Onsdag :)

Vognpose! Der sa du no!:p jeg har en voksi urban, som jeg fikk til Liana når hun ble født..men kommer nok til å bruke den til babyen (selvom den er lilla):p
Så skulle hatt noe til Liana, som går oppi sportsvogn.. men aner ikke åssen!

Håper dagen til snuppa di er bedre idag da;)

★Sender fra pipe-gjøken★
vi har voksi classic til sportsvogna, den er jo genial siden man kan justere den ut ettersom ungen vokser! Lillebroren min sov i vogn ute til han var 3 år, og selvom han var lang så passa voksien helt til han var ferdig med vognsovinga :)
Jeg kjøpte en brukt voksi classic for 200kr i fjor vinter, med både sommer og vinterdyne til. Så nesten helt ubrukt ut! :D

Dette er en utebarnehage, så de er ute både fra kl 10-11 (09.30-11.30 for de store barna) og 15-henting (fra 14.30 for de store). Skal være veldig dårlig vær for at de er inne :P Men neida, om hun ikke vil være i sandkassa så får hun sitte i vogn eller i bæresele på ryggen til en av de ansatte :) Så ja, er nok verre for meg enn for henne :P
Til vinteren bruker de å ha barna i akebrett når de går lei, men da har de ikke noe under rumpa på de eller over dem, så de er jeg ikke helt begeistra for! Kommer til å legge et lite skinn igjen i bhg, og et pledd og si at hun skal ha det når hun sitter i akebrett! Skikkelig bitch-mamma som forlanger mye, jeg vet :P ;)

Bruker å få slike perioder med muskelverk og hodepine når det skjer mye og jeg er stresset :( Hjelper i grunn lite på å droppe alle planer da, for da stresser jeg bare ennå mer med at jeg ikke gjør noe som helst :P Menmen, kan iallfall late som om at jeg slappper av :P ;)

Deilig for barna å være ute mye :) både tenkte og håpte de ikke bare lot hun sitte der om hun var lei:P haha..
De gjør det samme her på vinteren, med akebrett..bare de minste sitter i vogn.. og jeg vil nok gjøre det samme som deg da altså, for blir jo kaldt å sitte stille på et akebrett lenge..
Emira sin avdeling er ofte mer ute, og skal mer til for at de holder seg inne.. kun hvis det er skikkelig drittvær eller kaldere enn -10..så der er de ofte ute etter frokost (fra ca halv 10) til dem skal ha lunsj, men det kommer ann på om dem har temadager eller ikke:) på Liana sin avdeling er det mer avhengig av hva den som har seinvakt vil:P for de er ute på formiddagen stort sett bare på sommeren:) men jeg syns barnehagen er veldig flinke til å ta med ungene på turer å sånt:)

Uff,, høres forferdelig ut!:( hode/nakke er jo sååå vondt da! Nesten det verste:P håper det hjelper for deg å slappe av (hverfall late som om du slapper av):P;)

★Sender fra pipe-gjøken★

himmel som du står på, med det aktivitetsnivået kommer vel junior fallende ut hvert øyeblikk som helst :p

Har dere funnet navn til han??? :D

Så flink Liana er, skikkelig tøff frøken! Hermine forsøker å reise seg opp også, står med rumpa i været og støtter seg på hendene, men kommer seg ikke opp :P

Haha ja men det hadde egentlig ikke gjort noe :P haha..jeg er mest effektiv på morgen/formiddagen:) resten av dagen blir jeg bare slappere og slappere:P

Vi har ikke bestemt oss, men tror navnet blir Leoh:) eller så har vi Emil og Benjamin som alternativer etter det:) så får se hva som passer:P

Hehe ja, hun er tøff..men litt for tøff syns jeg:p:rolleyes: da er det nok ikke lenge til Hermine også står! Liana øvde seg i en uke før hun klarte å reise seg på den måten;) er så gøy å se de prøver seg frem på forskjellige ting:D

★Sender fra pipe-gjøken★

vi har voksi classic til sportsvogna, den er jo genial siden man kan justere den ut ettersom ungen vokser! Lillebroren min sov i vogn ute til han var 3 år, og selvom han var lang så passa voksien helt til han var ferdig med vognsovinga :)
Jeg kjøpte en brukt voksi classic for 200kr i fjor vinter, med både sommer og vinterdyne til. Så nesten helt ubrukt ut! :D

Aha :) det er en sånn forlenger på den vi har også..men med tanke på at jeg stort sett kommer til å trille på babyen, så kommer jeg nok til å bruke den til han.. men skulle absolutt hatt en varm men billig pose til Liana, for nå bruker jeg bare et ullpledd til og fra barnehagen;)
200 kr er jo skikkelig billig:D og sånt blir jo lissom ikke slitt så lett heller:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha ja men det hadde egentlig ikke gjort noe :p haha..jeg er mest effektiv på morgen/formiddagen:) resten av dagen blir jeg bare slappere og slappere:p

