Onsdag :)

Idag har vi bare 7 barn i hele bhg, så jeg kokte risgrøt til hele gjengen! :) ble endel til overs så i morra blir det lapper til fruktpausen :p
Men jeg står over og knasker gulrøtter og neper i stedet:D:p
3,5 timer igjen for idag, så er det babykoooos!!! Synes nesten det er tragisk og kun ha 3 timer i døgnet sammen med ungen min! At folk klarer å ha det sånn år etter år:oops:

*Surfer mobilt*

Idag har vi bare 7 barn i hele bhg, så jeg kokte risgrøt til hele gjengen! :) ble endel til overs så i morra blir det lapper til fruktpausen :p
3,5 timer igjen for idag, så er det babykoooos!!! Synes nesten det er tragisk og kun ha 3 timer i døgnet sammen med ungen min! At folk klarer å ha det sånn år etter år:oops:

*Surfer mobilt*

Så flink du er som knasker sunt i stedet for :) synst også det er kjipt å få lite tid sammen med ungen. Det er det positive med at vi ikke fikk plass i barnehage, at vi får mye tid sammen. Men tror de fleste kjenner litt på det å ha lite tid sammen i starten. Skal Hermine gå i den bhagen du jobber i?

Hei på dere "gjengen" :D

Idag har jeg vært hos jordmor :) Gutten vokser og gror! :D:D:D Hurra for han :P hehe..
Meeeeeeen pga. jordmor brukte en ekstra halvtime på hun før meg, så fikk jeg ikke blitt med samboer til Kongsberg :( Planen var lissom å dra til jordmor (time halv 11), komme hjem og gi Liana grøt, OG så farte av gårde sånn i 11 tiden! men sånn ble det visst ikke :P Han har tannlegetime der, så jeg sa han måtte reise uten oss siden kl nærmet seg halv 12 når vi kom hjem igjen :(;)

Emira har blitt med min mamma, stefar og søster til hytta dems idag, så er veeeldig spent på åssen det blir ikveld, for hun liker best å sove hjemme og ha mamman sin i nærheten, men var HUN som absolutt ville bli med :D så da er det bare å prøve da.. hehe.. Hun er jo besatt av tanten sin da (som fyller 13år i september), så skal nok gå fint :)

Nå ligger Liana å sover duppen sin, og jeg har kost meg med en caffe mocca alene i den stille leiligheten :P:):)

God morgen! Nå har vi vært oppe i et par timer, så nå syns jeg det er på tide med et innlegg her ;) Idag skal vi fylle bilen med pikkpakk og dra på en miniferie! Først campinghytte i Telemark og så en tur i dyreparken til slutt! Sitter å vurderer om vi skal ha med to vogner, vogn og meis eller bare en vogn.. Hm. Storebror sover fortsatt på dagen, så vet ikke helt hvordan vi skal løse det når vi er i dyreparken.. Elise er allerede klar for første blund, men prøver å holde henne våken til vi skal kjøre klokka ni! Yikes.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hvor i Telemark skal dere da? Jeg bor i Telemark :P
Høres jo ut som en fin liten ferie ;) Husker når Emira sov på dagen, så måtte vi stort sett ha med vogn til hun også, selvom hun ikke bestandig sovnet når vi var på tur, så ble hun sliten og ville slappe av i vogna ;):)
hehee ikke alltid lett å holde de små våkne nei:eek::P:) håper dere fikk det til ;)

*Surfer mobilt*

Det er dessverre sånn samfunnet er lagt opp idag, må 2 inntekter til som regel:(
Neimen så godt da, risgrøt er jo bare SNADDER;) Og lapper også for den saks skyld;):p haha;) Flinka, forsett og knask grønnsaker, er nammis det også, med f.eks kesamdipp til:)

God morgen!
Sitter igjen og bøtter innpå med kaffe før jobben! onsdag, nesten helg nå jo! :D :p Nyter at mannen krangler med Hermine for å få i henne grøten, mens jeg tar med meg sekken for å gå ;)
god dag dere!

hahaha ja du nyter vel det :P:P:P hahah her blir samboer stressa og grinete, nesten værre enn barna:eek::P

Ha er strålende dag på jobben ;)

Hei på dere "gjengen" :D

Idag har jeg vært hos jordmor :) Gutten vokser og gror! :D:D:D Hurra for han :p hehe..
Meeeeeeen pga. jordmor brukte en ekstra halvtime på hun før meg, så fikk jeg ikke blitt med samboer til Kongsberg :( Planen var lissom å dra til jordmor (time halv 11), komme hjem og gi Liana grøt, OG så farte av gårde sånn i 11 tiden! men sånn ble det visst ikke :p Han har tannlegetime der, så jeg sa han måtte reise uten oss siden kl nærmet seg halv 12 når vi kom hjem igjen :(;)

Emira har blitt med min mamma, stefar og søster til hytta dems idag, så er veeeldig spent på åssen det blir ikveld, for hun liker best å sove hjemme og ha mamman sin i nærheten, men var HUN som absolutt ville bli med :D så da er det bare å prøve da.. hehe.. Hun er jo besatt av tanten sin da (som fyller 13år i september), så skal nok gå fint :)

