Så koselige plasser de har![]()
Takk
★Sender fra pipe-gjøken★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselige plasser de har![]()
Såfint dere har ordnet det![]()
Kjempekoselig.....
Så du. Har ikke født ennå? Når er termin igjen?
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hvor har du kjøpt veggdekoren?![]()
Jeg bestilte et litt mindre et på ebay i går. Mye fint der!På KidsParadise.nomen Marian87 fant et som ligna på denne, på ebay, som var myyye billigere
★Sender fra pipe-gjøken★
Jeg bestilte et litt mindre et på ebay i går. Mye fint der!
Jeg tok litt av da, startet julegaveshoppingen![]()
Hehe ja, jeg tenkte ikke på ebay jegmen klistremerkene sitter godt, og er av god kvalitet, så er verdt prisen da.. de dyrene jeg har på den andre veggen på bildet (sjiraff, bamse å sånt) kjøpte jeg til Emira for 3 år siden, på samme side
Hahah kjekt å begynne med julegaver da! Her er det så mange som har bursdag i september og oktober, så må ta det først
★Sender fra pipe-gjøken★
Greit å ordne litt etterhvert synes jeg![]()
Ikke alltid jeg er like flink da![]()
Rommet hans stod klart fra før han ble fødtJepp..
Hvor gammel var T når han fikk eget rom?
Emira fikk eget rom når vi flyttet hit, da var hun 7-8mnd..
★Sender fra pipe-gjøken★
Hva gjør dere i kveld da damer?
Jeg er på jobb og skal snart i gang med middag![]()
Sitter egentlig bare å gleder meg til etterlengtet frihelg![]()
Har senvakt i morgen og, så er det litt lesing på fredag før jeg tar helg
Vi er så usikre på om vi skal reise bort i helgen eller bli hjemme og gjøre ferdig kontoret...
Vi hadde trengt en helg sammen alle sammen nå egentlig , men det er så kjipt å la alt rotet stå og å ha det hengende over oss også :-/
God aften!Hva gjør dere i kveld da damer?
Jeg er på jobb og skal snart i gang med middag![]()
Sitter egentlig bare å gleder meg til etterlengtet frihelg![]()
Har senvakt i morgen og, så er det litt lesing på fredag før jeg tar helg
Vi er så usikre på om vi skal reise bort i helgen eller bli hjemme og gjøre ferdig kontoret...
Vi hadde trengt en helg sammen alle sammen nå egentlig , men det er så kjipt å la alt rotet stå og å ha det hengende over oss også :-/
Må høre litt med mannen.Høresn jo koselig ut med en helg sammen daville gått for det hvis jeg hadde følt at vi trengte det
men skjønner dere vil bli ferdig med kontoret også!
★Sender fra pipe-gjøken★
Skulle hatt lenger helger så vi kunne gjort oss ferdig førstGod aften!
Jeg hadde sikkert prøvd å rydda unna det grøvste rotet OG dratt på familiehelg, men det blir knapt med tid du skal ha seinvakt og studere..Håper dere finner ei lur løsning.
![]()
Så godt som hun sover går det nok veldig fintIkveld blir det bare avslapping med tv på megsamboer har gitt Liana mat og steller hun nå, så er det min tur å stelle Emira
blir spennene å se hvordan natten blir med Liana på eget rom for første gang! Går vel mest utover meg
hehe.. for den jenta sover nok godt uansett
★Sender fra pipe-gjøken★

Sofaen er så herlig!! *love* Jeg er sliten i dag, så i kveld SKAL jeg legge meg tidlig og sove i maaaange timer. Tenker å løfte på stumpen og bake noen lavkarbobrød, men viljestyrken må hentes frem fra mitt indre kjenner jeg..
Så skal jeg strikke, se tv og drikke te. Det er planen min.♡
Her er strikkeprosjektet mitt; lita lue til babyen som var på besøk her om dagen. Hun er tini-tyni og varme luer er ikke bestandig like lett å finne til et hode på 32cm.
Vis vedlegget 31474
Tok dette stemningsbildet i går kveld og syns den skyen fortjener en plass her;Vis vedlegget 31475
Jeg planlegger også å finne senga tidlig i kveld, som hver kveldSofaen er så herlig!! *love* Jeg er sliten i dag, så i kveld SKAL jeg legge meg tidlig og sove i maaaange timer. Tenker å løfte på stumpen og bake noen lavkarbobrød, men viljestyrken må hentes frem fra mitt indre kjenner jeg..
Så skal jeg strikke, se tv og drikke te. Det er planen min.♡
Her er strikkeprosjektet mitt; lita lue til babyen som var på besøk her om dagen. Hun er tini-tyni og varme luer er ikke bestandig like lett å finne til et hode på 32cm.
Vis vedlegget 31474
Tok dette stemningsbildet i går kveld og syns den skyen fortjener en plass her;Vis vedlegget 31475