Vi har ikke bestemt oss, men tror navnet blir Leoh:) eller så har vi Emil og Benjamin som alternativer etter det:) så får se hva som passer:p

Hehe ja, hun er tøff..men litt for tøff syns jeg:p:rolleyes: da er det nok ikke lenge til Hermine også står! Liana øvde seg i en uke før hun klarte å reise seg på den måten;) er så gøy å se de prøver seg frem på forskjellige ting:D

★Sender fra pipe-gjøken★
åh, Leoh, så fint da! Får håpe han passer til å hete det da ;) Kjempesøtt navn :D :rolleyes:

Aha :) det er en sånn forlenger på den vi har også..men med tanke på at jeg stort sett kommer til å trille på babyen, så kommer jeg nok til å bruke den til han.. men skulle absolutt hatt en varm men billig pose til Liana, for nå bruker jeg bare et ullpledd til og fra barnehagen;)
200 kr er jo skikkelig billig:D og sånt blir jo lissom ikke slitt så lett heller:)

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, Liana trenger vel pose i vogna denne vinteren også hun, så da er det sikkert greit å ha to! ...har du søskenvogn til de?
Hvis du saumfarer Finn.no eller sånn kjøp og salg gruppe på facebook en stund så finner du sikkert en billig pose du også ;) Var det jeg gjorde :P

åh, Leoh, så fint da! Får håpe han passer til å hete det da ;) Kjempesøtt navn :D :rolleyes:

Hehe ja, vi liker det best:) så sjansen er vel stor for at det blir det:P:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, Liana trenger vel pose i vogna denne vinteren også hun, så da er det sikkert greit å ha to! ...har du søskenvogn til de?
Hvis du saumfarer Finn.no eller sånn kjøp og salg gruppe på facebook en stund så finner du sikkert en billig pose du også ;) Var det jeg gjorde :P

Har ikke søskenvogn nei.. har ikke plass til å ha det stående noen sted :P kommer ikke til å bruke vogn til Liana såå ofte, men vi går ofte turer å sånt i helgene, og da er det greit med en vogn med pose til hun også:)
Til Emira brukte jeg en skinnpose som faktisk mamma fikk når jeg ble født, og hun brukte den på alle 4 unga:) men jeg finner den ikke, så er litt redd den har blitt kasta eller at jeg har gitt den til Frelsesarmeen:eek::oops::p

Har spurt på kjøpe-selge sida på fb nå:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Har ikke søskenvogn nei.. har ikke plass til å ha det stående noen sted :p kommer ikke til å bruke vogn til Liana såå ofte, men vi går ofte turer å sånt i helgene, og da er det greit med en vogn med pose til hun også:)
Til Emira brukte jeg en skinnpose som faktisk mamma fikk når jeg ble født, og hun brukte den på alle 4 unga:) men jeg finner den ikke, så er litt redd den har blitt kasta eller at jeg har gitt den til Frelsesarmeen:eek::oops::p

Har spurt på kjøpe-selge sida på fb nå:)

★Sender fra pipe-gjøken★
hvordan skal du gjøre det når du leverer i bhg da? :p ;)
Ser flere har sånn søskevogn med et sete litt under babybagen, de er jo ganske lure, tar ikke mer plass enn ei vanlig bagvogn i grunnen :) Men de koster sikkert litt da :P

Stakkars Herminemor, finner ikke roen og sover bare 1 time om dagen i bhg :( tror nok hun ville sovet lengre om hun ble lagt tidligere, men det vil de ikke :mad: Så idag var hun SÅ sutrete når hun kom hjem, jeg spurte henne om hun ville sove i vogna og da svarte hun bare "høhøhø" så ble lagt og slokna øyeblikkelig o_O Tydelig sliten ja! Får la henne sove mens jeg lager middag, og vekke henne etterpå! :)
Hun har også fått ei ny tann i bhg idag, og jeg er skikkelig bitter for at ikke jeg oppdaga det men dem :p Så nå ha hun 7 tenner, 3 nede og 4 oppe :)

hvordan skal du gjøre det når du leverer i bhg da? :p ;)
Ser flere har sånn søskevogn med et sete litt under babybagen, de er jo ganske lure, tar ikke mer plass enn ei vanlig bagvogn i grunnen :) Men de koster sikkert litt da :P

Tror samboer må levere de etterhvert.. ellers på vinteren kan jet dra Liana på akebrett :P får se åssen vi gjør det.. har veldig lyst på søskenvogn.. men når vi egentlig ikke får ha ting stående i oppgangen (pga brannsikkerhet), så blir det så vanskelig..men sånn du snakker om er jo ganske kjekk :) men koster nok en del ja!:P hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

