Onsdag :)

Ja det er en kjempe god pose! Vil ha en sånn til, men de er såå dyre:eek::p

Haha uff, stakkars hun OG dere! Ikke lett med disse tennene..

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei, synd det må være så vondt å få tenner, men virker som den snart bryter igjennom:-)
Ja de er fryktelig dyre, jeg kjøper ikke ny om den gamle ikke blir solgt. Det ble vintersko på nasse da, kjøpte strl 20, da hadde hun litt å gå på:-)

Kjøpte disse vinterskoene til nasse i dag fra Superfit, aldri hørt om dem før, men de virket da lette og greie.
Er goretex så de skal være vanntette. Noen som har sko fra det merket?

SU-1-042-81-19r_1.jpg

Den er vanskelig å lukke helt synes jeg, veldig klumpete:) Jo det har gått fint, men nå er hun så utilpass på grunn av tanna som kommer. Ble så mannen hentet henne til meg i totiden så dro han på jobb igjen, men i morgen må hun dessverre ha en lang dag.
huffda, stakkars liten, er ikke godt når de plages med tenner :( Kanskje gi en paracet så plagene ikke blir så ille?
Hermine fikk ei tann i bhg idag, men den har ikke plaga henne noe spesielt :P Hun er urolig uansett på natta ;)

Kjøpte disse vinterskoene til nasse i dag fra Superfit, aldri hørt om dem før, men de virket da lette og greie.
Er goretex så de skal være vanntette. Noen som har sko fra det merket?
Vi har akkurat de samme skoene i str 20, etter jenta til søs men de ser ubrukte ut! ;)
Har fra før 3 par superfit sko, er knallfornøyd med de!!! Selv om snuppa ikke går uten støtte så har hun brukt alle mye, og går fint med de når hun går med gåvogna si ute ;)

Han må ut hver 90 ende dag..... Slik er reglene,og det er ikke lov å jobbe for det... Strenge som vanlig.. Så blir til at jeg jobber og han er her med barna :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile appkooiuyuüokk
A
er så teit det systemet, når folk VIL komme for å jobbe e.l. så får de ikke lov, mens mange får komme og lange narkotika etc og DE får bli permanent :mad: o_O Jaja, da får han jo virkelig prøvd seg som hjemmeværende pappa ;) Og det kan jo være litt av en jobb det også :p

Nei, synd det må være så vondt å få tenner, men virker som den snart bryter igjennom:-)
Ja de er fryktelig dyre, jeg kjøper ikke ny om den gamle ikke blir solgt. Det ble vintersko på nasse da, kjøpte strl 20, da hadde hun litt å gå på:-)

Ja, og er nok idet dem bryter ut som er verst..
Kjempe fine sko! Greit å ha noe å gå på ja :) må få kjøpt sko til jentene jeg å, men mangler penger f.o.m 19 sept:confused: og aner ikke når nav gidder å se på søknaden om foreldrepenger..fikk vite at fristen dems var 21 oktober:eek::confused:

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld:)
Idag har vi levert jentene hos svigermor som skal ha de til fredag:D Ukeshandla og være innom europris og handla godis for 85 kr:eek: Blei en del for og si det sånn;) hihihi.. Emmeth er litt grinete om dagen. Han driver og får 2 hjørnetenner og virker som han begynner og bli forkjøla. Store roser i kinnene og hoster litt!? Nå blir det og ligge rett ut på sofaen og glane tv;) Kl halv 10 er det ny episode av VIKINGS, han ene er sååååå kjekk:p;):D

Skulle dratt til dk ikveld, men bestemte meg for og bli hjemme! Like så greit, det:) Jeg og mannen har 7 årsdag idag:D<3

God kveld:)
Idag har vi levert jentene hos svigermor som skal ha de til fredag:D Ukeshandla og være innom europris og handla godis for 85 kr:eek: Blei en del for og si det sånn;) hihihi.. Emmeth er litt grinete om dagen. Han driver og får 2 hjørnetenner og virker som han begynner og bli forkjøla. Store roser i kinnene og hoster litt!? Nå blir det og ligge rett ut på sofaen og glane tv;) Kl halv 10 er det ny episode av VIKINGS, han ene er sååååå kjekk:p;):D
haha, så den lysta på snop har kommet tilbake altså? :P Ikke spis alt på en gang da :P ;)
Huff, stakkars Emmeth, er ikke lett med de hjørnetennene nei :( Får håpe de kommer gjennom snart da!

haha, så den lysta på snop har kommet tilbake altså? :p Ikke spis alt på en gang da :p ;)
Huff, stakkars Emmeth, er ikke lett med de hjørnetennene nei :( Får håpe de kommer gjennom snart da!

Hahahahah:D
Mannen som mente vi måtte inn og ha GODTERI, denne gangen iallfall;)^^ hihi*fnis* Trokke jeg greier og spise 1.2 kg godteri på kun èn dag:P:D

Ja, og er nok idet dem bryter ut som er verst..
Kjempe fine sko! Greit å ha noe å gå på ja :) må få kjøpt sko til jentene jeg å, men mangler penger f.o.m 19 sept:confused: og aner ikke når nav gidder å se på søknaden om foreldrepenger..fikk vite at fristen dems var 21 oktober:eek::confused:

★Sender fra pipe-gjøken★

Det burde de jo gjøre synes jeg, du får ta en telefon:-)

Gratulerer med dagen :D
Dere har jammen meg rukket mer på de 7 årene enn hva jeg og mannen hadde da vi kom til 7 år :p ;)

Taaaakk:D<3 Joda, vi ligger ikke på latsia vi, nei:taunt014:laughing025

hmh, hva skjedde? 4 dobbel post :eek: :p

Vi har akkurat de samme skoene i str 20, etter jenta til søs men de ser ubrukte ut! ;)
Har fra før 3 par superfit sko, er knallfornøyd med de!!! Selv om snuppa ikke går uten støtte så har hun brukt alle mye, og går fint med de når hun går med gåvogna si ute ;)

Så bra, da gjorde jeg et bra kjøp:-) De var ikke så avskrekkende dyre heller, men dyre nok.

Back
Topp