Nå ligger Liana å sover duppen sin, og jeg har kost meg med en caffe mocca alene i den stille leiligheten :p:):)

Så synd du ikke fikk vært med mannen til tannlegen pga JM var forsinket:(
Så flott at gutten trives i magen og vokser som bare det:D*klappeklappe* Håper det går fint med Emira på hytta med bestemor og gjengen;) Tanter er stor stas;) Tror nok det går helt fint skal du se:) Herlig med en kaffe, bittelitt alenetid og STILLHET:D;):P

Her har vi vært oppe siden litt over 5 :( har en liten gutt her som ikke klarer og ligge å kose om morran. I dag blir det en rolig dag hjemme med masse kos..

uff det er tidlig det!:eek::( Liana vil heller ikke kose om morgen, for da er det full fart! og tar jeg hun opp i senga vår, så blir hun bare mer hyper :P hehe..

Herlig med en liten tur da :)
Hva slags butikk?

Bare barn, og mor og barn:-)

Utrolig masse fint på salg, så nå har jeg utstyret i boks til nasses barnehagestart:-)

God middag, folkens:)
Vært hos legen med Neline idag, har skrevet oppdatering i andre tråden innpå her:)
Ellers har jeg fått brev i posten idag fra NAV og har fått innvilget AAP igjen:) Så det er jeg veldig glad for:) Dagens planer er i grunn bare og slappe av når Emmeth sover også vaske klær:)

Å så godt da :D hvor lenge har du fått innvilget aap?
Kos deg med avslapping og klesvask :P:D hehe..

*skal inn på den andre tråden å sjekke når jeg er ferdig her* ;)

Å så godt da :D hvor lenge har du fått innvilget aap?
Kos deg med avslapping og klesvask :p:D hehe..

*skal inn på den andre tråden å sjekke når jeg er ferdig her* ;)

1 år, får ikke innvilget mer om gangen!
Takk takk;) Herlig og sitte i freden og gjøre ingenting, klesvasken er igang;):p Sambo satte faktisk på en maskin, spent på hvor mye klær som er blitt misfarga denne gangen :laughing025 :laughing021 :laughing005 :laughing014 Stakkars, han vil så gjerne hjelpe til, så da får det bare skje en glipp om det skjer:)<3

*Surfer mobilt*

Derfor jeg bare ville ha 50% jobb når jeg fikk jobb :P Da hadde jeg tirsdag og torsdag hjemme med Emira :D og mandagene jobbet jeg bare 2-3 timer, så hun var lenger hjemme.. DET likte jeg :D meeen nå er det full plass på begge to:eek::P Heldigvis har jeg vært hjemme siden januar i fjord da, så har hatt mulighet til å levere og hente Emira sånn som jeg vil, og det samme kommer jeg til å gjøre når Liana også begynner i bhgen ;):)
Nesten så jeg gruer meg til neste permisjon er over :P

Så synd du ikke fikk vært med mannen til tannlegen pga JM var forsinket:(
Så flott at gutten trives i magen og vokser som bare det:D*klappeklappe* Håper det går fint med Emira på hytta med bestemor og gjengen;) Tanter er stor stas;) Tror nok det går helt fint skal du se:) Herlig med en kaffe, bittelitt alenetid og STILLHET:D;):p

Ja kjedelig er det, men så hadde vi egentlig tenkt at jeg og barna skulle bli med siden Emira har ferie, og da ville vi finne på noe annet, men siden hun ble med bestemor og dem, så har hun noe nytt i vente :D vi får heller ta en tur nedover når hun er tilbake :)
hehe ja glad for at alt er som det skal med lille gutten :D <3 like gøy enda å få høre hjertelyden :P:)

Ja koste meg med den ene timen jeg hadde :P haha Liana bestemte seg visst for å våkne nå kl 2! hun som pleier å sove i 2 timer :P får heller ta en trilletur til butikken å se om jeg finner noe snadder :D:P hihi..

1 år, får ikke innvilget mer om gangen!
Takk takk;) Herlig og sitte i freden og gjøre ingenting, klesvasken er igang;):p Sambo satte faktisk på en maskin, spent på hvor mye klær som er blitt misfarga denne gangen :laughing025 :laughing021 :laughing005 :laughing014 Stakkars, han vil så gjerne hjelpe til, så da får det bare skje en glipp om det skjer:)<3

ja men 1 år jeg jo kjempe bra det å :D tenkte det kansje bare var for noen få måneder av gangen ;):)
haha heldigvis slipper vi å vaske klær for hånd :P:D
Flink mann du har som hvertfall får satt på maskin da! jeg tar meg av den biten, så kan han henge de opp når vasken er ferdig :P brettinga må jeg å gjøre, ellers halvner alt på feil steder i skapene og er bare "rulla" sammen.. hahah :P

uff det er tidlig det!:eek::( Liana vil heller ikke kose om morgen, for da er det full fart! og tar jeg hun opp i senga vår, så blir hun bare mer hyper :p hehe..

ja var det jeg og synes så nå har vi nettopp hatt en blund på øyet her begge to :)

*Surfer mobilt*
Blir du mett av det da?!

3 timer er ikke mye...

*Surfer mobilt*

Det er tøffe saker ja :confused005

Back
Topp