Onsdag :)

Såfint dere har ordnet det:)
Kjempekoselig.....

Så du. Har ikke født ennå? Når er termin igjen?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Tusen takk :D
Nei ingen baby enda, termin er 10 oktober, så kan komme når som helst;):rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

Hvor har du kjøpt veggdekoren?:-)

På KidsParadise.no ;) men Marian87 fant et som ligna på denne, på ebay, som var myyye billigere;)

★Sender fra pipe-gjøken★

På KidsParadise.no ;) men Marian87 fant et som ligna på denne, på ebay, som var myyye billigere;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Jeg bestilte et litt mindre et på ebay i går. Mye fint der!
Jeg tok litt av da, startet julegaveshoppingen :-p

Jeg bestilte et litt mindre et på ebay i går. Mye fint der!
Jeg tok litt av da, startet julegaveshoppingen :-p

Hehe ja, jeg tenkte ikke på ebay jeg :P men klistremerkene sitter godt, og er av god kvalitet, så er verdt prisen da.. de dyrene jeg har på den andre veggen på bildet (sjiraff, bamse å sånt) kjøpte jeg til Emira for 3 år siden, på samme side;)

Hahah kjekt å begynne med julegaver da! Her er det så mange som har bursdag i september og oktober, så må ta det først :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe ja, jeg tenkte ikke på ebay jeg :P men klistremerkene sitter godt, og er av god kvalitet, så er verdt prisen da.. de dyrene jeg har på den andre veggen på bildet (sjiraff, bamse å sånt) kjøpte jeg til Emira for 3 år siden, på samme side;)

Hahah kjekt å begynne med julegaver da! Her er det så mange som har bursdag i september og oktober, så må ta det først :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Greit å ordne litt etterhvert synes jeg :)
Ikke alltid jeg er like flink da :)

Hva gjør dere i kveld da damer?
Jeg er på jobb og skal snart i gang med middag :)
Sitter egentlig bare å gleder meg til etterlengtet frihelg :-p
Har senvakt i morgen og, så er det litt lesing på fredag før jeg tar helg
Vi er så usikre på om vi skal reise bort i helgen eller bli hjemme og gjøre ferdig kontoret...
Vi hadde trengt en helg sammen alle sammen nå egentlig , men det er så kjipt å la alt rotet stå og å ha det hengende over oss også :-/

God kveld i stugu :) I dag Var det kurs igjen, og det er i grunn ganske spennende. Vi skal være 6 uker på kurs og 6 uker i praksis, og jeg har ordnet intervju ang praksisplass allerede :) Når vi kom hjem så har vi kun spist middag og nå slapper vi helt av :)

Greit å ordne litt etterhvert synes jeg :)
Ikke alltid jeg er like flink da :)

Jepp..
Hvor gammel var T når han fikk eget rom?
Emira fikk eget rom når vi flyttet hit, da var hun 7-8mnd..

★Sender fra pipe-gjøken★

Jepp..
Hvor gammel var T når han fikk eget rom?
Emira fikk eget rom når vi flyttet hit, da var hun 7-8mnd..

★Sender fra pipe-gjøken★
Rommet hans stod klart fra før han ble født :-p og så tror jeg vi flyttet han før han var 3 mnd :-o
Det var ikke plass til sprinkelsengen inne hos oss.... Hørte han med en gang da, men det ble jammen meg mye gåing til og fra og slitsomt pga ammingen. Han lå mye i vår seng da :-p
Men likevel. Altfor tidlig!

Vi er så usikre på om vi skal reise bort i helgen eller bli hjemme og gjøre ferdig kontoret...
Vi hadde trengt en helg sammen alle sammen nå egentlig , men det er så kjipt å la alt rotet stå og å ha det hengende over oss også :-/

Høresn jo koselig ut med en helg sammen da:) ville gått for det hvis jeg hadde følt at vi trengte det ;) men skjønner dere vil bli ferdig med kontoret også!

★Sender fra pipe-gjøken★

God aften!
Jeg hadde sikkert prøvd å rydda unna det grøvste rotet OG dratt på familiehelg, men det blir knapt med tid du skal ha seinvakt og studere..:confused: Håper dere finner ei lur løsning. ;)

Høresn jo koselig ut med en helg sammen da:) ville gått for det hvis jeg hadde følt at vi trengte det ;) men skjønner dere vil bli ferdig med kontoret også!

★Sender fra pipe-gjøken★
Må høre litt med mannen.
Er jo åpen brannstasjon i helgen også, T har vært på det hvert år!
Har liksom ikke snakket skikkelig med mannen de siste to ukene :-p så det hadde vært fint med helt fri og!

God aften!
Jeg hadde sikkert prøvd å rydda unna det grøvste rotet OG dratt på familiehelg, men det blir knapt med tid du skal ha seinvakt og studere..:confused: Håper dere finner ei lur løsning. ;)
Skulle hatt lenger helger så vi kunne gjort oss ferdig først :-p
Han har ferie til gode da, så vi håper han har tid til å ta seg en høstferie og!!

Ikveld blir det bare avslapping med tv på meg :P samboer har gitt Liana mat og steller hun nå, så er det min tur å stelle Emira :P blir spennene å se hvordan natten blir med Liana på eget rom for første gang! Går vel mest utover meg :P hehe.. for den jenta sover nok godt uansett ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ikveld blir det bare avslapping med tv på meg :P samboer har gitt Liana mat og steller hun nå, så er det min tur å stelle Emira :P blir spennene å se hvordan natten blir med Liana på eget rom for første gang! Går vel mest utover meg :P hehe.. for den jenta sover nok godt uansett ;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Så godt som hun sover går det nok veldig fint :-)

Sofaen er så herlig!! *love* Jeg er sliten i dag, så i kveld SKAL jeg legge meg tidlig og sove i maaaange timer. Tenker å løfte på stumpen og bake noen lavkarbobrød, men viljestyrken må hentes frem fra mitt indre kjenner jeg.. :p
Så skal jeg strikke, se tv og drikke te. Det er planen min.♡

Her er strikkeprosjektet mitt; lita lue til babyen som var på besøk her om dagen. Hun er tini-tyni og varme luer er ikke bestandig like lett å finne til et hode på 32cm.
1379524268786.jpg
Tok dette stemningsbildet i går kveld og syns den skyen fortjener en plass her;1379524440731.jpg

Sofaen er så herlig!! *love* Jeg er sliten i dag, så i kveld SKAL jeg legge meg tidlig og sove i maaaange timer. Tenker å løfte på stumpen og bake noen lavkarbobrød, men viljestyrken må hentes frem fra mitt indre kjenner jeg.. :p

Her er strikkeprosjektet mitt; lita lue til babyen som var på besøk her om dagen. Hun er tini-tyni og varme luer er ikke bestandig like lett å finne til et hode på 32cm.
Vis vedlegget 31474
Tok dette stemningsbildet i går kveld og syns den skyen fortjener en plass her;Vis vedlegget 31475

Så søt lue!! :)
Og for en tøff sky !

Vis vedlegget 31474
Tok dette stemningsbildet i går kveld og syns den skyen fortjener en plass her;Vis vedlegget 31475
Jeg planlegger også å finne senga tidlig i kveld, som hver kveld :p men idag MÅ jeg, er helt utkjørt!

32cm??? :eek: ja det er virkelig miniatyrbaby! :rolleyes: Hermine var jo 34 da hun ble født, og jeg syntes hun var mikroskopisk!!! :)

Back
Topp