Her er jeg !!! Stolt,og siste dagen som 11 måmeder![]()
Sent from my GT-I9300
Ntååå så søt
★Sender fra pipe-gjøken★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er jeg !!! Stolt,og siste dagen som 11 måmeder![]()
Sent from my GT-I9300
Ja det er en kjempe god pose! Vil ha en sånn til, men de er såå dyre
Haha uff, stakkars hun OG dere! Ikke lett med disse tennene..
★Sender fra pipe-gjøken★
huffda, stakkars liten, er ikke godt når de plages med tennerDen er vanskelig å lukke helt synes jeg, veldig klumpeteJo det har gått fint, men nå er hun så utilpass på grunn av tanna som kommer. Ble så mannen hentet henne til meg i totiden så dro han på jobb igjen, men i morgen må hun dessverre ha en lang dag.
ååå, sååå søt!!!!! Og så kule skoHer er jeg !!! Stolt,og siste dagen som 11 måmeder
Sent from my GT-I9300
Vi har akkurat de samme skoene i str 20, etter jenta til søs men de ser ubrukte ut!Kjøpte disse vinterskoene til nasse i dag fra Superfit, aldri hørt om dem før, men de virket da lette og greie.
Er goretex så de skal være vanntette. Noen som har sko fra det merket?
er så teit det systemet, når folk VIL komme for å jobbe e.l. så får de ikke lov, mens mange får komme og lange narkotika etc og DE får bli permanentHan må ut hver 90 ende dag..... Slik er reglene,og det er ikke lov å jobbe for det... Strenge som vanlig.. Så blir til at jeg jobber og han er her med barna
Sent from my iPad using BV Forum mobile appkooiuyuüokk
A
Nei, synd det må være så vondt å få tenner, men virker som den snart bryter igjennom
Ja de er fryktelig dyre, jeg kjøper ikke ny om den gamle ikke blir solgt. Det ble vintersko på nasse da, kjøpte strl 20, da hadde hun litt å gå på![]()
haha, så den lysta på snop har kommet tilbake altså?God kveld
Idag har vi levert jentene hos svigermor som skal ha de til fredagUkeshandla og være innom europris og handla godis for 85 kr
Blei en del for og si det sånn
hihihi.. Emmeth er litt grinete om dagen. Han driver og får 2 hjørnetenner og virker som han begynner og bli forkjøla. Store roser i kinnene og hoster litt!? Nå blir det og ligge rett ut på sofaen og glane tv
Kl halv 10 er det ny episode av VIKINGS, han ene er sååååå kjekk
![]()
Gratulerer med dagenSkulle dratt til dk ikveld, men bestemte meg for og bli hjemme! Like så greit, detJeg og mannen har 7 årsdag idag
<3
haha, så den lysta på snop har kommet tilbake altså?Ikke spis alt på en gang da
![]()
Huff, stakkars Emmeth, er ikke lett med de hjørnetennene neiFår håpe de kommer gjennom snart da!
Ja, og er nok idet dem bryter ut som er verst..
Kjempe fine sko! Greit å ha noe å gå på jamå få kjøpt sko til jentene jeg å, men mangler penger f.o.m 19 sept
og aner ikke når nav gidder å se på søknaden om foreldrepenger..fikk vite at fristen dems var 21 oktober
★Sender fra pipe-gjøken★
Gratulerer med dagen
Dere har jammen meg rukket mer på de 7 årene enn hva jeg og mannen hadde da vi kom til 7 år![]()
![]()

da hadde jeg blitt mektig imponert!!!Hahahahah![]()
Mannen som mente vi måtte inn og ha GODTERI, denne gangen iallfall^^ hihi*fnis* Trokke jeg greier og spise 1.2 kg godteri på kun èn dag
![]()
da hadde jeg blitt mektig imponert!!!Hahahahah![]()
Mannen som mente vi måtte inn og ha GODTERI, denne gangen iallfall^^ hihi*fnis* Trokke jeg greier og spise 1.2 kg godteri på kun èn dag
![]()
da hadde jeg blitt mektig imponert!!!![]()

Vi har akkurat de samme skoene i str 20, etter jenta til søs men de ser ubrukte ut!
Har fra før 3 par superfit sko, er knallfornøyd med de!!! Selv om snuppa ikke går uten støtte så har hun brukt alle mye, og går fint med de når hun går med gåvogna si ute![]()