Stakkars Herminemor, finner ikke roen og sover bare 1 time om dagen i bhg :( tror nok hun ville sovet lengre om hun ble lagt tidligere, men det vil de ikke :mad: Så idag var hun SÅ sutrete når hun kom hjem, jeg spurte henne om hun ville sove i vogna og da svarte hun bare "høhøhø" så ble lagt og slokna øyeblikkelig o_O Tydelig sliten ja! Får la henne sove mens jeg lager middag, og vekke henne etterpå! :)
Hun har også fått ei ny tann i bhg idag, og jeg er skikkelig bitter for at ikke jeg oppdaga det men dem :p Så nå ha hun 7 tenner, 3 nede og 4 oppe :)

Stakkars liten:( er såå dumt at de ikke vil gå etter hva som er best for barnet, når det kommer til soving!:( en ny tann er alltid stas:D hahah men forstår deg godt at du ville vært den som oppdaget det :P hehehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

ååå, SÅ flott at han hr fått visum for ett helt år :D Får han mulighet til å skaffe seg jobb i Norge også da? Det må jo være SÅ deilig å vite at dere kan være en normal familie så lenge uten å tenke på flytting etc! :)

Huff, ja, er kjipt med den stressnakken :( Er liksom ikke så mye å gjøre heller, for paracet har minimalt med effekt, tar det likevel men hjelper ikke mye :P ;)

Lykke til med bursdagsfeiringene :D Tenk at det er gått et helt år ja, helt vilt! :p
Han må ut hver 90 ende dag..... Slik er reglene,og det er ikke lov å jobbe for det... Strenge som vanlig.. Så blir til at jeg jobber og han er her med barna :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile appkooiuyuüokk
A

Spennende med den første bursdagen:D masse godsaker dere skal ha også:P hehe.. det skal bli bra for deg å få hjem mannen tenker jeg:D
Var en labg fødsel! Hadde du veldig vondt fra begynnelsen eller?

★Sender fra pipe-gjøken★
Kjente det godt fra kl 15 jeg,men uutholdelig fra ca kl 20... Verre med Wael... Over 20 t da jeg nesten ikke klarte å gå... Med 5 min mellom hver rie....yey....laaaaaange 20 t uten smertestillende overhodet under hele fødselen,,,au haha....

A

Vognpose! Der sa du no!:p jeg har en voksi urban, som jeg fikk til Liana når hun ble født..men kommer nok til å bruke den til babyen (selvom den er lilla):p
Så skulle hatt noe til Liana, som går oppi sportsvogn.. men aner ikke åssen!

Håper dagen til snuppa di er bedre idag da;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Vurderer den jeg også:-) Hun har veldig vondt der det kommer tann, så hun kjefter en del hehe:-)

Hvorfor er du ikke fornøyd med posen?
Vi har lammeskinnspose til skikkelig kulde, og Voksi classic som ekstrapose. Den kjøpte jeg brukt for 200kr ;) Bruker den nå på høsten med sommerdyne inni, og så kan vi sette vinterdyne i når det blir kaldere!

Hvordan går det med Anette i bhg???

Den er vanskelig å lukke helt synes jeg, veldig klumpete:-) Jo det har gått fint, men nå er hun så utilpass på grunn av tanna som kommer. Ble så mannen hentet henne til meg i totiden så dro han på jobb igjen, men i morgen må hun dessverre ha en lang dag.

Kjente det godt fra kl 15 jeg,men uutholdelig fra ca kl 20... Verre med Wael... Over 20 t da jeg nesten ikke klarte å gå... Med 5 min mellom hver rie....yey....laaaaaange 20 t uten smertestillende overhodet under hele fødselen,,,au haha....

A

Au au:confused: du er sterk da! Som har holdt ut såå lenge uten smertestillende! 20 t er aaaaltfor lenge:P
Jeg spurte vel etter noe mot smertene etter 1-2 timer med sterke rier :P men da var det nesten full åpning! Så fikk ikke noe..hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Vurderer den jeg også:-) Hun har veldig vondt der det kommer tann, så hun kjefter en del hehe:-)

Ja det er en kjempe god pose! Vil ha en sånn til, men de er såå dyre:eek::p

Haha uff, stakkars hun OG dere! Ikke lett med disse tennene..

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff stressnakke og hodepine er vondt, føler med deg for sliter med det samme om dagen, får det når det hoper seg opp.
Gratulerer med bursdagsbarnet :)

Her var man oppe i 6 tiden og det er kaldt her om morgenen så i dag var det på med strømpebukse og nå kommer den ikke av før til våren igjen ;) Har vært på kurs i dag jeg da, bare 1,5 uke igjen der før det er 6 ukers praksis :)

Her er jeg !!! Stolt,og siste dagen som 11 måmeder :-)

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1380726893409.jpg
    1380726893409.jpg
    33,8 KB · Visninger: 10
  • 1380726906114.jpg
    1380726906114.jpg
    36,5 KB · Visninger: 10
Back
Topp