rom er endelig på plass:D ble råkult! 50kr på ebay :p
1380739253090.jpg

*Surfer mobilt*

hahaha, så morro! Du MÅ jo bare berømme henne for den gode jobben med å kombinere barselpermisjon og studier! ;) Ifølge det siste blogginnlegget går det kjempemessig :P

Skjønner godt du gleder deg til å reise hjem! Mange dager igjen?
Hehe.. Skulle gjort det!! OG bedt om autografen hennes..;)
Er heldigvis ferdig for denne gang, og sitter på Gardermoen nå. Skal ned igjen om 3.5uke da.:p

Jeg var innom dem igår.. sto på nettet at man bør sende inn søknaden minst 6 uker før (noe jeg var altfor treig med).. så kommer jeg opp der, og de sier de har endret behandlingstiden fra 6 til 8 uker:eek: så får vel ikke pengene før slutten av oktober:confused:

★Sender fra pipe-gjøken★

Huff, nav skal sannelig ikke være lett:-(

Huff, nav skal sannelig ikke være lett:-(

Nei.. har alltid hatt dårlig erfaring med nav, når det kommer til venting av sånt

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei.. har alltid hatt dårlig erfaring med nav, når det kommer til venting av sånt

★Sender fra pipe-gjøken★

Hører mange sier det, synd når man virkelig trenger pengene.

Hehe.. Skulle gjort det!! OG bedt om autografen hennes..;)
Er heldigvis ferdig for denne gang, og sitter på Gardermoen nå. Skal ned igjen om 3.5uke da.:p
nåh, sjait altså! Jaja, du får håpe hun er der neste gang også :p
God tur hjem :D Kan tenke meg det blir deilig å se lillejenta igjen :) ...og mannen kanskje :P

Kjempe fint :D virkelig verdt alle de pengene! Hahaha.. :p blir jo så koselig da:D

★Sender fra pipe-gjøken★
ja, var dyre saker det der :P Kvaliteten er god også, umulig å få av igjen :eek: :p

Tror samboer må levere de etterhvert.. ellers på vinteren kan jet dra Liana på akebrett :P får se åssen vi gjør det.. har veldig lyst på søskenvogn.. men når vi egentlig ikke får ha ting stående i oppgangen (pga brannsikkerhet), så blir det så vanskelig..men sånn du snakker om er jo ganske kjekk :) men koster nok en del ja!:P hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★
Kan du ikke ha baby i sjal og Liana i vogn?
Eller Liana på ryggen i bæresele og babyen i vogn? ;)
Man MÅ ikke ha søskenvogn for å komme seg rundt med to barn alene :)

Ja det er en kjempe god pose! Vil ha en sånn til, men de er såå dyre:eek::p

Haha uff, stakkars hun OG dere! Ikke lett med disse tennene..

★Sender fra pipe-gjøken★
Vi har hatt Urban til begge ungene og en Voksi Classic arvet. Liker Urban best, både i bag og sportsvogn egentlig. Og med forlengeren synes jeg den blir bedre enn Classic helt ut vognperioden.

Hører mange sier det, synd når man virkelig trenger pengene.

Ja er det..og de bryr seg ikke heller!
Også har vi hatt litt mer utgifter akkurat nå, pga rommet til Liana, babyutstyr og ved.. + mindre penger enn vanlig hos begge oss! Samboer har ikke fått full lønn pga systemet på jobben, men han får bra lønn nå i okt da :) så har vært litt trangt nå de 2 siste månedene.. meeen, man klarer seg :) er bare masse mer vi skulle hatt :P spesielt til Emira!

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp