Onsdag :)

Ja, det går jo også fint ann og gjøre det sånn:)
Har du hørt noe fra dem, går det fint med Emira? Ingen hjemlengsel enn så lenge?<3
Er så kos og ha en liten en i magen, det kommer jeg nok alltid til og savne:)<3<3<3
Hihi, ville hu ikke sove så lenge idag altså? Kanskje varmen som gjør det? oooh, Hvilket snadder endte du opp med?

Jada Emira koser seg :) har til og med fått sniket til seg en ny bamse :P rosa og hvit hest eller noe (fargene kom ikke som et sjokk akkurat) :) Er spent på å høre åssen det har fått med legginga etterpå, er da hun ofte vil hjem igjen.. men vi har sagt det maaange ganger at hvis hun skulle være med, så måtte hun sove der ;):) jeg var akkurat samme når jeg var liten.. heheh.. er det kansje enda å! liker meg best i min egen seng, eller hvertfall ikke så glad i å overnatte hos andre :P

Ja kan nok være det eller drøm, for hun bråvåknet både igår og idag, og smågråter litt i det hun våkner.. noe som ikke er likt huno_O men har vært varmt å, så kan ha forstyrret henne..

Endte opp med litt mat fra varmdisken på meny :D hehe.. en lunsjkake, gresk potetsalat og rundstykker som var litt under lunken :D meeeen GLEMTE å kjøpe noe søtt til kvelden:eek: tror det er første gang jeg har glemt noe sånt:eek::P hahah..

Nei, jeg har iallfall fått innvilget for ett år om gangen, veit ikke hvordan det er med andre!?
Hahaha, ja, da hadde jeg daua tror jeg. Sykt mye jobb og vaske klær for hånd...
Ja, han får til og sette på vask, men dårlig til og fordele de i lyst, hvitt og mørkt, blir som regel blanda! Han prøver bare og være flink, så lar han styre på:)

LOL, det er så typisk mannfolk og bare slenge de inn litt her og der i skapet;) Null logikk:):p

Vet ikke jeg heller :P hehehe..
Da hadde vi ikke gjort noe annet om dagen hvertfall! haha.. blir bra når barna blir større, så skal de jammen få hjelpe til i huset:D hehe..
Ja ting er ikke så nøye for menn tror jeg :P alt skal være lettest mulig! :P Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å rydde i skapet til mannen her (noe som jeg har gitt opp), men blir fort rotete! for skal han ha et plagg som ligger under noe annet, så kan man jo ikke bruke begge hender ved å løfte opp det som ligger oppå, og ta ut det man skal ha! neeeida, bare å "riste" det vekk :P:P

Det er dessverre sånn samfunnet er lagt opp idag, må 2 inntekter til som regel:(
Neimen så godt da, risgrøt er jo bare SNADDER;) Og lapper også for den saks skyld;):p haha;) Flinka, forsett og knask grønnsaker, er nammis det også, med f.eks kesamdipp til:)
Ja til fredag blir det dipp til grønnsakene :D

God kveld!
Dagen går jammen fort når man jobber og driver med andre ting! :p
Har vært på jentekveld, hadde Hermine med så de fikk treffe henne og se hvor stor hun er blitt! Så stelte jeg henne og ga henne grøt og flaske der, og så blei hun henta av pappan. Jeg ble litt lengre og fikk slarva med venninner som bor utenbys så jeg treffer de ikke så ofte! :) sykla hjem ettepå, et par km rett oppover :eek: ble rimelig andpusten kan man si, så nå har jeg kickstarta treninga :p :D

Hermine har begynt å øve seg på å spise med skje selv! Da hun ikke vil bli matet med skje, og ikke vil hun spise hel mat :confused: men å spise mosamat med skje selv er visst superfint! Hun var overraskende iherdig og flink :D
ImageUploadedByBV Forum1374092459.956038.jpg
ImageUploadedByBV Forum1374092477.164246.jpg
Ble litt gris og søl, men hun spiste masse da!

Hei igjen! Nå er vi på plass på camping i Bø! Skal i bursdag her i morgen, derfor destinasjonen! Elise er på vei opp på den store hoppeputa, hu er ekstremt uredd!
Vis vedlegget 22617

Vi gikk for kun en vogn da, blir bare den ene dagen i dyreparken det blir litt problematisk.. Passer på at storebror sover i bilen ellers ;) tar ekstremt mye plassmå ha med to vogner! Hjemme har vi en mountain buggy søskenvogn da, veldig kjekk. Men den tar hele bagasjerommet om den skal bli med no sted, så den utgikk! Håper alle he hatt en fin dag :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Så søt hun er!
De låner/leier ut triller i dyreparken da;)

Så flink du er som knasker sunt i stedet for :) synst også det er kjipt å få lite tid sammen med ungen. Det er det positive med at vi ikke fikk plass i barnehage, at vi får mye tid sammen. Men tror de fleste kjenner litt på det å ha lite tid sammen i starten. Skal Hermine gå i den bhagen du jobber i?
Ja, det skal hun, men jeg skal begynne å studere igjen i august så da er jeg ikke på jobb til daglig! ;)
Er sikkert bare verst i starten ja, men synes liksom ikke det skal være nødvendig å overlate oppdragelsen av ungen sin til andre i det daglige :( har nok litt hardt for å svelge akkurat det der med småbarn og barnehage ;)

Derfor jeg bare ville ha 50% jobb når jeg fikk jobb :P Da hadde jeg tirsdag og torsdag hjemme med Emira :D og mandagene jobbet jeg bare 2-3 timer, så hun var lenger hjemme.. DET likte jeg :D meeen nå er det full plass på begge to:eek::P Heldigvis har jeg vært hjemme siden januar i fjord da, så har hatt mulighet til å levere og hente Emira sånn som jeg vil, og det samme kommer jeg til å gjøre når Liana også begynner i bhgen ;):)
Nesten så jeg gruer meg til neste permisjon er over :P
Ja det er virkelig en ideell løsning altså! Vil nok gå for det når neste kommer! Men nå må jeg nesten få ferdig stuiene fra høsten av :confused:

Så søt hun er!
De låner/leier ut triller i dyreparken da;)
Der sa du no! Genialt :D så flink og så Hermine er som spiser med skje! Hun og Elise virker som er ganske likt i utviklingen! (Bortsett fra ordforrådet, for der er ikke Elise så god enda). høres koselig ut med jentekveld :) her på campinghytta sover vi alle fire på et rom, så vi er i seng allerede (køyeseng,haha). Begynner å føle meg gammel :p

Der sa du no! Genialt :D så flink og så Hermine er som spiser med skje! Hun og Elise virker som er ganske likt i utviklingen! (Bortsett fra ordforrådet, for der er ikke Elise så god enda). høres koselig ut med jentekveld :) her på campinghytta sover vi alle fire på et rom, så vi er i seng allerede (køyeseng,haha). Begynner å føle meg gammel :p

Sjarmen med ferie :p vi sov på ett rom i ei uke :eek: men Hermine sov selv om vi satte ute på balkongen og småprata da ;)
Kos dere!

God kveld!
Dagen går jammen fort når man jobber og driver med andre ting! :p
Har vært på jentekveld, hadde Hermine med så de fikk treffe henne og se hvor stor hun er blitt! Så stelte jeg henne og ga henne grøt og flaske der, og så blei hun henta av pappan. Jeg ble litt lengre og fikk slarva med venninner som bor utenbys så jeg treffer de ikke så ofte! :) sykla hjem ettepå, et par km rett oppover :eek: ble rimelig andpusten kan man si, så nå har jeg kickstarta treninga :p :D

Hermine har begynt å øve seg på å spise med skje selv! Da hun ikke vil bli matet med skje, og ikke vil hun spise hel mat :confused: men å spise mosamat med skje selv er visst superfint! Hun var overraskende iherdig og flink :D
Vis vedlegget 22711
Vis vedlegget 22712
Ble litt gris og søl, men hun spiste masse da!

Hun er til å spise opp! :) flink jente som har begynt på øvinga ved å spise selv!

Og du som er så flink til å ta dietten på alvor og har til og med syklet :D *supert* ;) hehe

Ja det er virkelig en ideell løsning altså! Vil nok gå for det når neste kommer! Men nå må jeg nesten få ferdig stuiene fra høsten av :confused:

ja det forstår jeg at du vil, kjekt å ha utdannelser! så kan man kansje jobbe mindre med bedre lønn ;):) jeg må opp i 100% når jeg er ferdig med neste permisjon (hvis jeg får det noen sted).. for blir for liten lønn når man er familie på 5 :P enda jeg fikk jo dekt 50% med dagpenger da, men det blir ikke full lønn forde! :( men det er heldigvis lenge til :P:D hihi..

Emira på vei til hytta med bestemor og gjengen..sitter i bilen med de to nye bamsene hun har fått, hunden (eller ifølge hun, kattepusen) fra danmark og hesten hun har smisket seg til idag:P <3

1374096235935.jpg

PS: hun er hekta på hårbøyla, så den dukker opp på alle bilder for tiden:p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Sjarmen med ferie :p vi sov på ett rom i ei uke :eek: men Hermine sov selv om vi satte ute på balkongen og småprata da ;)
Kos dere!
Vi sover jo tre stk på rommet hjemmet, så når jeg tenker etter var det jo ikke helt utenom det vanlige :p

Vi sover jo tre stk på rommet hjemmet, så når jeg tenker etter var det jo ikke helt utenom det vanlige :p

Ja, vi sover også i samme rom hjemme da:p men vi BODDE på et rom på ferie, den var litt verre;)

*Surfer mobilt*

Back
Topp